UFC 117 King of Middleweight

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olisi kyllä niin siistiä kun Sonnen olisi champ. Voin kuvitella jo keskustelupalstat ja raivostuneet fanipojat, Sonnen ottaisi varmasti kaiken ilon irti.

Näppäimistöjä hajoaisi ja atk-tuolit tulvisivat peräsuolesta valuvasta verestä jos Chael Sonnen veisi voiton.
Olisihan se makeaa.

Sonnenin voitto olisi katastrofi. Jokainen UFC:n vyönhaltija olisi joku väkisinmakaajaa (paitsi Shogun). Ei kiitos.

Mirrin suunsoittoa o pientä verrattuna Sonneniin :D
Sama tyyppi viel vuos sit jäi Maian kanssa triangeliin :P

Kuka vanhoja muistaa jne... :)
Mä ainakin tykkään tosta suunsoitosta, vaikka joidenkin mielestä se ei kuulu lajiin. Mun mielestä otteluista tulee mielenkiintosempia kun on vähän lisäjännitettä ilmassa.

Meikä diggaa Sonnenin suunsoittoa ja toivon, että tappaa Silvan pelleilemästä.

Aika samoilla linjoilla. En niin kauhea Sonnen-fani ole, mutta se olisi kyllä Xenun lahja MMA:lle jos Anderson saisi mattokäsittelyn. Epätodennäköistäkö? Kyllä, mutta harvinaisen suotavaa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meitsi on kyllä fanittanut A.Silvaa Pridestä lähtien, onhan se ihan uskomattoman taitava. Ja aina vaikuttanut aika hauskalta tyypiltä.

Mutta noi viime esitykset... Mä epäilen samaa kun Rogan, Silva sai jonkun "breakdownin" siinä edellisessä matsissa, kaverihan oli välillä ihan selkeästi kiihtynyt. Ja siitä johtuen varmaan sitten vähän väsähti ja lopussa ei tehnyt enää yhtään mitään.

Jos Silva jatkaa tota pelleilyä, niin aika vaikea siitä on pitää. Tai aika vaikea sitä on ymmärtää, tuntuu kun vittuilisi vaan faneille.

En mä jaksa uskoa että Sonnenilla riittäisi rahkeet voittoon, mutta ei sitä tiedä. Sonnen on kovassa vedossa, Silvan kunto, varsinkin henkinen, taas vähän kysymysmerkki. Sonnen tosin varmaan puskee päälle ihan tosissaan, sellaisia tyyppejä vastaan Silva on ollut aina parhaimmillaan.

Tosta Silvan pelleillystä, veikkaan että osa syy siihen on Silvan turhautuminen noihin vastustajiin mitä se on viime aikoina saannut keskisarjassa. Ei siinä, onha Maia, Leites ja Cote loistavia ottelijoita, mutta ottaen huomioon että Silvaa pidetään p4p ykösenä, nii ei noi vastustajat ole lähelläkää sitä tasoa. Lhw:ssa otellessa Silva on kokenut saavansa kunnon haasteen ja on otellut sen mukaisesti, paras esimerkki lienee Forrest matsi, jonka melko moni ihminen on tuntunu unohtavan jo näin äkkiä. Mun mielestä Silvalla pitäs enää puolustaa vyötä Sonnenia ja Belfortia vastaan, jos sen jälkeen haluaa otella nii vyö kiertoon ja ottamaan superfighteja esim. GSP:tä ja Shogunia vastaan, en oo varmaan ainoa kuka ei jaksa oikein noita sen mw otteluita katella. Tosin en usko että Sonnen matsi tulee olemaan samalaista tanssimista, koska uskon Sonnenin hakevan tosissaan voittoa tästä matsista, eli päätyy todennäköisesti naama edellä Silvan nyrkkiin tai matossa lukkoon viimeistään 3. erässä.

Kyllähän se tuntuu siltä, että Silva ottelee parhaiten kun vastassa on joku kuka todella lähtee haastamaan. Se Griffin matsi oli sellainen raiskaus, että eihän sitä voi unohtaa. :D

Mun mielestä Silvalla pitäs enää puolustaa vyötä Sonnenia ja Belfortia vastaan, jos sen jälkeen haluaa otella nii vyö kiertoon ja ottamaan superfighteja esim. GSP:tä ja Shogunia vastaan, en oo varmaan ainoa kuka ei jaksa oikein noita sen mw otteluita katella.
Samaa mieltä. Mikäli voittaa Sonnenin, niin viimeinen matsi vielä Vitoria vastaan ja sitten superfighteja ainakin Gsp:tä vastaan. En jaksa uskoa, että muilla middleweighteillä olisi enää mitään annettavaa. Esimerkiksi Alan Belcher vs A.Silva olisi aika "who gives a fuck" matsi.

MW:stä vielä Palhares olisi kiva nähdä Silvaa vastaan.
Nooh, katotaas sitten kun se Palhares vs. Marquardt on oteltu. Mä vähän veikkaan, että Palhares ottaa pataan ja pahasti, mutta toki miten vain voi käydä ja jos voitto hänelle tulee, niin mikäs siinä. Mutta imo se olisi todella turha ottelu.

Mä en kyllä ymmärrä minkä takia jengi haluaa divisioonansa isoimman ja kovimman miehen ottamaan superfaitteja pienemmän painoluokan jätkiä vastaan. Mun mielestä todellisia haasteita Silvalle saadaan vaan ylemmistä painoluokista, joten GSP-matsi ei kiinnosta mua kyllä erityisen paljoa. Jos mies haluaa kunnon haasteita, niin niitä pitäis sitten kans antaa. Ja jokainen tietää, että ne kovimmat haasteet saadaan isommista (matsissa lhw-kavereita vastaan Silva voisi olla usein jopa isompi) miehistä ja isompien painoluokkien yläpäähän rankatuista jätkistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom