On se hurja.Buhuu... itkettääkö vielä sen homopainija maijjain puolesta, kun se ei päässytkään pötköttelemään Silvan päällä, ei ku alla?
Toivottavasti mä oon yhtä kova jätkä sit isona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se hurja.Buhuu... itkettääkö vielä sen homopainija maijjain puolesta, kun se ei päässytkään pötköttelemään Silvan päällä, ei ku alla?
Saakin näyttää, kun Sonnen ite kuullostaa ihan idiootilta paskapuheillaan.Silva se tossa kuvassa kyllä idiootilta näyttää.
Buhuu... itkettääkö vielä sen homopainija maijjain puolesta, kun se ei päässytkään pötköttelemään Silvan päällä, ei ku alla?
.
JSD-Nelson -ottelussa veikkaan JSD:n ulottuvuuden ja liikkumisen olevan liikaa Nelsonille. JSD lähtee matsiin hieman sellaisella Lyota Machida -tyylillä, ja jossain vaiheessa osuu kunnolla. Olisi tosin hauska nähdä JSD selällään edes kerran..
Nelsonin ja Sonnenin pistin Unibetillä voittamaan, yhteiskerronta tuli 14.17.
Nelsonin ja Sonnenin pistin Unibetillä voittamaan, yhteiskerronta tuli 14.17.
10€:n panoksella mennään. Niin, olisiko Silva ja Dos Santos kombo ollut järkevämpi 1,5:n yhteiskertoimella? Vähän riskiähän näissä kannattaa hakea ja minusta sekä Sonnenilla että Big Countryllä on mahdollisuudet voittoon, joten ihan ok haku.Pljos pistit rahaa menemään? :D
Hävisit juuri osan palkastasi :piis:
Huomasin muuten, että ainakin Nordic Betillä jokaisella brassilla pienempi kerroin. Jopa Alvesilla. Jos mulla olisi miljoona euroa, niin laittaisin sen Silvan 1,20:lle.
Silvalla hyvä huumorintaju noissa staredowneissa, sai Sonnenin näyttämään idootilta sekä lehdistötilaisuudessa että punnituksissa
10€:n panoksella mennään. Niin, olisiko Silva ja Dos Santos kombo ollut järkevämpi 1,5:n yhteiskertoimella? Vähän riskiähän näissä kannattaa hakea ja minusta sekä Sonnenilla että Big Countryllä on mahdollisuudet voittoon, joten ihan ok haku.
Koska muka?JDS vs. Nelson on kyllä aika selvä homma näin paperilla, mutta on Roy tehnyt ennenkin ns. ihmeitä tosin tällä kertaa luulen ettei auta mikään.
Molemmat ovat suosikkeja ja toivon voittoa, mutta enemmän toivon sitä JDS:lle kun hänellä on tässä parempi sauma edetä tittelikahinoihin.
Fitch vs. Alves 2 aika herkku toivottavasti tulee hyvä matsi.
Enpäs muista milloin olisin odottanut eventtiä kuten tätä. :dance: