UFC 117 King of Middleweight

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:rolleyes: Buhuu... itkettääkö vielä sen homopainija maijjain puolesta, kun se ei päässytkään pötköttelemään Silvan päällä, ei ku alla?

Sanoinko mä mitään mistään Maiasta? Tossa kuvassa näyttää idiootilta. Piste.

Anderson kieltämättä munkin mielestä vetänyt pidemmän korren, sekä Press conferencessa ja punnitustilaisuudessa. Olen aina pitänyt sonnenin trashtalkista, mutta tällä kertaa mies on vetänyt ihan vitun pahasti yli ,ja saanut itsensä kuulostamaan täydeltä idiootilta. Iso peukku Chaelille alaspäin, kun luultavasti tulee saamaan itse ottelussakin pataansa ja pahasti. Jokohan nähtäs kun Fitch koppais vaikka polven naamaansa UFc:ssäkin ja lähtis untenmaille. Alvesille toivon voittoa kovasti. Mielenkiintoisin matsi on mielestäni kuitenkin JDS Vs Nelson. Erittäin paha lähteä veikkaamaan kummalle menee. Enkä edes kummankaan puolella ole, mutta tulossa takuulla viihdyttävä matsi ja Fightcard.

En kyllä näe millään Sonnenia voittajaksi Silvaa vastaan. Sonnenin ainoa keino voittoon on väkisinmakailu, joka ei onnistu viittä erää millään. Voi olla, että Sonnen saa Silvan mattoon, mutta vaihtoehtoina matossa on jääminen Silvan triangeliin tai näennäinen hallinta siihen asti kunnes Silva pääsee ylös. Pystyssä Silvalla on hyvät saumat tyrmätä Sonnen. Eiköhän tämä lopu viimeistään toisessa erässä.
Vaikka jengiä ihastuttaa ja vihastuttaa Sonnenin puheet, niin on kuitenkin fakta, että Sonnen on saanut huomiota puheillaan ja paljon. Osa haluaa nähdä Sonnenin saavan turpaansa, ja toinen osa hänen voittavan. Lähes kaikki kuitenkin haluavat nähdä matsin. Siinä mielessä Sonnenin uhoamista voidaan pitää onnistuneena.

Fitch-Alves on omasta mielestäni vielä mielenkiintoisempi ottelu kuin Silvan ja Sonnenin välinen. Fitch on hävinnyt UFC:ssa yhden matsin, ja senkin tuomariäänin GSP:lle. Omasta mielestäni tässä kohtaa welterin kakkosen ja kolmonen. Voitto tuomariäänin Fitchille lienee hyvä lähtökohta veikkauksille. Fitchin hyvä paini ja Alvesin ongelmat painonvedossa tukevat tätä.

JSD-Nelson -ottelussa veikkaan JSD:n ulottuvuuden ja liikkumisen olevan liikaa Nelsonille. JSD lähtee matsiin hieman sellaisella Lyota Machida -tyylillä, ja jossain vaiheessa osuu kunnolla. Olisi tosin hauska nähdä JSD selällään edes kerran..

.

JSD-Nelson -ottelussa veikkaan JSD:n ulottuvuuden ja liikkumisen olevan liikaa Nelsonille. JSD lähtee matsiin hieman sellaisella Lyota Machida -tyylillä, ja jossain vaiheessa osuu kunnolla. Olisi tosin hauska nähdä JSD selällään edes kerran..

Junior Sos Dantos? ;)

Nelsonin ja Sonnenin pistin Unibetillä voittamaan, yhteiskerronta tuli 14.17.

Hävisit juuri osan palkastasi :piis:

Huomasin muuten, että ainakin Nordic Betillä jokaisella brassilla pienempi kerroin. Jopa Alvesilla. Jos mulla olisi miljoona euroa, niin laittaisin sen Silvan 1,20:lle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JDS vs. Nelson on kyllä aika selvä homma näin paperilla, mutta on Roy tehnyt ennenkin ns. ihmeitä tosin tällä kertaa luulen ettei auta mikään.
Molemmat ovat suosikkeja ja toivon voittoa, mutta enemmän toivon sitä JDS:lle kun hänellä on tässä parempi sauma edetä tittelikahinoihin.

Fitch vs. Alves 2 aika herkku toivottavasti tulee hyvä matsi.

Enpäs muista milloin olisin odottanut eventtiä kuten tätä. :dance:

Pljos pistit rahaa menemään? :D
10€:n panoksella mennään. Niin, olisiko Silva ja Dos Santos kombo ollut järkevämpi 1,5:n yhteiskertoimella?:rolleyes: Vähän riskiähän näissä kannattaa hakea ja minusta sekä Sonnenilla että Big Countryllä on mahdollisuudet voittoon, joten ihan ok haku.

Hävisit juuri osan palkastasi :piis:

Huomasin muuten, että ainakin Nordic Betillä jokaisella brassilla pienempi kerroin. Jopa Alvesilla. Jos mulla olisi miljoona euroa, niin laittaisin sen Silvan 1,20:lle.

No siinähän olisi viisas betsi miljoonalla! :D

Big Countrya kannatan, mutta Dos Santos on kova, hurjan kova. Mielenkiintoinen matsi.

Voi olla Alvesille tulevaisuudessa nousu 185 sarjaan, taas missasi painorajan.

Silvalla hyvä huumorintaju noissa staredowneissa, sai Sonnenin näyttämään idootilta sekä lehdistötilaisuudessa että punnituksissa
anderson-silva-chael-sonnen.JPG

hahaha oleksä vittu tosissas? Jos katoit sen lehdistötilaisuuden ni siellä oli just samanlainen kuva mutta sonnen seiso mediaan päin ja silva tuijotti sitä. Ja tämä tapahtu sen jälkeen ku herrat olivat eka naamat vastakkain. Aivan käsittämätön heitto sulta kyl..

Parlay jossa on Phil Davis ja Johnie Hendricks on helppoa rahaa. Mistä noille saisi parhaat kertoimet? Unibetissä on vain 1,38.

10€:n panoksella mennään. Niin, olisiko Silva ja Dos Santos kombo ollut järkevämpi 1,5:n yhteiskertoimella?:rolleyes: Vähän riskiähän näissä kannattaa hakea ja minusta sekä Sonnenilla että Big Countryllä on mahdollisuudet voittoon, joten ihan ok haku.

No ei, ihan oikein musta teit, varsinkin kun et hirveitä summia panostanu. Vapaaottelu on muutenkin semmonen laji että mitä vaan voi tapahtua. :rock:

En tiedä millä naamalla Tshäel Sonnen leijuu. Ja kuka sanoi, ettei miestä ole helppo subittaa, kun 10:stä tappiosta 6 on subilla? Republikaanin 24 voitostakin 14 tullut decisionilla, viimeisin lopetus v 2007 tuf kilpailijaa vastaan ja nyt on vastassa p4p planeetan paras (mun mielestä edellen fedor :D) vastaan. Ainakin Sonnenin smäktalkki on toiminut, kun joku jaksaa uskoa miehen voittoon.

JDS vs. Nelson on kyllä aika selvä homma näin paperilla, mutta on Roy tehnyt ennenkin ns. ihmeitä tosin tällä kertaa luulen ettei auta mikään.
Molemmat ovat suosikkeja ja toivon voittoa, mutta enemmän toivon sitä JDS:lle kun hänellä on tässä parempi sauma edetä tittelikahinoihin.

Fitch vs. Alves 2 aika herkku toivottavasti tulee hyvä matsi.

Enpäs muista milloin olisin odottanut eventtiä kuten tätä. :dance:
Koska muka?

Roy on hyvä jätkä, mutta eihän sillä oo yhtään voittoa A-luokan ottelijoista.
Kimbon, Schaubin ja Struven tapaisten kavereiden voittamista ei voine "ihmeeksi" kutsua.

Näin hypoteettisesti miettien, ai saatana miten hieno ottelu olisi Cigano vs Cain. Toivon ja uskon, että näin homma myös etenee.

Suositut

Back
Ylös Bottom