UFC 116 When heavyweights collide

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei kai se mahdotonta ole, mutta huvittavaa verrata jotain paistien kuristelua Lesnaria vastaan ottelemiseen.
Aika amatööri tuo Lesnar vielä mma:n parissa on. Ei se täysin hullu ajatus ole, että alasvientiä yrittäessään Lesnarin sikaniska jäisi sopivasti Carwinin kainaloon.

50kg ei ole sama kuin 100kg. On ihan eriasia nylpyttää jollain hilupainolla pitkää sarjaa kuin selvästi raskaammalla. Mut toki kaikki kääpiöt yms on sitten erimieltä tämän asian suhteen ;) "no ku se painaa 120kiloo!!". Tuollainen +190cm kaveri nyt painaa herkästi melko paljon, jos vähääkään lihasta saapi.

WhiteExorsist, entäs jos kääpiönä ottaa ison määrän toistoja samalla painolla ku raskaampi ja silti lähelle samoja toistoja? :) Sanotaan nyt näin, että kyllä sen 100 pitäisi olla kevyempää jos on iso äijä, josset itse ole saanut sillä painolla, niin ei se tarkoita etteikö kova penkkaaja saisi.

WhiteExorsist, entäs jos kääpiönä ottaa ison määrän toistoja samalla painolla ku raskaampi ja silti lähelle samoja toistoja? :) Sanotaan nyt näin, että kyllä sen 100 pitäisi olla kevyempää jos on iso äijä, josset itse ole saanut sillä painolla, niin ei se tarkoita etteikö kova penkkaaja saisi.

No siinähän ottais, silti se ois kääpiö :D Ja mitä ihmettä "josset itse ole saanut sillä painolla.." legendaarista, höhö. Hassua kun aina painoa tuijotetaan ja unohdetaan se pituus. Esim 165/80 on vähä eri ku 190/80 :) 165cm on todennäköisesti melkoisen paljon vahvempi noissa mitoissa. Parempi vertailu olisikin tyyliin 165/80 vs 190/120 esim.. Tosin vittuakos myö täällä tästä jauhetaan, 49toistoa satkulla on vitusti tyypille joka ei ole mikään penatsumies.

Lesnarin penatsu on nii paljon kovempi ku Carwinin ettei epäilystäkään etteikö voittais!! :D

No siinähän ottais, silti se ois kääpiö :D Ja mitä ihmettä "josset itse ole saanut sillä painolla.." legendaarista, höhö. Hassua kun aina painoa tuijotetaan ja unohdetaan se pituus. Esim 165/80 on vähä eri ku 190/80 :) 165cm on todennäköisesti melkoisen paljon vahvempi noissa mitoissa. Parempi vertailu olisikin tyyliin 165/80 vs 190/120 esim.. Tosin vittuakos myö täällä tästä jauhetaan, 49toistoa satkulla on vitusti tyypille joka ei ole mikään penatsumies.

Lesnarin penatsu on nii paljon kovempi ku Carwinin ettei epäilystäkään etteikö voittais!! :D

Lähinnä huvittaa, että olet koko pakkiksen urasi ajan jauhanut tosta pituudesta ja korreloinut sitä melkein joka ikiseen asiaan mihin vain voit. Aina löytyy joku selitys miksi on parempi jne, vaikka tossakin tilanteessa kommentti Lesnusta, että "olisi voinut tulla enemmänkin toistoja, verrattuna elopainoon" on aivan totta, niin siinäkin toki piti ottaa pituuskortti yms mukaan.
Ja toki koska itse olet WE 190 cm, niin ainahan kerrot tarinaa siitä miten kääpiöt luulevat olevansa, näyttävänsä ja osoittavansa olevan vahvempia, mutta homma ei ole niin, kun eihän ne ole niin pitkiä..

Jotenkin niin vaan kulunut toi sun ilosanoma.

Ja mitä ihmettä "josset itse ole saanut sillä painolla.." legendaarista, höhö.

Jos nyt kerrankin vaikka vertaisit itseesi, kun olet se "normaali" pituinen, miten oma suorituksesi ovat yli-inhimillisen kovat, niin en aina heittäisi tota korttia, jossa sanon "ehtän säkään".'

ps, miks helvetissä sun nikki on nykyään joku Max von Laue?

No mutta onhan se nyt vain totta, että pitkät ovat mukavempia ihmisiä kuin lyhyet. Ja saat sinä korttejas heitellä, ei ne kultapieni minua haittaa <3 Kohta tuun ja halaan ja otan sinut syliin, awww :)

Siinä missä paino vaikuttaa myös pituus, tunnutaan vaan unohtavan se aina. hihi. Asia treedi muute jauhaa tästä :D

Koskakohan järjestetään ensimmäiset vapaaottelijoiden penkkipunnerruskilpailut? VAPP (Vapaaottelijoiden Penkki Punnerrus), kaikki kokoon ja ikään katsomatta punnertaa maksimi toistot sillä 100kg. Itse ilmottaudun heti mukaan ja voin tulla jumittavana treeninä ottaan sen 10-12 toistoo ja kiroon seuraavat 2 viikkoa kun lyönneistä on kippi kadoksissa! Ja pitää tietenkin huomioda että mähän oon vaan sen 98kg semilöysänä ja pitkät kädet... :)

Itellä rupes heti tulee kaatoo lyönteihin kun jätti jonninjoutavat penailut vähemmälle. Vähemmän jumia, sopivasti voimaa niin tuntus lähtevän lyönnit paaljon lujempaa.

Kyllä penkki kannattaa pitää mukana, katos ku jos vaikka penaa 200kg nii sillo yhdessä kädessä on lyönnissä 100kg voimaa!!!"#!¤#!%12YKSKAKS!! Tuollaiset penkki punnerrus kisat ois hyvä järjestää Lappeen Rannassa, ku sielä on niin hyvät olo suhteen ja puitteet muutenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mutta onhan se nyt vain totta, että pitkät ovat mukavempia ihmisiä kuin lyhyet. Ja saat sinä korttejas heitellä, ei ne kultapieni minua haittaa <3 Kohta tuun ja halaan ja otan sinut syliin, awww :)

Siinä missä paino vaikuttaa myös pituus, tunnutaan vaan unohtavan se aina. hihi. Asia treedi muute jauhaa tästä :D

;) Ota vaan toi höpölöpö-kortti käyttöön, kun ei muuta keksi.

Ps, WE :)

Kyllä penkki kannattaa pitää mukana, katos ku jos vaikka penaa 200kg nii sillo yhdessä kädessä on lyönnissä 100kg voimaa!!!"#!¤#!%12YKSKAKS!! Tuollaiset penkki punnerrus kisat ois hyvä järjestää Lappeen Rannassa, ku sielä on niin hyvät olo suhteen ja puitteet muutenkin.

Olipa siinä erittäin ajankohtainen kommentti.
Tainneet simat toimia vielä viikonlopulta kun on saatu päästötodistus.

Trollin ruokinnasta on se lause mitä ei tartte tehdä. ;)
Jokainen sen huomaa ja näkee milloin provotaan vain vittuillakseen muille.
Järkevä keskustelu ei ole tuota mitä Max von laue esittää.

No joo..voisitte kyllä jättää penkkiväittelyt johonkin muualle kiitos.Onko joku kattonut Reljicin matseja,löytyykö tyrmäyskykyä?Voi olla vaikee subittaa Grove,joka on underdog vedonlyönnissä.

No joo..voisitte kyllä jättää penkkiväittelyt johonkin muualle kiitos.Onko joku kattonut Reljicin matseja,löytyykö tyrmäyskykyä?Voi olla vaikee subittaa Grove,joka on underdog vedonlyönnissä.

Onhan se todella räjähtävä kaveri, varsinkin potkut lähtee vihaisesti. Oli pitkään poissa kun rikkoi selkänsä, paluuottelussaan hävisi CB Dollawaylle pisteillä.
Gouweian voitti TKO:lla, muistaakseni pudotti pystyssä ja takoi lopetuksen, en ole ihan varma. Se oli kuitenkin hiton hyvä matsi, joten kannattaa tsekata.

Onhan se todella räjähtävä kaveri, varsinkin potkut lähtee vihaisesti. Oli pitkään poissa kun rikkoi selkänsä, paluuottelussaan hävisi CB Dollawaylle pisteillä.
Gouweian voitti TKO:lla, muistaakseni pudotti pystyssä ja takoi lopetuksen, en ole ihan varma. Se oli kuitenkin hiton hyvä matsi, joten kannattaa tsekata.

Gouveialla on toisaalta tapana "luovuttaa" jossain vaiheessa kun häntä sattuu ja tuossa matsissa kävi jälleen kerran juuri niin. Reljic osui hyvin ja Gouveia päätti vain tipahtaa sikiöasentoon. Groven leuka kyllä tiedetään, että kyllä Goranilla hänen pysäyttämiseen on ihan tarpeeksi voimaa jos vaan osuu.

En oo vielä kuitenkaan varma, oliko Reljiciltä hyvä idea pudottaa 185 paunaisiin. Laitan Dobermann-tappion kuitenkin pitkän saikun piikkiin.

lesnarcarwinn.jpg

Ja kyllä tiedän ettei tulokset ole välttämättä mitään ihan tuoreimpia mutta kuitenkin...

muay thai :lol2:

mitä helvettiä bonnar tekee main cardilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom