UFC 116 When heavyweights collide

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
images-407.jpeg

Carwinin lunchboxit uudestaan, kädet on pitkät.

Tätä päämatsia odottaa enemmän kuin Fedorin viime kohtaamista. Ei voi kestää täyttä viittä erää

http://www.mnmmanews.com/minnesota-mma-news/245-meet-the-brand-new-brock-lesnar.html
Members of the media tried to get Lesnar to say something bad about Carwin, who is undefeated at 12-0 in his MMA career. But they failed.

"There's not a lot of animosity (for Carwin)," Lesnar said. "He's just an obstacle I have to

overcome, like I overcame diverticulitis. Great champions rise to the occasion, and that's me."

ilmeisesti sama asenne kuin Coutureakin kohtaan, Lesnar taitaa tykätä painijoista vastustajina, ei jaksa jauhaa paskaa, haluaa vaan matsata, mainitsee artikkelissaan mm. miksei usko että on enää ring rustia jäljellä joten matsin pitäisi sujua hyvin.

Dana huutelee koko ajan kuinka Carwin ei pidä Lesnarista, onkohan tuo sitten totta. Lesnar ei kai juurikaan vihaa pidä, voi tietenkin vaikuttaa siltä joskus mutta enemmän vaan sen tyyli psyykata itseänsä (?).

http://www.mnmmanews.com/minnesota-mma-news/245-meet-the-brand-new-brock-lesnar.html

ilmeisesti sama asenne kuin Coutureakin kohtaan, Lesnar taitaa tykätä painijoista vastustajina, ei jaksa jauhaa paskaa, haluaa vaan matsata, mainitsee artikkelissaan mm. miksei usko että on enää ring rustia jäljellä joten matsin pitäisi sujua hyvin.

No hei, kuinka kenelläkään voisi olla mitään pahaa sanottavaa Carwinista. Sen sijaan Frank Mir on niin pässi äijä että vastustajat vittuilevat sen varjollekin.

Joka tapauksessa veikkaan Carwinin voittavan tyrmäyksellä.

Täytyy kyllä sanoa, että hivenen kateellinen oon yhdelle kaverille joka on menossa paikanpäälle kattomaan eventtiä, siinä 200dollarista ylöspäin makso ne liput

Olisi kiva kuulla mikä Lesnarin ruokavalio on tarkemmin... Esim. koko viikon sapuskat tarkalleen määrineen.
Painoharjoitteluohjelmakin olisi helvetin kiva tietää.

tämän vuoden eniten odottamani matsi sitten sunnuntaina... en osaa sanoa miten käy mutta parempi voittaa. Kummatkin ovat MMA lajin kärkeä.

Olisi kiva kuulla mikä Lesnarin ruokavalio on tarkemmin... Esim. koko viikon sapuskat tarkalleen määrineen.
Painoharjoitteluohjelmakin olisi helvetin kiva tietää.
UFC All Access -ohjelmassa oli joskus pätkää Lesnarista ja siinä sanottiin, että niin ison ja paljon treenaavan miehen suurin ongelma ruokavalion suhteen on se, miten saa syötyä tarpeeksi. Lesnar puhui muistaakseni siinä, ettei juuri katso mitä syö, kunhan tulee vaan tarpeeksi kaloreita ja samalla kuvattiin kun mies veti jotain megahampurilaista huiviin ravintolassa. Tiedä sitten mikä tuostakin on totta...

Lesnar puhui muistaakseni siinä, ettei juuri katso mitä syö, kunhan tulee vaan tarpeeksi kaloreita ja samalla kuvattiin kun mies veti jotain megahampurilaista huiviin ravintolassa. Tiedä sitten mikä tuostakin on totta...

Brockin sairaus muutti miehen ruokavaliota täysin. Ilmeisesti tuollainen suolistosairaus jää jossain määrin aina taustalle lymyämään, joten ruokailuun on pakko kiinnittää enemmän huomiota. Muistaakseni taitaa löytyä tästä ketjusta aiemmilta sivuilta linkki haastatteluun, jossa tästä aiheesta mainitaan enemmän.

Tämä HW matsi on jotenkin vaan niin hulvaton. Olen vaparifani joka ensisijaisesti pitää teknisestä ottelusta ja alemmista painoluokista, yleensä raskaansarjan matsit ovat epäkiinnostavia.

Mutta tämä matchuppi on vaan niin överi. Kaksi gorillaa päästetään irti häkissä ja katsotaan mitä tapahtuu, miten tästä ei voisi innostua? Kaverit ovat molemmat sellaisia järkäleitä, että ei tämä matsi voi mitenkään mennä täyttä aikaa!

Tässä on enemmänkin sellaista eläinmaailman fiilistä, kun jotain normaalia kamppailu-urheilua. :D Repiikö Brock Carwinin raajat irti, vai takooko Carwin Lesnarin häkistä läpi. Saa nähdä, kunnon machobullshittiä luvassa. :D

Ei käy sääliksi tuomaria joka sinne häkkiin joutuu noiden sekaan, pitäisi olla joku ruoska mukana...

e. Brockilla ja Carwinilla on molemmilla jotain sellaista, mikä monelta HW ottelijalta puuttuu. Esim. joku Frank Mir. Mir on varmaan sinänsä teknisempi jokaisella osa-alueella (paitsi ehkä painissa) kun nämä kaverit, mutta se ei vaan riitä. Jotenkin Brock ja Carwin ovat ihan eri tavalla uhkaavia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää kyllä todeta että tätä matsia odottaa kuin kuuta nousevaa :hyper: Sunnuntaiksi töihin ja rotanmäihälläni digiboksi on kosahtanut kun vihdoinkin pääsee kotio.. :rolleyes:

Mökillä olen lauantai-sunnuntai yön, löytyy kyllä MTV3 Max mutta ne tiedä miten muut (paljon porukkaa käymässä) suhtautuisi huutoihin klo 05-08.00 välisenä aikana. Voi olla että pitää olla uutispimennossa kunnes sunnuntai-iltana pääsee kotiin ja kattoo sitten tallennuksen.

On kyllä kova matsi tulossa, pakko olla!

Onneksi vaparin suhteen on aika helppo olla uutispimennossa, ellei nyt frendit satu seuraamaan. Itse olen ainut kaveriporukasta joka katsoo, eipä näitä normimediassakaan juuri uutisoida.

Katsoin juuri tuon countdownin UFCn sivuilta, ja vaikka olenkin Lesnar fani, niin mua sitten ottaa päähän noi jenkkihypetykset jos jonkun koira on kuollut kuinka se vaikutti elämään.. Okei Brockilla oli vakava sairaus mut se käytiin talvella jo jokaisessa mediassa läpi tuhanteen kertaan, olisivat käyttäneet sen 10 minuuttia johonkin muuhun kuin sen kertaamiseen. Jotenkin jenkkeihin ilmeisesti uppoaa nää selviytymis tarinat vaan ihan älyttömän hyvin.

Vähän sama fiilis jäi videosta mitä Rogan ja sit se Carwinin joku traineri sano, Rogan sano ettei voi oikein sanoa kumpi on pelottavampi ku sit se toinen tulee vastaan ja rupeaa kuulustelemaan ja sit ollaan paskat housuissa.. molemmat on kyllä tappomörssäreitä. Ja sit tää Carwinin traineri sano et fyysisesti samanlaisia luonteeltaan täysin erilaisia, mutta minkäs sille mahtaa molemmat ukot on otettava sellaisina kuin ovat.

Taitaa olla eka maineventti pitkään aikaan kun jää vedot lyömättä, ei tästä osaa ennustaa kuka vie, ja tunteilla kun ei kannata vetoa lyödä niin jätetään väliin.

Itse odotan pääottelun lisäksi varsinkin Sotiropoulos vs. Pellegrino ja Akiyama vs. Leben matseja.

Sotiropoulos on vaan ollut niin kova kaikin puolin viime matseissaan. Kundi on hävyttömän taitava matossa ja osaa lisäksi lyödä tosi hyvän näköisiä suoria, joita on oikein ilo katsella. Pellegrino on myös hyvä kaikilla osa-alueilla, joten matsista pitäisi tulla viihdyttävä, joskin Sotiropolouksen tahdeilla.

Vaikka Wanderlein poisjäänti on varmaan kaikkien mielestä harmillista, niin Leben on minusta aika hauska paikko. Muistaakseni Akiyama viihtyi Belcher matsissa melko paljon pystyssä, siitäkin huolimatta, että pysäytti useasti lyönnin naamallaan. Jos Sexyama päättää jatkaa turpakäräjillä, siinä on miehen naama kovalla koetuksella, sillä Leben jos kuka viihtyy nyrkkirysyssä. Chris "The American Zombie" Leben.

Ja Japille: Eihän MMA:ta voi oikein veikata, kuin tunteilla ja pienillä panoksilla. Ei tässä lajissa voi oikein lähteä rahojaan pistämään järkevästi, sen verran arvaamatonta meininki on. Itsellä rahat Carwinilla ja Lebenilla!

Onneksi vaparin suhteen on aika helppo olla uutispimennossa, ellei nyt frendit satu seuraamaan. Itse olen ainut kaveriporukasta joka katsoo, eipä näitä normimediassakaan juuri uutisoida.
Facebook on kiellossa kunnes nähnyt, siellä niitä spoilereita tahtoo näkyä. "Valitettavasti" on paljon kavereita jotka noita seuraa, joten siellä on väkisin statuksena tulokset.

Jotenkin en vain näe järkeä veikata 2.3 kertoimella Carwinia, jos kerroin olisi yli 3 siihen voisi tarttua, nyt tuo on liian pieni ollakseen sen arvoinen. Saa nähä mikä Lebenin alasvientipuolustuksen taso on tällä hetkellä, jos matsi pysyy jaloillaan Leben on ihan hyvä veto, jos taas mennään mattoon niin se siitä vedosta :P

Minä kerkesin laittamaan vedon Carwinille, kun oli vielä sentään 2.65 expektillä. Leben oli pari päivää sitten himpun vajaa 3.

En siis suosittele MMA-vetoja ylipäätään kenellekkään, muuten kuin omaksi pieneksi aamuyön lisähuviksi, tai sitten vaikka nautinnon varmistamiseksi esim. lyömällä vetoa suosikin, mutta vihattavan ottelijan puolesta (win-win vaikka häviäisikin vedon). Räikeiden kertoimienkin (kts. mm. Beltran, Sonnen, Shields, Edgar, Werdum) kokeilukin on ihan ok, jolloin on mahdollisuus saada vielä ylimääräinen enkös-minä-sanonut -oikeus näyttämällä kuponkia jälkikäteen, koska kuten sanottua, laji on arvaamaton.

Minusta tuntuu että veikkasi mitä tahansa lajia niin se on arvaamaton.
MMA:ss onnistunut kuitenkin paljon suuremmalla prosentilla kuin esim. jääkiekossa tai jalkapallossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom