Ufc 116 **spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Lesnar vs. Carwin ???

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Carwin

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Pitkä tie ja 9kk odotus on pian ohi. Team Lesnar on palstalla vahvana! Lesnar by sub!

God bless you god!

Hmm ei varmaan tolla vote systeemillä saa niputettua noita vastauksia joten pistäkää ensikerralla niin että on kaikki N1 voittaa + metodit ensiksi ja sitten toistepäin niin näkee helpommin miten menee yhteenlasketut % kummankin hyväksi mikä on varmaan se koko pollin tärkein seikka kuitenki eikä se että millä metodilla voitetaan.

Näyttäs olevan ~ Lesnar 43% Carin 57% tällä hetkellä?

Aika yllättävää onkohan Fedor fanit piruuttaan vetäny Carwinille äänet kun pari jannua on provoillut niin vitusti Lessun hyväksi.

Itse täytyy sanoa että ihan mahdotonta veikata kumpi voittaa kun kummankin recordi on niin vajaa; Lesnarilla lyhyt ja "sopivat" ja samanlaiset vastustajat kaikki kun taas Carwinilla pelkkiä 1 er'n matseja niin ei ollenkaan tiedä miten polla+ keho kestää kun matsi menee kovaksi.

Se on kuulkaas sillälailla, että Lesnar saa tänään unihiekkaa.

Ei se pystyottelussa Carwinille vedä vertoja ja luulen miehen tekevän virheen juuri siinä, että ei nöyrry viemään Carwinia heti alussa mattoon, vaan yrittää voittaa miehen tämän omassa pelissä.

Uskon että Carwinin pysty on liian hyvä Lesnarille. Vaikka Lesnarin paini sitten on taas luultavasti edellä. Vaikea kyllä mennä veikkaamaan mutta pistin Carwinille koska niin toivon. Näköjään klo. 5 yöllä alkaa lähetys MAXilta, kai se on pakko herätä.

Mitäs luulette ollaanko kummassa ollaan enemmän matossa vai pystyssä?:)

Carwinille laitoin. Ei kyllä ole mitään ennakkosuosikkia itellä, eikä kyllä mitään varmuutta lopputuloksesta. Odotan vaan, että köriläät pääsevät häkkiin heittelemään luitaan toisiaan päin. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei saatana, mun digiboxin romu on taas temppuillut, olen ihan varma että se päättää jättää matsit nauhoittamatta! No, äkkiähän ne tietty lataa.

Mä en kyllä osaa edes veikata kumpi voittaa. Carwinkin on vielä niin kysymysmerkki, tyrmännyt kaikki ekassa erässä, ei ole paljoa esim. mattotaitoja nähty. Ja Lesnar on ollut vuoden poissa, kyllä on jännä matchuppi!

Heitetään nyt Carwin by TKO, 3 erä. :D

Harvemmin odotan mitään ottelua yhtä suurella mielenkiinnolla. Oikea helmi tulossa! Ottelu voi päättyä ihan miten tahansa. Molemmilla on kyllä kykyä ratkaista ottelu hyväkseen ja niin monta asiaa kyseisten herrojen osaamisessa on vielä ainakin minulle hieman hämärän peitossa. Lesnarin otteluita on nähty niin vähän ja Carwinin matsit on päättyneet aina varsin samalla tavalla.

Pystyykö Lesnar viemään matsin mattoon ja hakkaamaan keskeytyksen? Pystyykö Carwin tekemään Lesnarille Carwinit? Entäs herrojen kestävyys, jos ottelun pituus venyy? Itse kallistun hieman Carwinin voiton puolelle, koska hänellä on varsin vakuuttava putki takanaan mutta tässä matsissa mikään ei ole varmaa..

Jotenkin näkisin, että Lesnar ja myös Carwin ottelee fiksusti, eikä lähde riskaabelilla yrittämään mitään hienoa tyrmäystä. Homma menee niin, että matsi menee mattoon, jossa Lesnu dominoi ainakin näennäisesti. Tätä sitten jatkuu ainakin pari erää, mutta lopulta Lesnu joutuu taas lukotetuksi. :)

Toinen puoli minusta toivoo, että Lesnar taas vie toisen ottelijan rohkeuden ja paukuttaa sitä huonoilla lyönneillä ja murjoo itsensä voittoon TKO:lla.

Odotettu eventti ja sattumalta huomasin MAXin olevan pimeänä, muut mtv3 kanavapaketista näkyy, mutta ei tietenkään MAX.
Onko muilla samaa ongelmaa? Toivottavasti korjaantuu aamuksi.

War lessu !

Lesnar by TKO (F5) Here comes the pain!

:D

Odotettu eventti ja sattumalta huomasin MAXin olevan pimeänä, muut mtv3 kanavapaketista näkyy, mutta ei tietenkään MAX.
Onko muilla samaa ongelmaa? Toivottavasti korjaantuu aamuksi.

Itsellä kyllä näkyy Dna kaapelissa Raumalla, Benny Hilliä pukkaa juuri.

Ite veikkasin Lessua, innolla odotan, huominen duunipäivä menee hitaasti että pääsee kotio mis odottaakin mässyt valmiina :thumbs:

Lessu höyryjyrää mattoon heti kun paikka tulee ja siellä murjoo voiton. Mielestäni ainoa kysymysmerkki on ennättääkö tehdä sen ennen 1. erän loppua.

Carwin by KO.. rd1. Uskoisin että Lesnarin leuka testataan ja paljastuu yhden iskunkin kestämättömäksi. siitä pieniä vinkeitä jo nähty.
Brown vs Lytle taattua tykitystä ja Uskosin olevan FOTN.
Akiyama voisi antaa lebenille kyytiä. + monia muita hyviä matseja, mut mainia odotan eniten silti innolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom