Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos tähän jossain vastausta? Monelta alkaa suomen aikaa?Moneltaa alkaa? Huomenna aamuyöllä?
Olikos tähän jossain vastausta? Monelta alkaa suomen aikaa?
Hermot menee! En löydä niitä punnituksia UFC:n sivulta, linkkiä? :käsi:
Tähän liittyen suosittelen katsomaan uusimman Inside MMA jakson, jossa mm. Ken Shamrock myöntää steroidien käytön. Aika vähän näistä puhutaan, mutta melkoinen lista oli ottelijosit joiden testit ovat tulleet positiivisena takaisin ja jos testattaisiin enemmän niin eiköhän lista kasvaisi.Aika rapea kunto oli kyllä chuckilla punnituksissa, varsinkin kun ottaa huomioon et noissa on nesteet vedetty. Hyvin todennäköistä on et vähän on otettu rojua, mutta niin ottaa monimuukin.
Kaikkihan on puhtaita kunnes toisin todistetaan ;)Tähän liittyen suosittelen katsomaan uusimman Inside MMA jakson, jossa mm. Ken Shamrock myöntää steroidien käytön. Aika vähän näistä puhutaan, mutta melkoinen lista oli ottelijosit joiden testit ovat tulleet positiivisena takaisin ja jos testattaisiin enemmän niin eiköhän lista kasvaisi.
Josh Barnett, Tim Sylvia, Nate Marquardt, Vitor Belfort, Royce Gracie, Stephan Bonnar, Kimo Leopoldo, Phil Baroni, Sean Sherk, Hermes Franca, Dennis Hallamn, Antonio Silva, Ken Shamrock.
Karua luettavaa, mutta tukee sanomisiasi
Ei ole ei, mutta 117:ssa on, meni vaan offtopiciks. Kyllä mä oon käsittäny, että jos tuo 117:n matsi Sonnenia vastaan menee niinkuin edellinen Maiaa vastaan, voi Silva saada lähtöpassit UFC:stä... Mene ja tiedä.Eihän tässä kortissa mitään Silvoja ole. Ja jos Andersonista puhuit niin ei UFC:llä ole pokkaa miestä poiskaan potkia. Ja miksi olisikaan.
Danan juttuja ei kannata ottaa todesta, eikä hänellä ole tarpeeksi päätäntövaltaa Silvan potkimiseen. Kyse ei ole vain siitä ketkä UFC haluaa pitää organisaatiossaan, vaan siitä ketkä he haluavat pitää poissa kilpailijoiden organisaatioista. Tämän takia Chuckin, Titon, Randyn, Wandyn ja CroCopin kaltaiset korkean profiilin ottelijat pysyvät UFC:ssä, vaikka heidän otteensa ovat viime vuosina heikenneet nähtävästi. UFC pitää tähdet hallussaan niin pitkään kuin heillä on riittävästi markkina-arvoa UFC:n tarpeisiin, vaikka ottelijat olisivat kuinka tylsiä tai huono rekordisia.Ei ole ei, mutta 117:ssa on, meni vaan offtopiciks. Kyllä mä oon käsittäny, että jos tuo 117:n matsi Sonnenia vastaan menee niinkuin edellinen Maiaa vastaan, voi Silva saada lähtöpassit UFC:stä... Mene ja tiedä.
Onhan toi kyllä voimattomamman näköisempi kaveri tuo Franklin verrattuna Liddell, mutta odotan mielenkiintoista matsia.
Odotus ei liene kovin pitkä.