UFC 114 Evans vs. Jackson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Evanssilla on ihan ok pysty ja osaa myös painia, joten ei se niin yksipuolinen ole ku Rampage. Rampage ei tee muuta ku nyrkkeile. Ite kyllä tosin toivon Rampagen voittoa.

Moni on näköjään huolissaan QJ:n yksipuolisuudesta ja veikkaa että se voi maksaa hänelle ottelun, samalla unohtaen että Evans on ihan yhtä yksipuolinen ottelija kuin QJ:kin.
Jännä kattoa kuitenkin että kumpi vie. QJ:lla on parempi leuka ja teknisempi nyrkkeily, joten paperilla Rampagen pitäis viedä. Mutta jos kaverit lähtee lyömään ristiin, niin siinähän voi käydä sit miten päin vaan.
samalta paperilta voi myös lukea,et rampage on tehny elokuvan samalla ku sugar on otellu kovia matseja ja harjotellu kovaa.

Mitä mieltä Sanchez-Hathaway matsista?Onko joku seurannut tarkemmin näiden jätkien otteita?

Diegoa on varmasti seurannut pakolla kaikki jotka on UFC:in parissa viettänyt aikaa viime vuosina, mutta Hathaway on ainakin itselle aika arvoitus vielä. Puhdas 12-0 (3-0 UFC) Recordi ja ihan kohtuu kovassa campissa reenailee. Northernmostin analyysejä odotellessa siis.

Diegoa on varmasti seurannut pakolla kaikki jotka on UFC:in parissa viettänyt aikaa viime vuosina, mutta Hathaway on ainakin itselle aika arvoitus vielä. Puhdas 12-0 (3-0 UFC) Recordi ja ihan kohtuu kovassa campissa reenailee. Northernmostin analyysejä odotellessa siis.

Itse aion veikata Hathawayta tässä. Katoin hänen yhden ottelunsa ja jumaliste kun iso ja vahva welterweightti. Harvainen britti siinä suhteessa, että hän on oikein kelpo painija. Diegolla on vaikea paikka sen BJ:lta saadun selkäsaunan jälkeen ja veikkaan, että Hathaway pystyy viemään Diegon mattoon koko ja voimaetunsa, sekä painikykyjensä avulla ja pitämään Sanchezin siellä.

Lähinnä noi Hathawayn aiemmat otteet ja miten tyyli sopii Diegoa vastaan kiinnosti.Kiitos kommenteista,pelaan myös itse Hathawayta.Lisäksi Diego on mielestäni todella ärsyttävä ja toivon et se yees-huutelu loppuu ja tuhotaan kunnolla. Penn näytti kyllä hyvää esimerkkiä siinä:)

Allekirjoittanut on kyllä Diegon puolella täysin, Diegon paini on kovaa ja huolimatta häviöstä BJ:lle, uskon silti miehen vievän tuota isoa brittiä melko varmasti.

Allekirjoittanut on kyllä Diegon puolella täysin, Diegon paini on kovaa ja huolimatta häviöstä BJ:lle, uskon silti miehen vievän tuota isoa brittiä melko varmasti.

Voi olla hyvinkin, että olet oikeassa ja Diego vie Hathawayta miten tahtoo. Kuitenkin itse veikkaan, että tässä käy kuten Fitch matsissa, eli Diego jää isomman painijan alle ja syö hammerfistejä ja muuta G'nP:tä ison osan matsista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa muuten katsoa tuota Primetime-sarjaa. Hemmetin hyvää tuotantoa, on huumoria ja vakavaa juttua sopivassa suhteessa. Melkein vetää vertoja HBO:n 24/7:lle.

Aikasemmin oli ihan sama kumpi näistä voittaa, mutta nyt oon kallistunut kyllä Rampagen puolelle. Väittää ainakin treenanneensa kovaa ottelua varten.

Mä en oikeen tiedä mikä tuossa Evansissa ärsyttää, mutta toivon että Rampage tyrmää! Pidin Evansista TUF aikoina, mutta jotenkin en siedä sitä enää.

Jotenkin tuntuu, että Rashadilla on elkeet kun jollakin Mike Tysonilla tai muulla huippunyrkkeilijällä, mutta ei mitään vastaavia meriittejä.

Mä en oikeen tiedä mikä tuossa Evansissa ärsyttää, mutta toivon että Rampage tyrmää! Pidin Evansista TUF aikoina, mutta jotenkin en siedä sitä enää.

Jotenkin tuntuu, että Rashadilla on elkeet kun jollakin Mike Tysonilla tai muulla huippunyrkkeilijällä, mutta ei mitään vastaavia meriittejä.

Samaa mieltä!Toi lempinimi "sugar" on viety suoraan nyrkkeilystä ja luulee varmaan olevansa joku Mosley-Tyson risteytys.Tulee saamaan pataan ja lujaa.

Pidin Evansista TUF aikoina, mutta jotenkin en siedä sitä enää.
Mulla taas kävi niin, etten voinut sietää Evanssia TUF-aikoihin. Sitten kun noi molemmat oli valmentamassa tossa edelliskaudella niin alkoi kyrsimään suunnattomasti Rampage.
Paras vaihtoehto olis kyllä jos molemmat tyrmäis toisensa, jossei niin pääse käymään niin mä oon Evanssin bandwagonissa.

Oikeastaan koko main card on tällä kertaa kiinnostava. Lisäksi on kiva nähdä Dong Hyun "Stun Gun" Kim taas hommissa. Noita vähän eksoottisempia Aasian vahvistuksia tulee jännättyä, kun ovat vaihtelua tuohon ufc:n jenkki- ja brassienemmistöön.

Jotenkin mulla on fiilarit, että Rampage vain kärsii tosta brittiläisesta campista. Salin ainoa stara ja tollanen yksinkertaisen oloinen tyyppi, niin onko noilla briteillä munaa ja uskallusta pistää sitä mukavuusalueen ulkopuolelle?

Jotenkin mulla on fiilarit, että Rampage vain kärsii tosta brittiläisesta campista. Salin ainoa stara ja tollanen yksinkertaisen oloinen tyyppi, niin onko noilla briteillä munaa ja uskallusta pistää sitä mukavuusalueen ulkopuolelle?
Hyvä pointti. Uskoisin et Rampage vie, mutta en ymmärrä miksi rampage ei ole kovatasoisemmassa campissa.

Pakko sitä on vähän itekin ihmetellä, että Rampage treenaa Wolfslairin porukoiden kanssa vaikka kovempiakin varmaan ois. No ehkä se vaihtaa taas campia mikäli häviää. Saihan Juanito Ibarrakin kylmästi monoa sen jälkeen, kun Rampage oli hävinnyt Forrestille (vaikka tuossa oli kyllä muistaakseni kyse jostakin rahajutuistakin mikäli ihan oikein muistan).

Rampage on mma:n hauskin ukko, mieletön huumorimies. Evans ensimmäiseksi, sitten kosto Shogunille ja luppokorva lopuksi. :P

Primetimessä oli hyvä kohta kun Rashad jutteli poikansa kanssa.

Rashad: "Who I'm fighting?"
Rashad Jr: "Rampage!"
Rashad: "Am I going to win?"
Rashas Jr: "No!"

Toivottavasti tulee hyvä matsi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom