Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samalta paperilta voi myös lukea,et rampage on tehny elokuvan samalla ku sugar on otellu kovia matseja ja harjotellu kovaa.Moni on näköjään huolissaan QJ:n yksipuolisuudesta ja veikkaa että se voi maksaa hänelle ottelun, samalla unohtaen että Evans on ihan yhtä yksipuolinen ottelija kuin QJ:kin.
Jännä kattoa kuitenkin että kumpi vie. QJ:lla on parempi leuka ja teknisempi nyrkkeily, joten paperilla Rampagen pitäis viedä. Mutta jos kaverit lähtee lyömään ristiin, niin siinähän voi käydä sit miten päin vaan.
Ai jestas kun olis mahollista että molemmat häviäis, en oikein välitä kummastakaan.
Mitä mieltä Sanchez-Hathaway matsista?Onko joku seurannut tarkemmin näiden jätkien otteita?
Diegoa on varmasti seurannut pakolla kaikki jotka on UFC:in parissa viettänyt aikaa viime vuosina, mutta Hathaway on ainakin itselle aika arvoitus vielä. Puhdas 12-0 (3-0 UFC) Recordi ja ihan kohtuu kovassa campissa reenailee. Northernmostin analyysejä odotellessa siis.
Allekirjoittanut on kyllä Diegon puolella täysin, Diegon paini on kovaa ja huolimatta häviöstä BJ:lle, uskon silti miehen vievän tuota isoa brittiä melko varmasti.
Mä en oikeen tiedä mikä tuossa Evansissa ärsyttää, mutta toivon että Rampage tyrmää! Pidin Evansista TUF aikoina, mutta jotenkin en siedä sitä enää.
Jotenkin tuntuu, että Rashadilla on elkeet kun jollakin Mike Tysonilla tai muulla huippunyrkkeilijällä, mutta ei mitään vastaavia meriittejä.
Mulla taas kävi niin, etten voinut sietää Evanssia TUF-aikoihin. Sitten kun noi molemmat oli valmentamassa tossa edelliskaudella niin alkoi kyrsimään suunnattomasti Rampage.Pidin Evansista TUF aikoina, mutta jotenkin en siedä sitä enää.
Hyvä pointti. Uskoisin et Rampage vie, mutta en ymmärrä miksi rampage ei ole kovatasoisemmassa campissa.Jotenkin mulla on fiilarit, että Rampage vain kärsii tosta brittiläisesta campista. Salin ainoa stara ja tollanen yksinkertaisen oloinen tyyppi, niin onko noilla briteillä munaa ja uskallusta pistää sitä mukavuusalueen ulkopuolelle?
Hyvä pointti. Uskoisin et Rampage vie, mutta en ymmärrä miksi rampage ei ole kovatasoisemmassa campissa.