UFC 112 Invincible

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Ketkä vie vyöt mennessään?

• Silva Ja BJ

Votes: 0 0,0%
  • Silva ja Edgar

• Maia ja BJ

• Maia ja Edgar

• Total voters
    0
Nordea kurssilla taitaa nyt maksaa noin 33€ tuo Yahoo stream, ja hintaan saa prelimit kunhan tilaa vähintään 24h ennen eventtiä eli olisi vielä 8 tuntia tjsp aikaa.

Prelithän näkee muutenkin ilmaiseksi sillä numerosarjalla minkä joku tänne jossain vaiheessa puski

@fuufaa
Haha, mitäh?! Et oo tosissas :D

Prelithän näkee muutenkin ilmaiseksi sillä numerosarjalla minkä joku tänne jossain vaiheessa puski
Tuota en tiennytkään.

Yahoon streemi on laadukas, itse otan sieltä aina jos otan.
Kiitos tiedosta! Olen nyt parilta eri palstalta yrittänyt kalastaa käyttäjäkokemuksia.

Osaatko Mike sanoa että milt tuo 1200K näyttää 32" töllöstä? Onko ollut ongelmia Yahoon päässä kaistan kanssa, pätkiikö? Oman liittymän osalta en usko että hannaa, 24/2 valokuitu Soneralta jossa häiriöö ei ole ilmennyt siitä asti kun hankin.

Kamppailu-urheilulla ei tietenkään ole mitään tekemistä väkivallan kanssa
Kyllä sillä IMO hiukan tekemistä on, kun esim. Hendo tekee WWE-hypyn kyynärpää edellä tajuttoman vastustajan päälle, Palhares kiristää heelhookia kun vastustaja taputtaa tuskasta huutaen ja tuomari yrittää repiä pois, Guida on yltäpäältä veressä sen näköinen kuin olisi juuri syönyt vastustajan, jne.... :)

Hendo tekee WWE-hypyn kyynärpää edellä tajuttoman vastustajan päälle
Toi on kyllä joka katselukerralla yhtä karu :hyvä:

Ei ne skidit pysty erottelemaan mikä on väkivaltaa ja mikä on valvotussa ympäristössä tapahtuvaa kisaamista. Verta lentää, ja välillä jopa splätterien tasolla.

Taas tuota helvetin suomiselostusta, eikö tuota nyt voi näyttää ihan aidoilla selostuksilla? Ala-arvoista paskaa ollut tähän asti nuo suomiselosteet.

Immu on ihan OK asiantuntija-kommentaattorina, mutta tunnelma kärsii kun suomeksi höpötellään jenkkien selostuksen päälle. Ite taidan kans kaapata tän eventin striimistä.

Mulle tulee MTV3 kanavasta mieleen kaks asiaa RAHASTUS + KUSETUS, siispä olen päättänyt etten tule ikinä pennin hyrrääkään sijoittamaan tuohon paskakanavaan missään muodossa. Hetken mietin sitä kun kuulin että alkavat näyttää ufc livenä, mutta koska mielikuva koko kanavasta on niin vastenmielinen päätin olla ottamatta. Parempi katsoa ufc:tä netissä ku maksaa niille molopäille, jotka pistäisivät vaikka dementoituneen mummonsa TVseen tanssimaan jos siitä tulis tarpeeksi rahaa.

Mutta itse asiaan. On kyllä todella mielenkiintoinen kortti odotettavissa, sanoisin että tähän mennessä vuoden paras. On aina hienoa katsoa A.Silvan otteita kehässä, kaveri on octagonissa kuin kala vedessä. Tälläistä väkivallan taidetta ei pysty kukaan muu tällä pallolla tarjoilemaan, joten aika kuumat paikat on Maialla odotettavissa, toki pienet mahdollisuudet on aina olemassa, mutta tässä tapauksessa ne eivät ole kuin parin prosentin luokkaa. BJ:n matsit on myös aina hienoa katsottavaa, vaikka kaveri onkin henkisesti hieman jälkeenjäänyt, se ei kuitenkaan pois sulje sitä faktaa että otteet kehässä ovat häikäisevän hyviä. Muutenkin on erittäin jänniä ottelupareja koko kortti täynnä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle tulee MTV3 kanavasta mieleen kaks asiaa RAHASTUS + KUSETUS, siispä olen päättänyt etten tule ikinä pennin hyrrääkään sijoittamaan tuohon paskakanavaan missään muodossa. Hetken mietin sitä kun kuulin että alkavat näyttää ufc livenä, mutta koska mielikuva koko kanavasta on niin vastenmielinen päätin olla ottamatta. Parempi katsoa ufc:tä netissä ku maksaa niille molopäille, jotka pistäisivät vaikka dementoituneen mummonsa TVseen tanssimaan jos siitä tulis tarpeeksi rahaa.

Lähetä niille vielä oikein sähköpostia, että varmasti oppivat. NÄILLÄ MAILLA EI MAKSUKANAVAT RAHASTA!!! Ja ohan tuo parin tunnin viive jotain sellaista, että tuskin sen kanssa pystyy kukaan elämään. Ja vielä joku suomenkielinen selostus suomalaisella kanavalla. Ei tuu mitään. Rahat takaisin. En oo asiakas, mutta jumalauta rahat tänne.

No jos siä ois kaverit keillä juttu luistaa niin ok. Viimeks ku erehdyin 2minsaa vilkasee niin iski hirveä myötähäpeän triangeli ja piti vaihtaa kanavaa.

Lähetä niille vielä oikein sähköpostia, että varmasti oppivat. NÄILLÄ MAILLA EI MAKSUKANAVAT RAHASTA!!! Ja ohan tuo parin tunnin viive jotain sellaista, että tuskin sen kanssa pystyy kukaan elämään. Ja vielä joku suomenkielinen selostus suomalaisella kanavalla. Ei tuu mitään. Rahat takaisin. En oo asiakas, mutta jumalauta rahat tänne.

Aivan, degeneroitunut internet-sukupolvi on tottunut saamaan kaiken ilmaiseksi. Nykyajan kommunisteja :)

Mitä te vikisette jostain selostajista? Kiittäkää onnea että Salovaaraa ei ole tällä kertaa päästetty selostuskoppiin! ;)

Ketjussa täysi nillitys päällä ja vuoden ehkä kovin eventti kortilla. Surullista :( Jäitä hattuun ja nautitaan otteluista! Se nyt loppupeleissä on sit ihan sama kuka siellä on selostamassa tai mistä lähteestä eventtin kattoo niin aina jollain on pakkiksella asian suhteen ongelmaa. Satavarma alkaa älämölöö kun porukoilla on striimit hukassa tai se pätkii ja ei oo HD.

Itse tilasin nyt tuon Yahoo streamin. Huomenna klo 08.00 kuva töllöön ja katsotaan miten toimii. Jos kusee täysin odotellaan 22.45 asti ja katsotaan MAXilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom