Mulle tulee MTV3 kanavasta mieleen kaks asiaa RAHASTUS + KUSETUS, siispä olen päättänyt etten tule ikinä pennin hyrrääkään sijoittamaan tuohon paskakanavaan missään muodossa. Hetken mietin sitä kun kuulin että alkavat näyttää ufc livenä, mutta koska mielikuva koko kanavasta on niin vastenmielinen päätin olla ottamatta. Parempi katsoa ufc:tä netissä ku maksaa niille molopäille, jotka pistäisivät vaikka dementoituneen mummonsa TVseen tanssimaan jos siitä tulis tarpeeksi rahaa.
Mutta itse asiaan. On kyllä todella mielenkiintoinen kortti odotettavissa, sanoisin että tähän mennessä vuoden paras. On aina hienoa katsoa A.Silvan otteita kehässä, kaveri on octagonissa kuin kala vedessä. Tälläistä väkivallan taidetta ei pysty kukaan muu tällä pallolla tarjoilemaan, joten aika kuumat paikat on Maialla odotettavissa, toki pienet mahdollisuudet on aina olemassa, mutta tässä tapauksessa ne eivät ole kuin parin prosentin luokkaa. BJ:n matsit on myös aina hienoa katsottavaa, vaikka kaveri onkin henkisesti hieman jälkeenjäänyt, se ei kuitenkaan pois sulje sitä faktaa että otteet kehässä ovat häikäisevän hyviä. Muutenkin on erittäin jänniä ottelupareja koko kortti täynnä.