UFC 110 Nogueira vs. Velasquez

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitkäköhän vedonlyöntikertoimet tulee Crocopin vastustajalle? Pitäisikö heittää joku femma ihan huumorilla. :)

no ei mun mielipide oo mihinkään tosta muuttunut minkä postasit, mut edelleen peräänkuulutan että tämä oli loukkaantumisen takia korvaava ottelija, en todellakaan näe että miehellä on mahiksia voittaa matsiaan. Mutta SF vertaus ontuu edelleen, päättelen tästä että vain yrität trollata tuolla, koska et eroa näe. Ja Australiassahan NCAA ei toimi vai mikä tämä jenkkien urheilukomissio onkaan joten sen takia varmaan tuo meni läpi :P

Siis käsittääkseni Lashleylla oli sovittu jo vastus SF miamiin, mutta tuli peruutus ja Wes hommattiin muutaman päivän varoajalla paikkaamaan. Nyt crocopille kävi sama homma? Näin minä olen asian ymmärtänyt, jos olen ollut väärässä niin anteeksi ja perun aikaisemmat puheeni

En itse näe mitään vikaa, että Mirko Crocop saa paljon kokemattomamman vastustajan ja lyhyellä varoitusajalla. Jos Peroshille käy, eikä asian kanssa mitään ongelmaa, kuten ilmaisikin "I’m not looking to make any excuses after the fight, whatever happens. I won’t complain about not being fit or taking the fight on short notice. Luckily, I have a lot of experience in this sport. I’m just treating this as another match."

Jos tämä heebo hoiteleekin Mirkon, mikä on myös mahdollista, niin taitaa olla supersankari Mirkon uran loppu. Ja olisi kyllä hienoa kuulla Mirkon sanat ja syyt, miksei homma enää toimi. Ihan eri heppu on kuitenkin ollut kyseessä viime aikoina. Mahtaakon mies enää lajin huipulle noustakkaan?

Vapaaottelijoistahan on tullut sellaisia supersankareita ja laji se vaan tästä kasvaa, eikä seinää sille näy missään.
Sitä päivää odotankin, kun MMA on olympialaji, mahdollisesti M1-challenge tyylisessä muodossa elikkä joukkueina. Yksilöotteluinahan tuskin homma toimii, kun kyse ei ole todellakaan mistään kilpakaratesta, missä ei mitään tapahdu ja satu, vaan kyseessä on erittäin fyysistä urheilua.

Mitenköhän tuo vika kappale tähän liittyi? Ei varmaan mitenkään, mutta tulipahan mieleen. :david:

Ei pidä sanoa noin, mistä sitä tietää. Asenteet muuttuu, vapaaottelu olisi IMO loistava laji olympialaisiin.

Mutta se offtopicista.

Sherdogissa ketju jossa puhutaan, että Crocop olisi saanut haavan silmäkulmaan joka vaatii tikkejä. Ei peruuta ottelua, mutta tietty voi vaikuttaa ottelun kulkuun. Tiedä sitten onko totta, lähde joku kroatialainen sivusto.
http://www.sherdog.net/forums/f2/cc-cut-during-training-1152672/

tuskin mma koskaan nousee olympia lajiksi ja ehkä ihan hyvä niin.

Itse toivoisin kuitenkin enemmän "maiden välistä" kamppailua. Tietty sitä nytkin on "olemassa", mutta ei mitenkään suuresti.

Eikä sellainen mitenkään olympialaisia vaadi, mutta jotain kuitenkin vähän isompaa, että parhaat olisi mukana.

Ja ettei off-topicia kuitenkaan ole...

Miten tämän Heavyweight rumba menee lopulta? Tämän ottelun voittaja Carwinia tai Miriä vastaan? Sitten vastaan Lesnar? Mikä on Dos Santosin laita ja osuus?

Itse toivoisin kuitenkin enemmän "maiden välistä" kamppailua. Tietty sitä nytkin on "olemassa", mutta ei mitenkään suuresti.

Eikä sellainen mitenkään olympialaisia vaadi, mutta jotain kuitenkin vähän isompaa, että parhaat olisi mukana.

Ja ettei off-topicia kuitenkaan ole...

Miten tämän Heavyweight rumba menee lopulta? Tämän ottelun voittaja Carwinia tai Miriä vastaan? Sitten vastaan Lesnar? Mikä on Dos Santosin laita ja osuus?

Lesnar taitaa olla jo kunnossa kesään mennessä joten Carwin vs Mir voittaja pääsee Lesnaria vastaan..paitsi että loukkaantumisia voi aina tapahtua mitkä pistävät kuviot taas uusiksi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö se Dana uusimmassa pressitilaisuudessa sepittanyt, että tuon matsin voittaja on aivan vyötaistelun hännillä, ja mikäli Mirille tai Carwinille kävisi jotain, saisi tämän ottelun voittaja titteliottelun.

edit. Dana: "The winner of this fight puts him right in the mix. If something would happen to either Shane or Mir in that fight where they couldn't fight Brock, the winner of this fight will fight Brock." 18.2.2010

M-1 tekee näitä maidenvälisiä hommia, olis kyl aika jees jos UFC rupeis co-hostaan eventtejä muiden kans ja rupeis tekeen yhes jtn.. tuskin tulee tapahtumaan

M-1 tekee näitä maidenvälisiä hommia, olis kyl aika jees jos UFC rupeis co-hostaan eventtejä muiden kans ja rupeis tekeen yhes jtn.. tuskin tulee tapahtumaan

Olisi kyllä hyvä jos tosissaan rupeaisivat, se ei vaan tule ikinä tapahtumaan kun bisnesmielessä se on tyhmin ratkaisu ikinä, ja raha pyörittää noita organisaatioita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom