UFC 110 Nogueira vs. Velasquez

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On kyllä paras card, jonka olen tähän asti lyhyehköllä katselu-urallani nähnyt. Ehdottomasti itselleni vetävin ottelu cardissa on Bisping vs Silva, The Count kun on jo ehdottomaksi ykköseksi omalla suosikkilistallani noussut. Toivon hyvin hartaasti Bispingin voittoa, mutta pelko Silvan KO voitosta on suuri. Veikkaanpa vasten omaa toivomustani, että Silva vie toisessa erässä KO:lla.

EDIT: Oho, oli veikkauksen kanssa ennakonkirjoittajakin samaa mieltä.

Mä veikkaan, että Silvan tuulimylly osuu tällä kertaa ja Bisping lähtee melkeen yhtä nätisti unille ku Hendoa vastaan. =) Cain puskee Nogin päälle ku juna, mutta Nogi kaivaa jostain puolikuolleena vielä subin (vikassa erässä, vikalla minuutilla). Mirkosta en sano enään mitään.

Jep, toivottavasti Silva pääsee taas voittojen tielle ja iskee The Cuntin pään harteilta. Veikkaan myös, että Nogi ottaa turpaan pari erää ja sitten kaivaa subin guardista. On kyllä erittäin hyvä kortti!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bisping hakee TKO voiton toisessa eräsä.
Cro Cop antaa legendaarisen left high kickin tyrmäten 3. erässä Rothwellin keskittymisen herpaannuttua.
Nogi tosiaan tulee heittämään sen submissionin jostain selkeästi paineen alla.
George Sotiropolous (se) yllättää Daddyn KO:lla. :david:

Saisi kyllä Crocop jäädä eläkkeelle. En oikeasti järkyttyisi vaikka Ben voittaisi matsin, tuntuu että Crocop on ollut pulassa heti kun joku on painostanut viime matseissa.

Nogin matsia on kyllä paha veikata. Kannatan Nogia kuitenkin.

Seuraava eventti kolkuttaa jo ovella ja tapahtumapaikkana on Sydney, eli itselläni ei ainakaan ole vielä mitää käsitystä mihin aikaa tätä eventtiä pystyy sitten seuraamaan, mutta jossain aamusella tyyliin 7 eteenpäin (täysin villi veikkaus).

Lauantai 20.2. MAX FIGHT: UFC 110 klo 05:00 - 08:00 (sunnuntaiaamun puolella)

Eli kun tietääkseni nuo ovat MAXilla suoria lähetyksiä niin viideltä pitäisi nousta :)

Tota noin, näkyisköhän tää jostain streamina jne?

Ei oo Maxia ja ei huvittais yrittää maksaa tyylii 50euroa ja kattoo UFC:n sivuilta..

Tota noin, näkyisköhän tää jostain streamina jne?

Ei oo Maxia ja ei huvittais yrittää maksaa tyylii 50euroa ja kattoo UFC:n sivuilta..

Meet lukemaan ohjeet tuosta "miten nähdä UFC livenä" -ketjusta, ja kyseisen eventin päivänä eli ensi la-su yönä tuut kattelee "**spoilers***" threadia, sinne jengi noita aina pastee, tosin nykyään kun ton MAXin saa tosissaan 15 eurolla / kk ei välttämättä kannata paskalaatuisia streamejä metsästellä, itse olen ainakin mieltynyt HD kuvaan jo :D

Ilmeisesti Maxilta noita tulee myös tulevaisuudessa, ei mikään parin kuukauden kokeilu tms?

Menee hankintaan. Mieluusti katsoisin kyllä alkuperäisellä selostuksella, mutta tuo ~15 euroa per kk on pieni hinta siitä, ettei tarvitse mitään waretorrentteja metsästää. Olenhan lainkuuliainen kansalainenkin ja kaikkea!
Minä maksan mielelläni viihteestä, kunhan hinta on kohdallaan. Joku 40 euroa per eventti on liikaa, mutta tuo 15euroa kk on kyllä jo hyvä diili.

Ahaa, ok. Eipä siis tarvitse enää miettiä, ei muuta kun tilaamaan!

Aika siistiä että on mahdollisuus nähdä matsit livenä, mitään streameja en ole pystynyt katsomaan huonon kuvanlaadun ja säätämisen takia. UFC iltamat ovat aina sellainen valopilkku tylsään arkeen, joten haluan rentoutua nojatuolissa, ehkä olutta siemaillen. Pätkivä kuva, säätäminen jne. ei tule kysymykseenkään!

Harmi vaan, että digiboxi on niin luokaton, sellainen toimiva tallennus johonkin järkevään tiedostomuotoon -> siirto verkkolevylle olisi aika kiva lisä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom