- Ikä
- 38
Seuraava eventti kolkuttaa jo ovella ja tapahtumapaikkana on Sydney, eli itselläni ei ainakaan ole vielä mitää käsitystä mihin aikaa tätä eventtiä pystyy sitten seuraamaan, mutta jossain aamusella tyyliin 7 eteenpäin (täysin villi veikkaus).
20.02.2010
Main Card
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez
Wanderlei Silva vs. Michael Bisping
Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos
Keith Jardine vs. Ryan Bader
Mirko Filipović vs. Ben Rothwell
Preliminary Card
Elvis Sinosic vs. Chris Haseman
Stephan Bonnar vs. Krzysztof Soszynski
Chris Lytle vs. Brian Foster
C.B. Dollaway vs. Goran Reljic
James Te-Huna vs. Igor Pokrajac
Kun eventtiä siirretään uudelle mantereelle niin tottakai paikalle saapuu paljon katsojia vetävät Crocop ja Wandy. Vaikka näillä kahdella on tittelehin todella paljon matkaa, niin toivon molempien miesten vielä voittavan tulevat ottelunsa.
HW kuviot menivät taas kerran sen verran sekaisin, että itse olen ainakin ihan pihalla siitä mitä Nog vs Cain voittaja voitollansa saa seuraavaksi vastaansa? Mir/Carwin voittajan vaiko jopa Lesnarin?
Myös yksi suosikkiottelijoistani Jardine on taas paikalla ja tulee nöyryyttämään Baderia oikein olantakaa
Entä mihin asti riittää Georgen jujutsu Stevensonia vastaan?
Ja Preleistä kiinnostaa varsinkin Bonnar vs Soszynski ja C.B. Dollaway vs. Goran Reljic (kyseisessä ottelussa Reljic voittaa perus headkickillä)
20.02.2010
Main Card
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez
Wanderlei Silva vs. Michael Bisping
Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos
Keith Jardine vs. Ryan Bader
Mirko Filipović vs. Ben Rothwell
Preliminary Card
Elvis Sinosic vs. Chris Haseman
Stephan Bonnar vs. Krzysztof Soszynski
Chris Lytle vs. Brian Foster
C.B. Dollaway vs. Goran Reljic
James Te-Huna vs. Igor Pokrajac
Kun eventtiä siirretään uudelle mantereelle niin tottakai paikalle saapuu paljon katsojia vetävät Crocop ja Wandy. Vaikka näillä kahdella on tittelehin todella paljon matkaa, niin toivon molempien miesten vielä voittavan tulevat ottelunsa.
HW kuviot menivät taas kerran sen verran sekaisin, että itse olen ainakin ihan pihalla siitä mitä Nog vs Cain voittaja voitollansa saa seuraavaksi vastaansa? Mir/Carwin voittajan vaiko jopa Lesnarin?
Myös yksi suosikkiottelijoistani Jardine on taas paikalla ja tulee nöyryyttämään Baderia oikein olantakaa
Entä mihin asti riittää Georgen jujutsu Stevensonia vastaan?
Ja Preleistä kiinnostaa varsinkin Bonnar vs Soszynski ja C.B. Dollaway vs. Goran Reljic (kyseisessä ottelussa Reljic voittaa perus headkickillä)
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: