UFC 109: Couture vs Coleman ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sivis
  • Aloitettu Aloitettu
näyttäis siltä että Danzig on lähössä UFCstä, turpiin tulee ja kolmas kerta putkeen jo.

Ostin Yahoon, niin näkyy varmaan.

Halvemmalla hommaisit sen max kanavapaketin :D se on vaan 15 egee kuussa, maaliskuussakin tulee 3 vai 4 UFC eventtiä :D
Ite oon ainakin ollu tyytyväinen, hommaat vaan tv kortin koneeseen.

Danzig veti 2 erän lopussa samalla lailla ylhaaltä alas kyynärpäälyöntejä, joitten takia Jon Jones just diskattiin, hyvä ettei nyt käynyt samoin.

Ei sitä tosta diskata suoraan, pisteen olis voinu menettää, Jon Jones matsi jouduttiin keskeyttään niiden takia, sen takia tuli DQ, vain jos virhe keskeyttää ottelun se tuomitaan DQksi, ei suoraan virheestä tuomita jos "mitään ei tapahdu"

toivottavast nyt joku löytää toimivan striimin, oon tässä 3 päivää säätäny unirytmejä että oon oikeeseen aikaan hereille nyt :(

No Hamililta oli mennyt olkapää sijoiltaan ennen noita lyöntejä joten ottelu ois keskeytetty sekunttien sisällä ilman noita kyynärpäitäkin.

Mullakin pelittää max ihan jees.. käy sääliksi jenkkejä ne maksaa 45 taalaa per eventti, me päästään 19 taalaa kkdessa, ja parhaimpina kuukausina tulee se 3-4 eventtiä.. vuositasolla älytön ero, eikä tarvii ettii enää kämyisiä streameja.. En ees jaksais enää yrittää kun tuli kohtuuhintainen vaihtoehto, tuolta tulee muutakin noilta kanavilta mutta tää MMA mitä ne näyttää ja nyrkkeily riittää mulle.

No Hamililta oli mennyt olkapää sijoiltaan ennen noita lyöntejä joten ottelu ois keskeytetty sekunttien sisällä ilman noita kyynärpäitäkin.

Joo no se olkapää meni jo aikaisemmin ja pystyi vielä suojautumaan sillä, ei matsia sen takia oltais keskeytetty, todennäköisesti Hamill olis taputtanut kohtapuoliin mutta Jones kämmäs sen ite, ja myönsikin sen, Hamill tosin sano että hänelle olisi käynyt no contest myös, mutta Jones hätiköi virheillään tappion itelleen, ihan hyvä, oppi kantapään kautta ettei virheitä kannata tehä kun se voi kostautua, jatkossa uskon että mies pääsee kyllä vielä tittelistä vetää on sen verran kova tekijä.

Mullakin pelittää max ihan jees.. käy sääliksi jenkkejä ne maksaa 45 taalaa per eventti, me päästään 19 taalaa kkdessa, ja parhaimpina kuukausina tulee se 3-4 eventtiä.. vuositasolla älytön ero, eikä tarvii ettii enää kämyisiä streameja.. En ees jaksais enää yrittää kun tuli kohtuuhintainen vaihtoehto, tuolta tulee muutakin noilta kanavilta mutta tää MMA mitä ne näyttää ja nyrkkeily riittää mulle.

it's showtimejakin näyttää, muuten kovan tason kb matseja mm. Badr Hari taitaa olla seuraavassa iltamassa, ehdottomasti rahanarvoinen sijoitus.

joo kyllähän kbtäkin kattoo, unohdin mainita esimerkissäni.. mutta ei mulle tee pahaa maksaa tästä, se 45 taalaa per eventti olis ollu mun taloudelle liikaa mut tää on kyl pro.

Back
Ylös Bottom