UFC 109: Couture vs Coleman ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sivis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jep Colemania suunniteltiin maineventtiin ja päätettiin ottaa joku nimetön, kaiken kansan inhokki, Randy Couture vastustajaksi. Hymiöt tähän.

mulle on ihan sama ketä vastaan se ottelee, närästää vaa tää ufc:n matchmaking systeemi.

mulle on ihan sama ketä vastaan se ottelee, närästää vaa tää ufc:n matchmaking systeemi.

Taitaa tuo Prelicardissa oleminen johtua ihan siitä että kyseessä oli UFC 100 ja maini tungettu täyteen huippua. Jokatapauksessa odotan aina innolla Colemanin otteluita :rock:

Mikä siinä nyt närästää? Pitäskö nää papat syöttää Shogunille(mallia: Cardio kunnossa) ja Machidalle? Tuliko yllätyksenä, että kortin nimekkäin jätkä on maineventissa. On ihan vitun sama kuka sillä on vastustajana. Ja joo, Todennäköisesti illan paskin matsi luvassa.

Coleman vs Randy erittäin mielenkiintoinen pappojen matsi. Toivon että Coleman syöttää vähä Randylle omaa lääkettään ja shoottaa alusta asti joka kerta perille. Tosin Randyhan taitaa olla itse enemmän clinchimiehiä.

"mulle on ihan sama ketä vastaan se ottelee, närästää vaa tää ufc:n matchmaking systeemi."

Älä ihmeessä katso. :D

Pappa-Couture halii kolme erää Coleman-parkaa ja tuomaritkin liikuttuvat Randyn maskuliinisesta tunnepurkauksesta, tästä suuresta rakkaudenosoituksesta toista miestä kohtaan. Tietenkin platonisesti.. Randy decisionilla, ja Coleman voi vaikka soittaa Veralle ja kertoa miltä tuntuu, on kiva että joku ymmärtää. Tai kenties kummalle tahansa TKO (osteoporoosi).

Tämä matsi olisi pitänyt ottaa 5-10 vuotta sitten. Ei siinä, odotan kyllä mielenkiinnolla. Ei varsinaista tittelimatsin tuntua (tai edes potentiaalisen haastajan makua) mutta kumpikin kuitenkin ansioitunut veteraani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
... though that's not something that is guaranteed so I really need to come in at my best and make a case for myself.

Jäätävän järkyttävä hyvä kortti.

Eniten odotan Matt Serran ottelua. Lisäksi hyviltä matsilta vaikuttaa koko Main Card sekä Mac Danzigin ottelu ja Nover vs Emerson.

Isoa herkkua tarjolla, monta hyvää matsia luultavasti luvassa. Ja UFC 110 se vasta onkin huippu, jos ei loukkaantumisia tule.

Serra voittoon ja St-Pierre vs Serra 3 saisi tulla tänä vuonna! :worship:

Rolles on treenannut nyt Rashad Evansin kanssa ja voisin luulla että pysty on parantunut paljon, matossahan hän on täysi peto ja uskon, että sinne Turkin viekin.

Eikös Al Turk ole myös lukkopainiin pohjaava ottelia, ja koska Rolles nyt vaan sattuu olemaan "pikkasen" parempi lukottaja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom