UFC 109: Couture vs Coleman ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sivis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
saatana ku tääkin pitäis jaksaa kattoa loppuun ja sit ens yönä super bowli ja vähän koripalloa, perse repee.

Teen nyt ehkä tyhmästi mut veikkaan oikeesti Swickkii tähän matsiin sanotaan vaikka r2 (T)KO

Helvetti että toi on hauskaa että UFC dubbaa noi haastattelut, ja sitten se dubattu ääni on joku hiton ääninäyttelijä joka yrittää vääntää portugalin kuuloista englantia. Tulee ihan mieleen sotaleffat missä natsit sanoo "wo iz ze bunker" :D

Thiago vois pistää vaikka maukkaan tyrmäyksen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä luulin et Paulo on, tosin en vieraile missään vetosivustoilla.. :P

Ja näin siinä kävi..

IT IS ALL OVER!!! PERKELE! Mä niin diggaan ku nää AKA:n pojat pistetään hiljaiseksi.

Noniin. Ja sitte asiaan. Nate The Great tee palvelus ja ammu Sonnenin taju jonnekin kauas pois. Kiitos.

Miksei noi möllit opettele englantia. Olis varmaan parempi reissaa pitkin palloa tekemässä hilloa seminaareilla.
No sä oot varmaan kuullu sitä englantia niiltä parilta kaverilta jotka tuolla on sitä koittaa vääntää ja oon sitä mieltä että vois pysyä tossa tulkissa koska kukaan ei jaksa kuunnella "how did the fight go in your opinion?" "I want to thank my fans, I love you and your support" "ok". Noilla ei taida englannin opettelu olla ihan niin helppoa kuin meillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom