UFC 107 - Penn vs. Sanchez

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
446px-Ufc107poster2.jpg

Main Card

* Lightweight Championship bout: United States BJ Penn (c) vs. United States Diego Sanchez[1]
* Heavyweight bout: United States Frank Mir vs. France Cheick Kongo[1]
* Lightweight bout: United States Kenny Florian vs. United States Clay Guida[1]
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. United States Mike Pierce[1]
* Heavyweight bout: United States Paul Buentello vs. Netherlands Stefan Struve[1]

Preliminary Card

* Middleweight bout: United States Alan Belcher vs. Brazil Wilson Gouveia[1]
* Lightweight bout: United States Matt Wiman vs. United States Shane Nelson[1]
* Welterweight bout: United States Johny Hendricks vs. Brazil Ricardo Funch[1]
* Middleweight bout: Brazil Rousimar Palhares vs. Brazil Lucio Linhares[1]
* Welterweight bout: United States DaMarques Johnson vs. Mexico Edgar Garcia[1]
* Welterweight bout: United States Kevin Burns vs. Canada TJ Grant[1]

Yeah! Mielenkiintonen ainakin omalta osalta. Sanchezin ja Pennin otteita seuraa aina mielellään. Vaikka aika selvähän toi lopputulos onkin..

Ite jännään eniten Guidan otteita Floriania vastaan. Vaikka uskonkin, että Kenny vie niin oletusasetuksena matsi on uskomattoman viihdyttävä. Clay on kone!

Mielenkiintoisinta tässä on tietenkin "suomalaisen" Lucion debyytti UFC:ssä!

Eilen tuli Urheilukanavalta tuo Finland vs. USA East (uusintana).

Lucion matsi päättyi
tyrmäykseen ekassa erässä. Winner Lucio by TKO.

Muutenkin kortti näyttää ihan kohtuu mielenkiintoiselta.

Tämä kortti on mielenkiintoinen lähinnä siksi, että Lucio ottaa ensimmäistä kertaa oikean tasonmittauksen. Palhares on kyllä melkoinen junttura ja voimaakin lienee ihan riittävästi. Toivottavasti Lucio pystyisi pitämään miehen loitolla ja vetämään vaikka jonkun vihantekijän päähän ja sen jälkeen viimeistelemään lopetuksen matossa. Vähän kuitenkin arveluttaa Lucion puolesta tuo Palhareksen juntturamaisuus.

Penn vie Diegoa 100-0.

Mä odottaisin että Diego antais ensimmäistä kertaa Penniselle vastuksen kevyessä sarjassa. Diegolla vois olla nyt hyvä sauma testaa BJ:n cardiota, koska itse on suht monsteri menemään päälle.

Luciolla tosiaanki näytönpaikka. Jos saa lyötyä Palhareksen katolleen ni mikäs sen mukavampaa. =)

mä en usko että diegol on oikeastaa mitää saumaa. guida enemmä tai vähemmä outwrestlas sanchezi ja BJ cardio ei oo ainakaan vielä kertaakaa ollu ongelma kevyes sarjas. Pystyssä diego saa pataa ja jos Bj saa vietyy matsin mattoo ni se on nopee kuolema.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mun mielestä diegolla on paremmat saumat kuin esim kennyllä jota kuitenkin pidettiin ihan varteenotettavana vastustajana BJlle, mut ei sitä kyllä hirveen herkästi tuu veikattuu BJtä vastaan on se sellanen velho.

Hieman alle tuhat dollaria. Liput eventtiin on kallein kuluerä. Lennot voisivat olla hieman halvemmat sillä lennän pikkukentältä, josta käsin operoidaan vain yhden lentolinkin voimin. Hotellejakin oli muutama halvempi tarjolla, mutta niiden sijainti oli aivan väärällä puolella kaupungia.

Tosiaan olen valmiiksi täällä puolella rapakkoa niin kynnys oli hieman matalampi :)

Upea kortti taas!
Tuossa on monta matsia jotka kiinnostavat paljon.
Upea HW matsi ja monta muuta & Lucion ottelu tiestysti on kovasana ja voittoa toivotaan tietysti brutaalilla tavalla. :D

En usko Diegon pystyvän viemään BJ:n vyötä.

Pikkasen offaria mut kattelin wikistä, että Luciolla on voitto Markku Uusipaastosta by the way of KO (spinning back knee). Mikä on spinning back knee?! :D

Eipä taida Luciolla olla mahdollisuuksia voittaa muutaku tuomariäänin. Palhareksella on niin järisyttävän hyvä leuka ja BJJ varmaan paremmalla tasolla mitä Luciolla :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom