Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon miettiny tätä samaa. Toivottavasti Kos kuitenkin pyrkii mattoon ja ottaa voiton sieltä. Veikkaan, että pystyssä ei kovin kauaa Rumblen kanssa saa seistyä, vaikka kuinka yrittäisi. Molemmat mielenkiintoisia ottelijoita ja itse kannatan Koscheckia, mutta veikkaan Johnson by KO R1. Toivottavasti Rumble sais nyt sitten sen painon punnituksiin, ette tarvis taas ottelun jälkeen pyydellä kaikilta anteeks.Kuvitteleekohan Kossi taas olevansa elite striker ja lähtee haastaan pystyssä, vaikka voisi loistavalla painillaan olla paljon pahempi vastus Johnssonille.
Pakko uskoa Tito vie. Ihan siksi, että Tito on ollut (jostakin täysin käsittämättömästä syystä) oma suosikkini.
Originally Posted by rantapantteri
Eventin kruunais kyllä jos saatais Karolle oikein kunnolla kuokkaan, kun on sen verran ärsyttävän olonen kaveri.
Mun mielestä Karo kuuluu just siihen totisempaan porukkaan. Mies on aivan naurettavan ylimielinen ja uhoilee ihan mitä sattuu. Ei tunnu osaavan ottaa rennosti ollenkaan, vaan on just sellanen perus joka asiasta hermostuva riidanhaastaja, mitä on esim. baarit aina pullollaan. Viihdyttävä persoona, ei siinä mitään. Ja tuon käytöksen takia odotan matsia normaalia enemmän, koska haluan miehen saavan niin pahasti koteloon ettei oo tosikaan. Päälimmäisenä on miehestä jäänyt mieleen ne sen uhoilut jossakin TUF-kaudessa. Heikelä sen sijaan on hieno mies!Henk.koht. pidän Karon juttuja pääosin suht hauskoina, mies vetää itsekehun jo niin överiksi, et se menee jo hauskan puolelle. Muistaakseni nauroin ihan ääneen kun katsoin kun se selitti Diego matsin tapahtumia jälkikäteen jossain UFC-ohjelmassa. Ylimielisyydellä on kuitenkin eroa että puheleeko pilke silmäkulmassa vai onko totisena liikkeellä.
Mielestäni jutuissa on samanlainen ote kuin radiorockin Jussi Heikelällä
jopa toivon että mies pääsisi taas parrasvaloihin
Tais olla vitoskaudella. Nate Diaz sille pikkusen jotakin veisteli. Jumalauta, että Karo suuttui. Kävi liki iholle kiinni, huusi naama punaisena ja ryntäsi parkkipaikalle odottamaan Natea.Päälimmäisenä on miehestä jäänyt mieleen ne sen uhoilut jossakin TUF-kaudessa.
En edes tiennyt, että Karo on ollut TUFfissa. Jostain syystä oli semmonen mielikuva et sillä ois ollu jotain judo-meriittejä, ja sitä kautta UFC:ssä? Oon ollu liian laiska warettamaan kausia..
Eli on käynyt niin, et oon nähnyt sattumalta vaan hauskemmat haastattelut