Ufc 103

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
täytyy kyl sanoa että harvinaisen mautonta suolaamista .. siis ketä vastaan Franklinin mielestäsi olisi pitäny otella aikoiinana ? mies otti SEN HETKISIÄ parhaita mahdollisia vastuksia vastaan ketä oli tarjolla.. ja kuten yllä mainittiin niin Yushin Okami on edelleenki top 10 ottelija ja vaikkei matsi ollut nätein mahdollinen niin kyllähän Franklin sne aika suvereenisti vei.. harmi että Anderson Silva tuntuu olevan miehen kryptoniittiä mutta siltikin harva UFC:ssä ainakaan Franklinia vie..

Ai että niillä meriiteillä miehen sitten piti olla MMA-weeklynkin 1 rankattu 185 pitkään :). Kaveria jopa tarjoiltiin p2p parhaaksi "loistavien" voittojensa johdosta. Okami onkin varmaan kovin kaveri kenet Franklin on voittanut ja sekin on enemmän Okamin omaa syytä kuin Franklinin suvereeniutta. Kun Okami alkoi vihdoin 3 erän lopussa otella niin Franklin oli aivan helisemässä. Sitä voidaan ihmetellä että mitä vittua se Okami mielestään puuhasi 2 ekaa erää, ei ainakaan otellut. Itse kaveri hävisi koko matsin typeryyttään.

(Muistaakseni Okami "nyrkkeili" Frankliniä 2 erää ja löi yhden oikean suoran kerran 30 sekuntiin kun Franklin naputteli muutaman pisteen enemmän pystyssä. Kolmanen erän loppupuolella Okami sitten ui liiveihin viimein ja hakkasi Franklinin melkein keskeytykseen ja aika loppui?)

Ketä Franklinin olisi pitänyt otella? Lindland, Henderson, Bustamante, Marquardt, Filho, Ninja Rua oli varmaan 185 top tasoa siihen aikaan esim.
Ketä hän otteli? Ammattihäviäjä Shamrock, Alkoholisti-Tanner ja "the Crow", Joka oli käynyt jo Riveralle ja Hornille häviämässä. "huippukovia".

En minä sano että Franklin mikään paska on .. kova mutta ei edes top5 ja 205 tule olemaan edes sitä. Mies ei vain otellut kovia nimiä vastaan ja hypetettiin taivaisiin. Acehän oli periaatteessa UFC kasvot ennen Liddellin nousua samaan asemaan. Sitä ennen olivat Hughes/Ortiz.

jaha, enpä tiennyt tällästä sääntöä olevankaan, spoiler tekstin viel laitoin eteen et jos joku ei haluu lukea ni olkoot lukematta. Saatanan pelle.

jaha, enpä tiennyt tällästä sääntöä olevankaan, spoiler tekstin viel laitoin eteen et jos joku ei haluu lukea ni olkoot lukematta. Saatanan pelle.

Opettele foorumin säännöt ennen kuin postaat tuloksia mihinkään, niille on yleensä oma ketjunsa varsinkin näissä UFC eventeissä, lisäksi, lue threadi jossa on ohje miten spoilerit kuuluu piilotella ja sen jälkeen tulet vasta avautumaan tänne kiitos.

Opettele foorumin säännöt ennen kuin postaat tuloksia mihinkään, niille on yleensä oma ketjunsa varsinkin näissä UFC eventeissä, lisäksi, lue threadi jossa on ohje miten spoilerit kuuluu piilotella ja sen jälkeen tulet vasta avautumaan tänne kiitos.
Japi sen sanos, moni kuten minä voisin tulla tänne aamulla katsomaan juttuja vaikka ei olisi viel katsonut tapahtumaa. Olisin voinut antaa linkin spoiler-ohje ketjuun mutta asenne oli aika paskaa spoilaajalla, eli en usko et edes osaa soveltaa niitä käytännössä. (sori kiroilu).

Toivot. kenelläkään ei menny fiilikset ennenaikaiseen tulokseen.

:D vai paska asenne, no mistähän johtus. Tekee vahingon ja sitten hyppää 17 äijjää kitisemään ku pikkulikat samasta asiasta. "Spoilerit spoileriketjuun, saatanan pelle." <- ja tuohonhan siis vastasin samalla tavalla, olisi voinut asian hieman järkevämmin esittää.

UFC 103 vs. UFC 103 ***SPOILERS***

Kumpaankohan sitä kirjottelisi ottelun tuloksia. Jälkimmäinen kuulostaa varmalta mutta se voi olla ansa! Valitsen siis UFC 103 ketjun!

eikö tuo nyt ollut taas vaihteeksi turha kommentti. -.-
Lueppa toi mun ylempi teksti... "tekee vahingon.." mitä se sun mielestä tarkottaa? että tarkotuksellisesti pilasin sun päivän nyt tällä mun elämää suuremmalla spoilaamisella? hanki nyt jotain parempaa tekemistä.

Nohnoh....Harvinaiseen typerään keskusteluun lisäsin vielä typerämmän kommentin :D Modeille terkut, että eikös tämä kuulu jo väittely ketjuun

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikö tuo nyt ollut taas vaihteeksi turha kommentti. -.-
Lueppa toi mun ylempi teksti... "tekee vahingon.." mitä se sun mielestä tarkottaa? että tarkotuksellisesti pilasin sun päivän nyt tällä mun elämää suuremmalla spoilaamisella? hanki nyt jotain parempaa tekemistä.
Siis vahingon saa tehdä, kukapa ei josain välil mokais, mutta sun asenne kusee
Rancidson sanoi:
Tulihan sieltä mun mielestä myös liian kovin takas, mutta piäisi olla nöyrä jos itse ekana mokaa, tuo paska juttu kommentti sulle oli kyllä vähän liikkaa mielestäni, ei kylläkään vähennä omaa mokaasi.

Yessh, mun mielst ainakin pari juttua tästä hyvä säästää että kukaan ei tulevaisuudessa vahinkossa spoilaa.

Itse kommentoin ehkä liian kärkkäästi spoilaajalle,pahoitteluni.
Täytyy muistaa ettei tule lukemaan näitä topicceja jos on juuri ja juuri lataus valmiina ja eventin katsominen alkamassa, niin ei varmasti tule luettua ennakkoon tuloksia..noh tällä kertaa näin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom