UFC 103 Vs Mayweather boxing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Zj-
  • Aloitettu Aloitettu
Hienoinen totuuden siemen pätee Mayweatherin sanomisissa, vaikkakin asia on nyt tuotu ilmi todella tökerösti. Alkuaikojen MMA nyt oli melkoista b-luokan kamppailu-urheilijoiden mittelöintiä, ja Mayweather haluaa todennäköisesti muistella vaan tuota aikaa, eikä hyväksyä MMA:n nousua kohti maailman ykköskamppailulajiksi. Myös rodullisessa teemassa Mayweather sivuaa totuutta. Tämän voi tarkastaa ihan katsastamalla boxrecin rankkaukset.

Niin paljon Mayweatherin paluuta on hypetetty, että ammattinyrkkeily vie PPV tilastoja, kyseessä on kuitenkin eläköityessään selkeä P4P-kuningas, joka osaa pitää itsestään ääntä. UFC 103 tarjoaa kokonaisuudessaan kuitenkin paljon paremman urheiluillan.

Ja täytyy kuitenkin muistaa, että Moneylla on vastassa JMM joka on monen P4P top-10:ssä mukana.

Itse ainakin haluan nähdä tuon ottelun enemmän kuin mitään yksittäistä matsia UFC 103:sta, mutta nyrkkeilyiltamat ovatkin aina hyvin pitkälti sen pääottelun varassa näin maallikon silmin katsottuna kun taas UFC:llä on oikeastaan jokainen pääkortin matsi jokseenkin mielenkiintoinen tuossa gaalassa. Toki tämä voi olla vice versa sellaisen kanssa, joka katsoo enemmän nyrkkeilyä kuin vapaaottelua. Nimet vain ovat sitä luokkaa UFC-kortissa, ettei niillä päästä lähellekään HBO:n lukuja.

Jackson vs. Evans ois pitänyt olla pääotteluna, että voisi olla mahiksia. Tai joku muu vastaava jenkkien välinen taisto. Tai kaikkien ultimatun ois ollu jos Ortiz ois ollu kunnossa tohon mennessä, mutta sekään ei oo mahdollista...

Jep

Ei varmaan Mayweatherin kannata kokeilla sitä eläimien lukitsemista samaan häkkiin tai tulee uusi urheilu skandaali jenkkeihin ja "häkki" heilahtaa.

Joo... No mutta kyseessä on vain provosointiyritys joka on näköjään onnistunut :D

Kyllähän Prettyboykin on aikaisemmin kertonut kunnioittavansa vapaaottelijoita... Eiköhän se matsin jälkeen taas ota toisen kannan tähänkin asiaan. Ja taitaa UFC tosiaan jäädä toiseksi mitä tulee virallisiin katsojamääriin

Ammattinyrkkeily on kovin kamppailulaji maailmassa, vaikka typerään jenkkimuotoon tuo naapuri sanomisensa pukeekin, fakta se on silti.

Sinulla on sitten faktoja/perusteluja varmaan heittää asiasta?

ammattinyrkkeilyssä kuolee vuosittain olisko keskiarvo useammalta vuodelta noin. 10 nyrkkeilijää.
ja yleensä kevyempien sarjojen miehet on ketä kuolee, on paljon vaarallisempaa ottaa 200 iskua päähän ja tippua ottelun loppupuolella, entä tippua yhestä isosta pommista ottelun alussa.
siinä mielessä se ammattinyrkkeily vaati eniten kovuutta.
ja Kyllä Floydikin oman osansa iskuista on saanut vaikka vielä voittamaton onkin.

ammattinyrkkeilyssä kuolee vuosittain olisko keskiarvo useammalta vuodelta noin. 10 nyrkkeilijää.
ja yleensä kevyempien sarjojen miehet on ketä kuolee, on paljon vaarallisempaa ottaa 200 iskua päähän ja tippua ottelun loppupuolella, entä tippua yhestä isosta pommista ottelun alussa.
siinä mielessä se ammattinyrkkeily vaati eniten kovuutta.
ja Kyllä Floydikin oman osansa iskuista on saanut vaikka vielä voittamaton onkin.
Nyrkkelijöitä taitaa lisenssien määrässä mitattuna olla kuitenkin melkoisesti enemmän kun MMA-heeboja. Mikähän määrä toi on prosentuaalisesti. Tosin tänä vuonna myös futareita on ainakin Espanjassa kuollut kohta sama määrä:jahas:

Hieno vertaus. Jalkapallossahan yleisin kuolinsyy on se päähän kohdistuneet iskut.

Tuohon pätkään on hyvä lopettaa... Kuvastaa hyvin, mitä tapahtuu kun kaksi jääräpäätä ja oman suosikki lajinsa edustajaa vertailee lajejaan...Keskustelu ei etene mihinkään ja kaikkia harmittaa, joten eiköhän lopeteta tähän.

Rogan vei kyllä tuota keskustelua 100-0 :D
Tosin stand up koomikkona on varmaan hoideltu muutama huutelija,joten kokemusta on.
Nyrkkeily on yksipuolinen laji niin kuin judo,thaikku....jne. MMA on yhdistelma kaikkia näitä lajeja.
Turha riidan aihe....toiset tykkää tyttäristä ja toiset...

Rogan vei kyllä tuota keskustelua 100-0 :D
Tosin stand up koomikkona on varmaan hoideltu muutama huutelija,joten kokemusta on.
Nyrkkeily on yksipuolinen laji niin kuin judo,thaikku....jne. MMA on yhdistelma kaikkia näitä lajeja.
Turha riidan aihe....toiset tykkää tyttäristä ja toiset...
Tää taitaa olla ikuisuus aihe...Oon aika harmissani kun luen tätä paskaa:kumpi on kovempi juttu!fakta taitaa(mielestäni kuitenkin olla että jokainen kamppailulaji hyötyy jos vaan joku on esillä..?).Pidin itse painia aina kovimpana lajina(jota olen kilpaillut 20v.)Onneksi olen käynyt myös thai boxaamassa ja sählännyt nykyään muissakin lajeissa..Näitä keskusteluja taitaa valitettavavasti käydä ne henkilöt ketkä ovat juuri käyneet jonkin alkeiskurssin,tai ovat harrastaneet lajia n.0-3 vuotta ja luulevat olevansa aivan kuninkaita!!onneksi foorumilla on andy s :) joka on samaa mieltäni kanssani!

Tää taitaa olla ikuisuus aihe...Oon aika harmissani kun luen tätä paskaa:kumpi on kovempi juttu!fakta taitaa(mielestäni kuitenkin olla että jokainen kamppailulaji hyötyy jos vaan joku on esillä..?).Pidin itse painia aina kovimpana lajina(jota olen kilpaillut 20v.)Onneksi olen käynyt myös thai boxaamassa ja sählännyt nykyään muissakin lajeissa..Näitä keskusteluja taitaa valitettavavasti käydä ne henkilöt ketkä ovat juuri käyneet jonkin alkeiskurssin,tai ovat harrastaneet lajia n.0-3 vuotta ja luulevat olevansa aivan kuninkaita!!onneksi foorumilla on andy s :) joka on samaa mieltäni kanssani!

Joo itse olen harrastanut ju-jutsua,nyrkkeilyä,thaikkua ja nyt viimeiset vuodet vaparia. Arvostan kaikkia lajeja(myös niitä joita en ole harrastanut),mutta itselläni ei ole varsinaista suosikkia. Kovin laji? Millä tavalla kovin? Nyrkkeilyssä otetaan iskuja vastaan päähän ehkä eniten kaikista lajeista,mutta esim. painissa vaaditaan jäätävää fysikkaa kun taas thaimaassa vedellään kyynerpäillä kaaliin niin että nupissa helisee. Omasta mielestä nämä ovat mielipide kysymyksiä ja varsinaista kovinta lajia ei ehkä ole olemassakaan.
Mutta itse aiheeseen: UFC 103 ja Mayweatherin paluu on buukattu samalle illalle. Itse luulen nyrkkeilyn vetävän pidemmän korren tässä kisassa. MMA on vielä nuorilaji,kun taas nyrkkeilyllä on suuri ja vanha faniryhmä,jotka tulevat kääntämään tämän kisan nyrkkeilylle.

PS.Miten Jerry treenit on sujuneet? Koska mies nähdään jälleen kehässä? Ja onko laji vapari vai thaikku??

Back
Ylös Bottom