Toivottavasti tuo ei toteudu...Silva ainakin näin aluksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti tuo ei toteudu...Silva ainakin näin aluksi.
Jumaleissön, pappahan lähentelee sopparin lopulla jo ihan tosissaan viittäkymppiä! Kova äijä! :D Itse toivon Couturen tiputtavan painoluokan verran alemmas. Siellä olisi ehkä veteraanille parempia vääntöjä tiedossa. Veikkaisin...Randy teki uuden 6 ottelun sopparin UFC:n kanssa.
http://mmamania.com/2009/08/30/randy-couture-signs-six-fight-28-month-ufc-contract/
Itse aloitan joka aamun katsomalla Lebenin backfistin UFC 89:n countdownista... Se saa aina hymyn huulille Poetry in motion indeed.Toivottavasti Dana nyt potkis Leben & Sardinepurkin hiivattiin ufc:stä, niin tylsää katsottavaa (varsinkin deanin matsit).
Nog vs Randy, oli kyllä melkoista pappojen vääntöä, mutta selväksi tuosta nyt kävi, että noutaja tulee kummallekkin tulee jos vastassa hyvä pystyssä oleva nuorempi kaveri...esim santos,kongo,gonzaka...tjsp....Randy voisi seuraavaksi kohdata Colemanin (valmiiksi tuoda jo ambulanssi jos jomman kummaan sydä...cardio pettää :P) ja Nogi haastaa C.Velaquiesin.
Toi Yves on paska tuomari. Potkis sen vittuun tuolta UFC:stä. En oo ees kattonu kenenkään muun kommentteja vielä, mutta Leben taputti ihan selvästi eikä tuo lopettanut heti matsia. Mihinköhän Leben olisi muka tuosta vielä lähtenyt Yvesin mielestä?
...Randy on vaan niin helvetin hyvä?
Mitähän järkeä hmm... Kaveri on yks suosituimmista ottelijoista jenkeissä. Jos motivaatiota löytyy ni miksei laittas nimeensä tollaseen soppariin? Iteltä nousee hattu Randylle!Ehka Randy on "helvetin hyva" mutta nokkimisjarjestyksessa pudonnut pahasti alaspain... tappio Lesnarille, Mirille ja Nogille alla, ja sen edelle menee viela Carwin.. mitahan jarkee sen oli allekirjottaa 6 ottelun soppari..?! Mutta ehka se tekee ihmeen ja nayttaa etta jopa hanen iallaan voi otella tittelista. Mutta vaatii kylla huomattavasti parempia otteita kun UFC 102:ssa.
Itse olen ihan toista mieltä. Jardine ottelee pelkästään kovia jätkiä vastaan ja ihan hyvin otteleekin. Ei ole paljon turisteja tuossa Jardinen UFC CV:ssä. Itse tykkään siitä, että aina otetaan matsi kovan kaverin kanssa eikä vältellä ketään ottelijoita kuten esim. Tito teki aikoinaan.Hyvin miellyttävää oli myös Silvan voitto Jardinesta... Omasta mielestä Jardine on aika yliarvostettu jätkä, jonka aika maincardialla alkaa olla lopussa.
tappio Lesnarille, Mirille ja Nogille alla
Ehka Randy on "helvetin hyva" mutta nokkimisjarjestyksessa pudonnut pahasti alaspain... tappio Lesnarille, Mirille ja Nogille alla, ja sen edelle menee viela Carwin.. mitahan jarkee sen oli allekirjottaa 6 ottelun soppari..?! Mutta ehka se tekee ihmeen ja nayttaa etta jopa hanen iallaan voi otella tittelista. Mutta vaatii kylla huomattavasti parempia otteita kun UFC 102:ssa.