Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lesnar ei ole vielä todistanu olevansa parempi ku Mir, tosiaanki ne voitot on vielä 1-1. Laski meikäläisen arvostus nollasta miinukselle kun se kusipää rupes uhoamaa voiton jälkeen.
No ei niin. Jos Lesnar olis voittanu molemmat matsit, voisin sanoa et se on parempi, tilanne vaan on tasan ja ennen kolmatta ottelua ei pysty sanomaan kumpi on selvästi parempi. Mir sai kyl rajusti turpaan molemmissa matseissa, mutta silti pysty lukottamaan, ihan sama mulle menikö Lesnarin kokemattomuuden piikkii vai miten...
Matt Serra ja GSP. Ei voi sanoa kumpi on selvästi parempi. Fedor vs. Kohsaka jos Fedor olisi voittanut molemmat matsit niin pitäisin häntä parempana.
Miksi tämän minulle kerrot? Viittasin lähinnä aikaisemmin kirjoitettuun "vieläkään ei voida sanoa onko lesnar parempi kuin mir, koska voitot ovat 1-1"-tekstiin.Laji kuin laji, viimeinen kohtaaminen on aina se minkä perusteella ottelijoita rankataan, paskaa läppää noin tyhmät heitot.
Ei vaan sanoi että tavoitteena kaventaa painoero (Lesnariin) 10 paunaan. Eli vaatisi huomattavasti enemmän lisää kuin 10 paunaa.Mir itse tuosta 10 paunasta puhui haastattelussa, eli en sitä itse keksinyt.
Mir painoi 245lb ja Brock 265lb. Eli paljonkos se sitten sun laskujen mukaan vaatisi?Ei vaan sanoi että tavoitteena kaventaa painoero (Lesnariin) 10 paunaan. Eli vaatisi huomattavasti enemmän lisää kuin 10 paunaa.
En mä laskenut mitään. Mir vaan haastattelussa sanoi nimenomaan haluavansa kaventaa painoeron 10 paunaan. Jos painot noin tosiaan oli, niin sitten olet kyllä ollut tosi nokkela poika kun olet osannut oikein laskea.Mir painoi 245lb ja Brock 265lb. Eli paljonkos se sitten sun laskujen mukaan vaatisi?