Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voimaahan sä oot koko ajan hehkuttanut, ja sanonu että mitään BJJ klinikkaa Lesnari ei ainakaan oo kokenut, vaikka siis ihan selvästi siitähän tossa on kyse. Lesnarin painitausta on lähes verrannollinen Couturen painitaustaan, ja Lesnar on vapari-mattoa harjoitellut siihen erikoistuneiden heppujen kanssa jo monta vuotta ammattimaisesti. Aika paljon kehityksestä kertoo sekin, että on BJJ:n ja lukkopainin moninkertainen maailmanmestari haettu sparrivastukseksi. Oli myös aika selvää että Lesnar pääsee pystypainissa päälle, joten tiukkaa kontrollia guardista/half-guardista (Mirin suosikki-positio) ja lyömistä matossa oli varmasti harjoiteltu erityisen paljon. Eli hyvällä pelisuunnitelmalla, sen noudattamisella ja tekniikalla oli paljon suurempi merkitys kuin voimalla. Ei se voimaero Miriin nyt niin tolkuton kuitenkaan ole.Vähän on sisälukutaito hakusessa kavereilla. Kokoajan on mainittu Lesnarin olevan painija, mutta kun koittakaa nyt ymmärtää, että niin ovat ne muutkin todella kovia painijoita, bjj-ukkoja, ties mitä. Vaikka Lesnar ei ihan samalla viivalla vielä ole taidoissaan, niin silti se voittaa otteluja ja eikö teille nyt mene jakeluun, että se kompensaatio tulee juurikin Lesnarin koosta ja voimista tällä hetkellä.
Kun Lesnar ensimmäisen kerran tuli ottelemaan, samat naamat huutelivat, ettei tommoinen pellepainija mitään voita. Nyt samat lärvit hehkuttaa miten järkyttävän taitava Lesnar on.
En minä ainakaan ole väittänyt, että pelkällä voimalla kukaan voittaisi hevonvittua, vaan se on se erotus tällä hetkellä. Te ruipelot nyt vain haluatte ymmärtää asian niin, mutta se ei ole taas meitsin probleema.
Nyt kun olen tarkemmin miettynyt asiaa täytyy myöntää, että Mike & co on osittain oikeassa. Mirin ja Lesnarin erotus tulee nimenomaan fysiikan ympärille rakennetusta gameplaanista ja oikeiden tekniikoiden käytöstä. Hyvänä esimerkkinä on ottelun ensimmäisen erän hallintaote jossa Lesnar pitää Mirin niskantakaa ja paukuttaa samaan aikaan namaan. Itse kamppailulajien harrastaja voin sanoa, että tuollaisista otteista pääseminen on erittäin hankalaa kun vastustajalla on voima/massa etu.
Ärsytty vain joidenkin kommentit joista sain käsityksen, että lesnar on vaan puntti ja vie."lihamoukarit murskaa siimat maanrakooon, siinä ei jijitsukikat auta". Ei lesnar ole ilomiömäinen, se on vain läytänyt itselleen(ja fysiikkasaansa) sopivan tyylin.
P.S. Fedor matsia en lähde arvuuttelemaan kahdesta syystä. 1. Koska kukaan ei ole voittanut Fedoria ja hänen heikkouksiaan en tunne enkä ole perehtynyt.
2. Koska Lesnar on hyvin omalaatuinen ottelija ja kehittyy varmasti vielä. Omalaatuisuudella meinaan sitä, että en minä ole nähnyt tälläistä fysiikka+peruspaini+gameoplan taktiikka. Näitä on varmasti ollut, mutta olen aika uusi MMa:n seuraaja joten en tiedä.
En oo fani mut oon huvittunut asiasta, näköjään pellepainin show-puhe iskee päälle ku tungetaan mikki naaman eteen. :DMitäs mieltä Lesnarin fanit ovat siitä kuinka mies käyttäytyy ala-arvoisesti vastustajaa, yleisöä ja sponsoria kohtaan?
Mitäs mieltä Lesnarin fanit ovat siitä kuinka mies käyttäytyy ala-arvoisesti vastustajaa, yleisöä ja sponsoria kohtaan?
jonka jälkeen Lesnar kävi kertomassa Mirille mitä mieltä oli tämän suunsoitosta, ja jonka jälkeen reagoi yleisön buuauksiin jotka siis alkoivat jo perjantaina punnituksissa, kestivät läpi sisääntulobiisin ja jatkuivat matsin jälkeen...
kyllähän isosta koosta saa älyttömästi hyötyä yleensäkin kamppailulajeissa, ei niitä painoluokkia ole huvikseen keksitty.
painijat, nyrkkeilijät ja vapaaottelijat painoluokissa melkein "tappaa" ittensä mahtuakseen mahdollisiman alhaiseen painoluokkaan.
ei sillä koolla tietenkään täydellistä taidottomuutta korvata mutta kyllä se iso etu on.
Vähän on sisälukutaito hakusessa kavereilla. Kokoajan on mainittu Lesnarin olevan painija, mutta kun koittakaa nyt ymmärtää, että niin ovat ne muutkin todella kovia painijoita, bjj-ukkoja, ties mitä. Vaikka Lesnar ei ihan samalla viivalla vielä ole taidoissaan, niin silti se voittaa otteluja ja eikö teille nyt mene jakeluun, että se kompensaatio tulee juurikin Lesnarin koosta ja voimista tällä hetkellä.
Kun Lesnar ensimmäisen kerran tuli ottelemaan, samat naamat huutelivat, ettei tommoinen pellepainija mitään voita. Nyt samat lärvit hehkuttaa miten järkyttävän taitava Lesnar on.
En minä ainakaan ole väittänyt, että pelkällä voimalla kukaan voittaisi hevonvittua, vaan se on se erotus tällä hetkellä. Te nyt vain haluatte ymmärtää asian niin, mutta se ei ole taas meitsin probleema.
Ei tartte tahallaan kokoajan ymmärtää väärin.
Missä vaiheessa? Kokoajan on oletuksena alusta asti ollut, ettei Lesnar ole pelkkä pellepainija, vaan hänellä on valtava nopeus kokoonsa nähden ja myös tuo painitausta.Ei se ihan noinkaan mennyt, sä viimeksi selitit että painitaustalla ole mitään väliä yms yms.
Mitähän sä selität?? Mitä vastaan olemista siinä on, jos mä kummastelen miken kielenkäyttöä "asiakkaitaan" kohtaan. Sun juttuja vastaaan ehkä onkin, mutta älä yleistä.sulla on aina modeja vastaan jotain ollut.. mikäköhän suakin riivaa? mites nyt kun mir hävis ja lesnar voitti harmittiko?
Miksi sitä yleisöä vastaan pitää käyttäytyä arvokkaasti jos ne itse käyttäytyvät ala-arvoisesti???Mitäs mieltä Lesnarin fanit ovat siitä kuinka mies käyttäytyy ala-arvoisesti vastustajaa, yleisöä ja sponsoria kohtaan?
Miksi sitä yleisöä vastaan pitää käyttäytyä arvokkaasti jos ne itse käyttäytyvät ala-arvoisesti???
Sitä paitsi uskon,että Lesnar saa Danalta jotain extraa kun käyttäytyy tolleen showpainimaisesti.Ammattilaisuus ja aikuisuus ovat syitä miksi pitäisi käyttäytyä, kuten ihmisen kuuluisi eli hyvin. Onhan tuo UFC:n yleisö varmaan aika pitkälle tätä white trash-osasta, mutta niin on Lesnarkin.
Tuskin Dana maksaa pääsponsorille vittuilusta...