UFC 100 *spoilers*

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On kyllä idiootti. Toivottavasti joku joskus antaa tuolle turpaan. Vaikken kyllä nää että kukaan HW:ssä pystyis tällä hetkel tuota järkälettä voittaa. Nyt hajottaa...

huhhuh, onneks mirin hiukset ei menny ssekaisin, olis maine pilalla jos noi hasselhoff-kiharat olis viturallaan.. ai että tekee hyvää, nähä että vahva painija on kova tuolla, vaikka vastassa on (miten se nyt oli, maailmanluokan bjj-mustavyö) siinä oli niitä pikkusisko lyöntejä jotka ei satu, ja tässä nähtiin miten mirin kehittynyt pystytekniikka auttaa vetämään lesnaria turpaan, ja flying armbaarit päälle.....

Lesnari on kyl kova, nyt se Fedori sinne sitä vastaan niin on kaikkien aikojen matsii tiedossa. Ite tykkään brockista niin ottelija ku muutenkin :D

Tuolla kehassa tuo Lesnar on kylla urpo, mutta kattokaas joskus dokkari siita - helvetin mukavan ja rennon oloinen kaveri. Oma mielipide muuttui siita. Ajelee ihan paskalla vanhalla autolla jossain keskella korpea. Eikohan se veda siella kehassa ihan roolia vaan.. ja miksei, varmaan hauskaa onkin vittuilla jengille kun ei oo rahasta pulaa

Siis ohan toi käytös vähän arveluttavaa, mut varmaan siin vähän kiehuu tempperamenttisel kaverilla kun yleisö buuaa mitä tekis vaa, eikä mikään kelpaa. "hell, i might even get on top of my wife tonight" :D

no eiköhän se lesnar oo ihan tarkotuksella "ärsyttävä". tää on viihdettä ja tuo ärsyttävyys kuuluu joillain persoonilla siihen.

Tulos ei sinänsä vituta, mutta noi lesnarin jälkipelit, ei vaa natsannu mua. Ehkä jotkut WWE rutiinit joo puski kehii, toisaalt hyvät läpyskät heitti loppuu ja ansaitsi voittonsa. Mut vähän jäi jälkipelit kaivelee...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hahha...mahtava asenne Lesnarilla :) Yleisä vittuununu ja buaaa :P

Ei mutta Lesnar vei 100-0 Mirin

Kyllä tuossakin kun itsekkin olisin hävinny kaverille ja sitten puhuu susta kuukausia paskaa, ja kun voitat niin ei tee mieli avatua? Lesnarilta kyllä ihan rehelliset kommentit tuli.

Joo Mirillä oli "hevosenkenkä perseessä" ekassa matsissa, toivottavasti lyöt vastaisuudessakin vetoa häviäjien puolesta niin silloin voin itse lyödä vetoa voittajien puolesta paremmilla kertoimilla luuseri!!:dance:

Lyökää te "luuserit" vaan vetoa voittajien mukaan, mä lyön vetoo ylikertoimien mukaan. Joka on ainut oikea tapa tienata vedonlyönnissä. :) Kannattaa perehtyä vähän vedonlyöntiin lähemmin, ennenkun tulee huutelemaan.

Toivottavast carwin antas lesnarille ufcn nahkaa suuntäydeltä. pelle äijä. no mir kyl palaa viel ja saa toisen chäänssin lesnarii vastaa

Lyökää te "luuserit" vaan vetoa voittajien mukaan, mä lyön vetoo ylikertoimien mukaan. Joka on ainut oikea tapa tienata vedonlyönnissä. :) Kannattaa perehtyä vähän vedonlyöntiin lähemmin, ennenkun tulee huutelemaan.
Paljos oli kerroin mirrille? Ite en ois alle 7 kertoimella ees aatellu veikkaamista :P

Hah heti kun puhuttiin vedonlyönnistä niin Alieni syöksyi paikalle :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom