Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo Mirillä oli "hevosenkenkä perseessä" ekassa matsissa, toivottavasti lyöt vastaisuudessakin vetoa häviäjien puolesta niin silloin voin itse lyödä vetoa voittajien puolesta paremmilla kertoimilla luuseri!!:dance:
Joo Mirillä oli "hevosenkenkä perseessä" ekassa matsissa, toivottavasti lyöt vastaisuudessakin vetoa häviäjien puolesta niin silloin voin itse lyödä vetoa voittajien puolesta paremmilla kertoimilla luuseri!!:dance:
no en tiiä... iha ymmärrettävästi lesottelee... vielä fitch ja thiago
no niin nähdää vielä kun Fitch vetää Thiagon levyksi!
Paljos oli kerroin mirrille? Ite en ois alle 7 kertoimella ees aatellu veikkaamista :PLyökää te "luuserit" vaan vetoa voittajien mukaan, mä lyön vetoo ylikertoimien mukaan. Joka on ainut oikea tapa tienata vedonlyönnissä. Kannattaa perehtyä vähän vedonlyöntiin lähemmin, ennenkun tulee huutelemaan.
Lyökää te "luuserit" vaan vetoa voittajien mukaan, mä lyön vetoo ylikertoimien mukaan. Joka on ainut oikea tapa tienata vedonlyönnissä. Kannattaa perehtyä vähän vedonlyöntiin lähemmin, ennenkun tulee huutelemaan.