Löytyykö noita fedorin maksimi treenipainoja jostain?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mies kyselee Fedorin penkkituloksia UFC100-ketjussa
Löytyykö noita fedorin maksimi treenipainoja jostain?
Hauska juttu tossa jujutsussa on se, että vaikka sä treenaat vuoden päivät sitä 5 kertaa viikossa, ni et sä voi yhtään mitään mustavöiselle kumminskaan. Toki Brock käyttää tosi paljon voimaa ja lyö minkä kerkee, mutta vaikee mun on uskoa siihen että Brock sais mitään järkevää tehtyä matossa. Pystyssä se sitten voiki tyrmätä Frankin.
No nythän kaveri onkin äärettömän kokenut:Dlesnarkin jäi silloin kun kokemusta ei ollut paljoakaan.
Hauska juttu tossa jujutsussa on se, että vaikka sä treenaat vuoden päivät sitä 5 kertaa viikossa, ni et sä voi yhtään mitään mustavöiselle kumminskaan. Toki Brock käyttää tosi paljon voimaa ja lyö minkä kerkee, mutta vaikee mun on uskoa siihen että Brock sais mitään järkevää tehtyä matossa. Pystyssä se sitten voiki tyrmätä Frankin.
wääntäjä sanoi:entiset huippupainijat eivät jää mihinkään lukkoon millekään bjj miehelle jos vähänkin perillä lukoista ja treenannut myös bjj: tä. (eikö couturekin ottanut jonkun lukkopainimatsin jonkun bjj mestarin kanssa) ne ajat ovat menneet kun painijat tulivat kylmiltään mma kisoihin ja sattuivat joskus jäämään lukkoihin. lesnarkin jäi silloin kun kokemusta ei ollut paljoakaan. painijan kuten lesnarin vahvuus on mattolyömisessä, jossa se seuraavaksikin mahdollisesti voiton takoo. siinä on vaikeaa hakea jujia kun tulee lesnarin lapasta kasvoihin.
Jep, ja Frank Mirin kohdalla ei puhuta mistään "halvalla" hankitusta mustasta vyöstä, vaan aivan maailman kärjen isokokoisesta lukkopainijasta. Mustavöitäkin on niin moneen lähtöön...
Couture otti Ronaldo "Jacare" Souzaa vastaan näytöstyylisen lukkopainiottelun ja ei tosiaan tullut lukotetuksi. Toisaalta, Randy ei ollut mikään aloittelija lukkopaininkaan saralla, ja on kaiken järjen mukaan treenannut lukkopainia vähintään kymmenen vuotta sekä oli otellessaan parikymmentä kiloa painavempi kuin Jacare.
mir sai mustan vyönsä katkaistuaan timin käden, eikä imo mun mielestä mir oo mitään ihan superia esittänyt bjjn puolella, en sano etteikö olisi hyvä siinä mut en nosta miriä kyllä top bjj jätkäks..
jos lesnar ei sille sitä lukkoa tällä kerralla lahjoita niin en usko että tämä matsi ees lukkoon päättyy..
ja veikkaan et lesnar on sen 10-15 kiloa painavampi mitä frank tässä matsissa eli toi couture jacare vertaus on aika lähellä..
toisaalta, ufclle olisi parasta jos mir voittais tämän matsin, sen jälkeen niillä olis 2 ison luokan hw eventtiä millä mällätä eli siis vyö matsi + lesnar matsi.. mut epäilen et lesnar pitää vyön.
En ole tutustunut Mirin varsinaiseen rättipainitaustaan, mutta otteet vapaaottelussa ovat omasta mielestäni olleet riittävän vakuuttavia, jotta voin sanoa Mirin olevan lukottelun huippuosaajia. Sylvian käden katkaiseminen tuskin oli ainut meriitti, jonka perusteella musta vyö myönnettiin, vaikka viestistäsi voisi kärjistäen saada kuvan, että olet sitä mieltä.
en mä ole tuota mieltä, mir itse sanoi sen haastattelussa, ettei osannut edes oottaa vielä mustaa vyötä mutta reeneissä tim matsin jälkeen, valmentaja oli sanonut reenien päätteeks, et ainiin, tossa on sulle musta vyö ja heitti sen mirin syliin.
EDIT: niin siis, ja mir itse siinä antoi ymmärtää että se oli täysin tän käden poikkaisemisen takia, tai siis varmaan tää matsin lopetus yleensä..
Musta suhteellisen kunnioitettavia saavutuksia kaikkien lukotusten lisäksi kehässä, joita on kerääntyny 7kpl kahdestatoista voitosta.
Mä taas muistin että se vyötarina olisi mennyt niin, että Mirrille sanottiin ennen matsia että lukosta saat vyön eli se poikkaseminen ei liittynyt asiaan mitenkään.