UFC 100 - Lesnar vs. Mir

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mies kyselee Fedorin penkkituloksia UFC100-ketjussa :)

No joku otti ne puheeks tossa :D

Takas aiheeseen, kyllä mirri voimatasoissa jää auttamattomasti Brockille jälkeen. Ja tekniikka brockilla on varmasti kasvanu viimekohtaamisesta potenssiin x. Joten vaikeasti voitettavissa Brocki alkaa oleemaan. Lesnar by first round KO.

Hauska juttu tossa jujutsussa on se, että vaikka sä treenaat vuoden päivät sitä 5 kertaa viikossa, ni et sä voi yhtään mitään mustavöiselle kumminskaan. Toki Brock käyttää tosi paljon voimaa ja lyö minkä kerkee, mutta vaikee mun on uskoa siihen että Brock sais mitään järkevää tehtyä matossa. Pystyssä se sitten voiki tyrmätä Frankin.

Hauska juttu tossa jujutsussa on se, että vaikka sä treenaat vuoden päivät sitä 5 kertaa viikossa, ni et sä voi yhtään mitään mustavöiselle kumminskaan. Toki Brock käyttää tosi paljon voimaa ja lyö minkä kerkee, mutta vaikee mun on uskoa siihen että Brock sais mitään järkevää tehtyä matossa. Pystyssä se sitten voiki tyrmätä Frankin.

entiset huippupainijat eivät jää mihinkään lukkoon millekään bjj miehelle jos vähänkin perillä lukoista ja treenannut myös bjj: tä. (eikö couturekin ottanut jonkun lukkopainimatsin jonkun bjj mestarin kanssa) ne ajat ovat menneet kun painijat tulivat kylmiltään mma kisoihin ja sattuivat joskus jäämään lukkoihin. lesnarkin jäi silloin kun kokemusta ei ollut paljoakaan. painijan kuten lesnarin vahvuus on mattolyömisessä, jossa se seuraavaksikin mahdollisesti voiton takoo. siinä on vaikeaa hakea jujia kun tulee lesnarin lapasta kasvoihin.

Mitä nyt mm. Henderson,Couture,Hughes....on taputellut vapaaottelussa ja kaikki ovat huippupainijoita.
Sellaista painijaa ei olekkaan joka ei jossain vaiheessa tee virhettä. Tietenkin painijalle on helppoa kontrolloida matossa ja lyödä voitoon,mutta aina löytyy kaveri joka vetää sen lukon jostain.

Jep, ja Frank Mirin kohdalla ei puhuta mistään "halvalla" hankitusta mustasta vyöstä, vaan aivan maailman kärjen isokokoisesta lukkopainijasta. Mustavöitäkin on niin moneen lähtöön...

wääntäjä sanoi:
entiset huippupainijat eivät jää mihinkään lukkoon millekään bjj miehelle jos vähänkin perillä lukoista ja treenannut myös bjj: tä. (eikö couturekin ottanut jonkun lukkopainimatsin jonkun bjj mestarin kanssa) ne ajat ovat menneet kun painijat tulivat kylmiltään mma kisoihin ja sattuivat joskus jäämään lukkoihin. lesnarkin jäi silloin kun kokemusta ei ollut paljoakaan. painijan kuten lesnarin vahvuus on mattolyömisessä, jossa se seuraavaksikin mahdollisesti voiton takoo. siinä on vaikeaa hakea jujia kun tulee lesnarin lapasta kasvoihin.

Couture otti Ronaldo "Jacare" Souzaa vastaan näytöstyylisen lukkopainiottelun ja ei tosiaan tullut lukotetuksi. Toisaalta, Randy ei ollut mikään aloittelija lukkopaininkaan saralla, ja on kaiken järjen mukaan treenannut lukkopainia vähintään kymmenen vuotta sekä oli otellessaan parikymmentä kiloa painavempi kuin Jacare.

Jep, ja Frank Mirin kohdalla ei puhuta mistään "halvalla" hankitusta mustasta vyöstä, vaan aivan maailman kärjen isokokoisesta lukkopainijasta. Mustavöitäkin on niin moneen lähtöön...

Couture otti Ronaldo "Jacare" Souzaa vastaan näytöstyylisen lukkopainiottelun ja ei tosiaan tullut lukotetuksi. Toisaalta, Randy ei ollut mikään aloittelija lukkopaininkaan saralla, ja on kaiken järjen mukaan treenannut lukkopainia vähintään kymmenen vuotta sekä oli otellessaan parikymmentä kiloa painavempi kuin Jacare.

mir sai mustan vyönsä katkaistuaan timin käden, eikä imo mun mielestä mir oo mitään ihan superia esittänyt bjjn puolella, en sano etteikö olisi hyvä siinä mut en nosta miriä kyllä top bjj jätkäks..
jos lesnar ei sille sitä lukkoa tällä kerralla lahjoita niin en usko että tämä matsi ees lukkoon päättyy..

ja veikkaan et lesnar on sen 10-15 kiloa painavampi mitä frank tässä matsissa eli toi couture jacare vertaus on aika lähellä..

toisaalta, ufclle olisi parasta jos mir voittais tämän matsin, sen jälkeen niillä olis 2 ison luokan hw eventtiä millä mällätä eli siis vyö matsi + lesnar matsi.. mut epäilen et lesnar pitää vyön.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mir sai mustan vyönsä katkaistuaan timin käden, eikä imo mun mielestä mir oo mitään ihan superia esittänyt bjjn puolella, en sano etteikö olisi hyvä siinä mut en nosta miriä kyllä top bjj jätkäks..
jos lesnar ei sille sitä lukkoa tällä kerralla lahjoita niin en usko että tämä matsi ees lukkoon päättyy..

ja veikkaan et lesnar on sen 10-15 kiloa painavampi mitä frank tässä matsissa eli toi couture jacare vertaus on aika lähellä..

toisaalta, ufclle olisi parasta jos mir voittais tämän matsin, sen jälkeen niillä olis 2 ison luokan hw eventtiä millä mällätä eli siis vyö matsi + lesnar matsi.. mut epäilen et lesnar pitää vyön.

Mir ja Lesnar ovat niin paljon isompia kavereita, että tuo painoero on suhteellisesti merkittävästi pienempi kuin Jacarella ja Couturella. Toki massaetu menee tässä parissa Lesnarille selvästi, ja on myös mielestäni hänen ylivoimaisesti suurin etunsa Miriin nähden.

En ole tutustunut Mirin varsinaiseen rättipainitaustaan, mutta otteet vapaaottelussa ovat omasta mielestäni olleet riittävän vakuuttavia, jotta voin sanoa Mirin olevan lukottelun huippuosaajia. Sylvian käden katkaiseminen tuskin oli ainut meriitti, jonka perusteella musta vyö myönnettiin, vaikka viestistäsi voisi kärjistäen saada kuvan, että olet sitä mieltä.

Lukkopainin ystävänä toivon Mirin voittoa, mutta kohta nähdään, miten käy :) On arvoitus ja mielenkiintoista nähdä, miten Lesnarin ottelutaidot ovat kehittyneet.

En ole tutustunut Mirin varsinaiseen rättipainitaustaan, mutta otteet vapaaottelussa ovat omasta mielestäni olleet riittävän vakuuttavia, jotta voin sanoa Mirin olevan lukottelun huippuosaajia. Sylvian käden katkaiseminen tuskin oli ainut meriitti, jonka perusteella musta vyö myönnettiin, vaikka viestistäsi voisi kärjistäen saada kuvan, että olet sitä mieltä.

en mä ole tuota mieltä, mir itse sanoi sen haastattelussa, ettei osannut edes oottaa vielä mustaa vyötä mutta reeneissä tim matsin jälkeen, valmentaja oli sanonut reenien päätteeks, et ainiin, tossa on sulle musta vyö ja heitti sen mirin syliin.
EDIT: niin siis, ja mir itse siinä antoi ymmärtää että se oli täysin tän käden poikkaisemisen takia, tai siis varmaan tää matsin lopetus yleensä..

en mä ole tuota mieltä, mir itse sanoi sen haastattelussa, ettei osannut edes oottaa vielä mustaa vyötä mutta reeneissä tim matsin jälkeen, valmentaja oli sanonut reenien päätteeks, et ainiin, tossa on sulle musta vyö ja heitti sen mirin syliin.
EDIT: niin siis, ja mir itse siinä antoi ymmärtää että se oli täysin tän käden poikkaisemisen takia, tai siis varmaan tää matsin lopetus yleensä..

Ok. Olinkin kuullut tuon vyön myöntämisen tarinan joskus, mutta enpä muistanut ennen kuin toit sen esille. Taisi käydä niin, että tuo käden katkaiseminen/katkeaminen oli vaan sen verran äijämäinen teko, että sattui hyvä sauma myöntää se vyö, vaikkei se napsahtaminen itsessään ole mikään painitekniikan huipentuma. Ei siis sillä, että raajojen katkominen olisi mielestäni hienoa tai päämäärä.

Mirin kovimmat suoritukset on musta kun se jujitti ekassa UFC matsissaan Roberto Travernin, jonka saavutuksiin kuuluu mm. maailman mestaruus BJJ 1999, adcc avoimen voitto 1999, hopeeta bjj masterseista 2002 jne.

Ei mikään eilisen teeren poika.

Ja sit 2007 Mir voitti Nagan avoimen sarjan.

Musta suhteellisen kunnioitettavia saavutuksia kaikkien lukotusten lisäksi kehässä, joita on kerääntyny 7kpl kahdestatoista voitosta.

Hehe, wääntäjä, aikunen mies... et kai sä nyt ihan tosissas oo tota sanomassa?! Ja vertaat vielä Couturea ja Lesnaria keskenään lukkopaini taidoissaan? Onhan siinä pieni ero jos kaveri on treenannu lukkopainia vuodesta 1996 tjms ja toinen treenannu vuodesta 2007...

sehän on totta että Lesnarin vahvuus on lyöminen matossa, mutta nopeasti se käsi on pitkällä kun innostuu lyömään, ja vetää ohi... Ei se painitausta tee sua autuaaks vaikka kuinka kova jätkä olis.

Mä taas muistin että se vyötarina olisi mennyt niin, että Mirrille sanottiin ennen matsia että lukosta saat vyön eli se poikkaseminen ei liittynyt asiaan mitenkään.

Musta suhteellisen kunnioitettavia saavutuksia kaikkien lukotusten lisäksi kehässä, joita on kerääntyny 7kpl kahdestatoista voitosta.

Seitsemään lukotukseen mahtuu kaikenlisäksi kuusi (6) eri lukkoa, joten Mir on vähintäänkin "versatile" eikä yhen tempun poni kuten vaikka joku Imanari (joojoo, get the point?).

Minusta Lesnarin ei edes kannata mennä mattoon Mirin kanssa pois lukien se, että Lesnar tiputtaisi Mirin sinne pystyottelussa. Itse veikkaan, että Lesnarin tiiliskiven kokoinen nyrkki tulee jossain vaiheessa osumaan Mirin pärstään ja silloin uni tulee silmään.

Siis mä olen nauranut tolle lerssinarille nyt kaks vuotta eli siitä lähtien kun se ekan matsinsa otti. Nyt katoin kaikki sen vapari matsit uudelleen ja en kyllä rehellisesti ymmärrä tätä kyseisestä herrasta olevaa hypetystä? Alasviennit on hyvää mutta siihen se kyllä jää, jumalattoman ykspuoleinen ottelija on kyllä, kohtuullinen mörköhän se on kropaltansa mutta en nyt pitäs 190/120 sälliä mitenkään poikkeuksellisen isona. Cockilla on paljon mulle viä todistettavaa, nyt se on mun silmissä samaa leveliä kuin fergusonin kimbbo.

UFC:n heawyweightien taso on kyllä vähän niin ja näin...

Mir on taasen mun mielestäni paljon parempi ottelija vaikka ei sekään nyt mikään kovin monipuolinen ole.

Mir toki voitti Lesnarin ekassa kohtaamisessa, mutta sitä ennen näytti siltä, että Frank on kuin räsynukke Lesnarin käsittelyssä. Itse uskon, että sama tulee toistumaan ilman Mirin jalkalukkoa.

Mä taas muistin että se vyötarina olisi mennyt niin, että Mirrille sanottiin ennen matsia että lukosta saat vyön eli se poikkaseminen ei liittynyt asiaan mitenkään.

lievää offtopiccia mutta näinhän se meni.♠

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom