UFC 100 - Lesnar vs. Mir

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
1min ja 27sek. siihen pysähtyy aika ensimmäisessä erässä kun Lesnar taputtaa jälleen kuin pieni tyttö.
Ja vain pienet tytöt taputtavat... Ei koskaan hyvät (mies) vapariottelijat. Frank Mirkin on ottanut monta kertaa turpaansa, kuin pieni tyttö... No, mennäänpäs asiaan. Eli itselleni on Mir vs. Lesnar-ottelun tulos täysin yhdentekevää. Jännä matsi siitä saattaa tulla, mutta veikkaan, että Lesnar vie TKO:lla.

Jotenkin tuntuu että paineet ovat Lesnarin puolella, koska jos voitto tulee ovat kaikki "se oli arvattavissa"- kortissa kiinni, mutta jos tuleekin turpaan alkaa "Siinä se nähtiin, ei tule ikinä wwe pellestä ufc miestä"-korttia etsimässä. Mir:n rooli on aika pieni tässä ottelussa vaikka se siellä kehässä onkin, jos häviää ei kukaan noteeraa tai hehkuta tappiota, mutta voitosta nousee taas jokeripelaajaksi. Jännä nähdä kumpi sieltä kampeaa loppujen lopuksi voittajana. Laittasin ehkä prosenteissa 65/35 Lesnarille.

Jotenkin tuntuu että paineet ovat Lesnarin puolella, koska jos voitto tulee ovat kaikki "se oli arvattavissa"- kortissa kiinni, mutta jos tuleekin turpaan alkaa "Siinä se nähtiin, ei tule ikinä wwe pellestä ufc miestä"-korttia etsimässä. Mir:n rooli on aika pieni tässä ottelussa vaikka se siellä kehässä onkin, jos häviää ei kukaan noteeraa tai hehkuta tappiota, mutta voitosta nousee taas jokeripelaajaksi. Jännä nähdä kumpi sieltä kampeaa loppujen lopuksi voittajana. Laittasin ehkä prosenteissa 65/35 Lesnarille.

On se mukavaa kun joku kirjottaa omat ajatukset valmiiks:kippis1:

Siitähän on helppo tehdä armbar, joten ei tule onnistumaan Lesnarilta. Tai sitten Lesnar vie alas ja Mir pääsee rubberguardin kautta tekemään triangelin. Tai no jompaakumpaa näistä ainakin toivon :D

Pahoin kyllä pelkään että toisin käy

:hyvä: :hyvä: :hyvä: :hyvä: hyva pojat, alta sidesta armbar + mir ja rubberguard !!!! :david:

Polvi väliin ja toinen jalka pään yli?
Ja Mirhän treenasi Bravon kanssa rubberia Nogia vastaan.

No jos vahankaan on hajua matto tyoskentelysta niin tiedat etta kyseinen taktiikka ei valttamatta mene aivan noin :) Varsinkaan Lesnaria vastaan ja se kuka vetaan rubberguardilla lesnarin triangeliin niin saa multa tikkarin. Lesnarin hartiat on yhta leveat kun Mir on pitka..muuten olen kylla samaa mielta Mir toivottavasti vie Lesnarin.

Se on sanottava Miristä, että mun mielestä se on vähä liian yliarvostettu. Meinaan ku kattoo recordia, niin eihän se ole oikeastaan mitään. Eikä matseissa ole koeteltu millään tapaa ja tuo matsi Nogia vastaan, niin mun mielestä sen lopputulos oli pelkästään Nogin huonoutta ja cagerustia. Tuntuu, että kaikilla kehissä menestyneillä menee se kolme matsia häkissä, että pystyvät handlaamaan sen tilan kanssa(esim. Shogun). Lesnar lyhyellä urallaan säkitti Heathin täysin, hävisi hallitsemaansa ottelua Mirille ja pieksi itse Mister American mennen tullen, niin näkisin, että tää matsi on Lesnarin. Anteeksi, olin aamuäreä :haart:

Olen kyllä ollut Miristä ihan samoilla linjoilla. Kyllähän mies lukottaa osaa mutta se olikin ainoa mitä hän osasi eikä siinäkään mikään ihme ollut. Kyllä Nogilla/kokkeli-Rodriguez/ Bartnett ovat olleet vähintään yhtä hyviä lukottamaan ja parempia kaikessa muussa. Mirillä oli ihan surkeat painitaidot ja luokaton pystyottelu. (pystyisikö kukaan muu top jannuista häviämään esim Ian Freemanille? UFC champ titteli tuli aika lahjana silloin kokemattomalta Sylvialta eikä Mirin silloisella recordilla olisi edes tittelimatsiin ollut asiaa mutta UFC ei tainnut ketään muuta silloin ollakkaan :).

Sitten tuli onnettomuus ja mies ei selvästikkään ollut kunnossa ottelemaan kun viimein palasi mukaan joten olin jo varma että enää rahastaa nimellään minkä pystyy.

Sitten täytyykin antaa propsit ... kaveri yllättäen reenasikin itsensä kuntoon että kehtaa edes kutsua itseään MMA-ottelijaksi ja paransi heikkouksiaan huomattavasti. Täytyy kyllä sanoa että yksi mahtavimpia "combackeja" MMA-maailmassa. Onnettomuus oli kyllä ihan uranlopettajaluokkaa että täytyy antaa täysi kunnioitus siitä että palasi ja lopulta vielä parempana kuin ennen.

Olen kyllä vähän samoilla linjoilla siitä että Nog otteli luokattomasti ja vihjaillut että loukkaantumisia oli jne. Nogueira on kyllä tuntunut liikkeiltään kangistuvan joka matsiin enemmän. Vaikka voittoja on tullutkin niin liikkuminen on jotenkin kankeaa ja tulee fiilikset että mies vetää enemmän kokemuksella ottelut kotiin kuin millään muulla. Katsotaan seuraavaan matsiin. Ei Nog ihan yhtä luokaton ollut kun Shogun oli Griffin matsissaan mutta selvästi alle odotetun.

Kylläpäs se Lessun matsi taas puhuttaa, vaikka kortti ladattu täyteen mielenkiintosempia ottelijoita/otteluja...ainakin mun mielestä. ;E

Veikkaan, että Jori vetää painivaihteen taas silmään Alvesia vastaan ja poundaa voiton ekassa tai tokassa. Toki toivois että menis ottelu pidemmälle. Alvesin mattotyöskentely on toisaalta täysi arvoitus mulle.

Jos Hendo ei saa poundattua tai löydä takakädellä pommia Bispingin koteloon ni veikkaan, että tämä matsi menee tuomareille. En jaksa uskoa, että MB saa lopetettua Hendersonia.

Vaikka Thiago voittikin Koscheckin ni uskoisin Fitchin olevan liian kova pala äijälle. Eka erä nyrkkeillään. Tokassa Fitch vie mattoon ja pehmittää, jonka jälkeen RNC lopetus. Jepjep... ;D

Todella toivon, että Sexyama voittaa Belcherin. Aikasemmin olisin vannottanu, että näin käy, mutta AB on kyllä kova sälli ja ennenki nähty ku tullaan jaappaniasta UFC:hen, ettei homma sitte oikeen skulaakkaan. Saas nähdä.

Coleman - Bonnar evvk. Menee varmaanki tuomareille kolmen erän nujuamisen jälkeen.

Jim Miller vie Danzigia matossa. Jon Jonesilta odottelisin taas hienoja alasvientejä, mutta toivottavasti cardio paremmalla mallilla ku viimeks. Stun-gun, CB ja Grice vie matsinsa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos vahankaan on hajua matto tyoskentelysta niin tiedat etta kyseinen taktiikka ei valttamatta mene aivan noin :) Varsinkaan Lesnaria vastaan ja se kuka vetaan rubberguardilla lesnarin triangeliin niin saa multa tikkarin. Lesnarin hartiat on yhta leveat kun Mir on pitka..muuten olen kylla samaa mielta Mir toivottavasti vie Lesnarin.

tottahan tuo on mutta saa kai sitä nyt unelmoida :D

Brock voittaa kyllä melko varmasti oman matsinsa. 1 tai toka erä tko. En usko että Brock lukkoon enään menee kovin helpolla ja Mirrillä ei paljon parempaa ole tarjota. Tietenkin Mirrin puolella tässä olen :hyper:

Alves vs Gsp. Gsp vie varmasti aika nopeean Alveksen mattoon ja paukuttaa siellä voiton. Tosin Alvesilla on aika hyvä takedowndefense joten tästä saattaa tulla mielenkiintoinen ottelu.

Ja Hendo vs Bisping. Toivon kyllä mielettömästi että Hendo joko tipauttaa tai grounandpoundaa voiton ärsyttävästä Bispingistä. Jos näistä ei kumpikaan onnistu niin Bisping saattaa viedä pisteillä.

Alves vs Gsp. Gsp vie varmasti aika nopeean Alveksen mattoon ja paukuttaa siellä voiton. Tosin Alvesilla on aika hyvä takedowndefense joten tästä saattaa tulla mielenkiintoinen ottelu.

Tai sitten tulee melko mielenkiinnoton matsi, jos kumpikaan ei uskalla lähteä kokeilemaan niinku kävi silva vs. leites. Tosin en usko gsp:n sortuvan sellaseen :)

näkee kyllä että on iso eventti kun mennään jo yli 50 postauksen eventtiin johon on yli 2kk aikaa :D

kyllä se zuffa vaan ossaa.

Olisipa hauska nähdä kun Mir syö samanlaisen lyönnin kuin mikä heitti Herringin häkin poikki, tuskimpa olisi päätä enää jäljellä:D

Ihan mielenkiintoista nähdä millä taktiikalla molemmat lähtee matsiin.

Lesnar varmaan pitää matsin pystyssä ,mutta Mirin gameplan onkin sitten vähän mysteeri..joko:
+ hakee takedownia
+ yllättää lesnarin pelkällä kickboxingilla, kuten Nog (imho mir parempi boxingissa, mutta lesnarilla voimaetu)

Saas nähdä miten Lessun kaasutankki kestää, Randya vastaan puuskutti selvästi jo eka erän jälkeen, joten jos matsista tulee kovaa vääntöä, taitaa 3:nen erän jälkeen olla bensa loppu :)

Mä luulen, et Mir yrittää viedä ottelun mattoon ja hallita siellä.
Mirin mattopaini on kuitenkin imo parempaa, johtuen siitä että Lesnar on alunperin painija, eikä painijat tykkää olla selällään. Vaarana on kuitenkin se, että Mir joutuu alle, josta on hankala päästä pois Lesnarin isokokoisuuden vuoksi. Siellä väsyttää ittensä helposti.

Toisaalta Mir saattaa koittaa pitää etäisyyden ja potkia Lesnaria. Tässä luonnollisesti on vaarana se, että jokunen Lesnarin lyönneistä saattaa päästä perille ja ne sit sattuu. Tässä kuitenkin on se etu, että Lesnar ei välttämättä oo niin kovassa kunnossa kuin Mir.

Saas nähä, saas nähä.

Kuullostaa ihan siltä että Lesnarin pystytaidotkin ovat jo jotain superluokkaa? Ei kai nyt sentään... Sen lisäksi Painissa Mir jää selkeästi alakynteen ja luultavasti olettaakin että jos maahan mennään niin selällään ollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom