UFC 100 - Lesnar vs. Mir

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Main card

Brock Lesnar vs. Frank Mir
Georges St-Pierre vs. Thiago Alves
Jon Fitch vs. Paulo Thiago
Dan Henderson vs. Michael Bisping
Yoshihiro Akiyama vs. Alan Belcher

Preliminary card

Mark Coleman vs. Stephan Bonnar
Mac Danzig vs. Jim Miller
Jon Jones vs. Jake O'Brien
Dong Hyun Kim vs. TJ Grant
C.B. Dollaway vs. Tom Lawlor
Matt Grice vs. Shannon Gugerty

Kait aikalailla tuossa järjestyksessä, eli alhaalta lähtee...

Voipi olla että lähetyksessä nähdään useampikin preliminary cardin matsi. Main cardin matseista kaikilla on mahdollisuudet päättyä ekassa erässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mä taas olen ymmärtänyt niin että tässä eventissä kaikki matsit televisioidaan..

Hiukan epäilyttää. Eiköhän tv aikaa ole taas varattu se 3 tuntia. Liian suuri riski näyttää alkumatseja koska jos kaikki kestääkin täyden ajan, niin pelkkiä matseja on n. 3,5h. Tähän kun lyödään päälle kaikki välipuheet, sisääntulot, haastattelut ja UFC muistelot 1-99 niin päivähän siinä menisi.

Ei silti, kyllä mä ainakin kattoisin :)

:david:. Kiva kyllä nähdä mitä tapahtuu kun Bisping voittaa Hendon. Kuullaan varmaan taas Couture-Lesnar:maista "Nooh, Hendo nyt olikin jo vanha pieru ja loppujen lopuksi ihan paska".

Tai jos Hendo voittaakin niin sinä postaat vasta seuraavaan eventin threadiin missä lesnar on mukana :)

Punnituksien huippukohdat:

Lorenzon PRIDE-paita
Tom Lawlorin JUST BLEED-maalaukset
Rogan sanoi Akiyamaa Sexyamaksi...

ja vittu Mir oli kovassa kunnossa. 245lbs, en muista milloin on tullut viimeksi näin kevyenä matsiin eikä kyllä ole ikinä ollut noin kovassa kondiksessa.

mir näytti kyllä tosi kova kuntoiselta ja lessu aivan helvetin kuivalta. :D paljonkohan on pitäny painoa pudottaa tuohonki weigh inniin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom