UF:n recovery booster

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kicki
  • Aloitettu Aloitettu
Sattuukohaan kukaan muistamaan onko kyseisestä palautusjuomasta ollut ennen muita makuja kuin suklaa-banaani. Muistelisin että mulla on joskus ollut jotain muuta (pelkkä suklaa..) vai muistelenko väärin? Pitäis ostaa uus satsi, ainut maku mitä tällä hetkellä tehdään on toi suklaa-bansku ja jäin mietiin onko se aina ollu niin!! Että tällasta dementiaa tällä kertaa.

Mitkäs muuten on mimmien suosikit palautumiseen?

Ekaan kysymykseen en osaa vastata, mutta toiseen osaan. Mul on käytössä palautukseen Fastin Viking Power suklaan makuisena. On meinaan ihan taivaallisen hyvää maitoon sekoitettuna :hmmm: , kuten tuolla yleisellä puolella jo mainitsinkin. Enpä olisi ikinä uskonut, että nautin näin paljon palautusjuoman mausta :kippis1:

Onko muilla punttimimmeillä hyvän makuisia palautusjuomia? Jos on, niin jaa ihmeessä nautinto meidän muidenkin kanssa :kippis1:

Mulla oli suklaanmakuista recovery boosteria, mutta siitä on suunnilleen vuosi aikaa kun ostin sen.

Paras palautumisjuoma on omatekoinen nature´s bestin perfect whey suklaa, malto, glutamiini ja kreatiini. Makukin on yllätävän hyvä. :)

Hei vaan, eli proteiinia laitan n. 30 g, ehkä pikkasen enemmänkin, maltoa max 40g, eli jos teen kovan vapaaohjelma/telinevoimistelu treenin niin enemmän, jos salitreenin niin laitan vähemmän. Glutamiinia laitan n. 10 g ja kreatiinia max 5 g.

Originally posted by Kicki
Sattuukohaan kukaan muistamaan onko kyseisestä palautusjuomasta ollut ennen muita makuja kuin suklaa-banaani. Muistelisin että mulla on joskus ollut jotain muuta (pelkkä suklaa..) vai muistelenko väärin? Pitäis ostaa uus satsi, ainut maku mitä tällä hetkellä tehdään on toi suklaa-bansku ja jäin mietiin onko se aina ollu niin!! Että tällasta dementiaa tällä kertaa.

Mitkäs muuten on mimmien suosikit palautumiseen?

ON OLLUT PELKKÄ SUKLAA, ja olen tosi pettynyt jos ei sitä enää tehdä! Yleensä teen itse sekoittamalla heraprotskua, maltoa ja kaakaojauhetta (+kreatiini ja glutamiini). Suklaa-banaania ei juo hullukaan!

Kuinkas on tuon proteiinin kera,nyt käytössä appelssiinin makuinen malto,Wheyn reco+kreatiini,tuli aika liian makee soosi ja ostin salilta soija96 sinne sekaan,nyt maistuu hyvältä,vallankin appelssiinituoremehua kun lorauttaa tilkan,mutta mutta,mitenkäs onko kokemuksia tuosta soijaproteiinista?Kun ukko sano,että ei muka oo ½niin hyvä kun elikkoperäset....:(

Back
Ylös Bottom