U20 Jääkiekon nuorten MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Craft-
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ja finaaliinhan ne sitten loppujen lopuksi meni. Uskomatonta. Ehkä Suomi sittenkin teki kaikkensa. Pidin Ruotsia ylivoimaisena ennakkosuosikkina tähän otteluun kuten varmaan aika moni muukin.

Joo. Olin varma että Ruotsi vie ihan suvereenisti tämän pelin, mutta ei. Eiköhän se Venäjä nyt marssi ihan mestaruuteen asti. Usalla menee finaalissa lataus täysin yli ja Venäjä tekee ensimmäisessä erässä jo riittävän pesäeron.

Mielenkiintoinen analyysi. Tuosta junnujen tulevaisuudesta kans sitä mieltä, että näyttää ihan positiiviselta, ja nyt näyttäs olevan sellaisiakin pelaajia kehittymässä tuola, jotka pystyy ratkaiseen, eikä vain niitä "perusduunareita." Silti ei vähään aikaan ole tulossa seuraavaa teukkaa Suomelle. Se alkaa näkyä vasta sitten, kun nykyiset jääkiekkoa aloittelevat pääsevät liigapeleihin, ja nyt on alettu junioritasolla tätä duunarimuottia muuttamaan ja keskitytään enemmän yksilöihin.

I agree. Jotain on tehty pahasti väärin juniorivalmennuksessa siinä vaiheessa, kun sen tuotoksena on tullut vain näitä kolmosketjun duunareita. Mutta silti tässä vaiheessa täytyy olla tyytyväinen siihen, että pikkuhiljaa myös näitä maalintekijöitä on ruvennut taas tulemaan. Lahjakkuuden lisäksi vaaditaan tietenkin myös pelaajalta suurta omistautumista lajia kohtaan sekä niitä useita tuhansia toistoja ja pihapeleissä vietettyjä tunteja, jotta paikan tullen se limppu osataan laittaa verkon perukoille.

Ymmärsit nyt väärin. --

Aivan joo, nyt tuo asia avautui mullekin paremmin. :D Oon myös samaa mieltä siitä, että Vatanen ja Rajala olivat kisoissa melko turhakkeita. Rajala ei osannut jakaa kiekkoa riittävästi Armian kaltaiselle maalintekijälle, vaan piti kiekkoa mieluummin itse niin kauan, että menetti sen. Vatanen taas on ollut melko ilmiömäinen SM-Liigassa, ja odotin hänen dominoivan myös maajoukkueessa, mutta toisin kävi. Jotenkin Vatasen otteista paistoi tietynlainen ylimielisyys. Toivottavasti hyvät otteet SM-Liigassa ei ole noussut päähän, sillä SM-Liigajoukkueen runkopakista matka on todella pitkä NHL-puolustajaksi.

Joo. Olin varma että Ruotsi vie ihan suvereenisti tämän pelin, mutta ei. Eiköhän se Venäjä nyt marssi ihan mestaruuteen asti. Usalla menee finaalissa lataus täysin yli ja Venäjä tekee ensimmäisessä erässä jo riittävän pesäeron.

Ei taida Jenkkejä sittenkään näkyä finaaleissa. Kanada pelaa loistavasti eikä Jenkeille tule juurikaan edes vetopaikkoja.

Vituttaa kyllä noissa Kanadan finaalipeleissä tuomareitten puoluellisuus. Käsi nousee kyllä kun ryssä vähän koukkii mutta kun Kusnetsov pääsee karkuun niin ei muuta kuin äijä kylmästi maillalla nurin ja tuomarin käsi pysyy kuin liimattuna housulla. Sympatiat Venäjän puolella mutta Kanada tämän voittaa varsinkin kun niillä on vielä tuo "6. kenttäpelaaja" apunaan.

4-1 Kanukit vei, eiköhän Kanada vie mestaruudenkin.
Hah, ei ollenkaan hullumpi arvaus kun nyt toinen erä melkein puolessa välissä.

Hah, ei ollenkaan hullumpi arvaus kun nyt toinen erä melkein puolessa välissä.

Huono arvaus. :D Ei helvetti tuota Venäjää! :wtf: 2 maalia puoleen minuuttiin ja tasoihin 0-3 tappioasemasta. Melkoinen peli taas.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Haha!!! Uskomatonta!!! 5-0 kolmannessa erässä Venäjälle!! Nyt voi käydä nukkumaan onnellisena. Harvoin on yhtä hyvä fiilis urheilutapahtumista.:)

Tänään lähtee Suomen kisaurakka käyntiin! Vastassa kisojen yksi ennakkosuosikeista eli Kanada. Miten veikkaate että käy? Itse sanoisin, että Suomi ottaa tiukan voiton, vaikka harkkamatsissa tulikin 3-1 pataan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom