U20 Jääkiekon nuorten MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Craft-
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jortikka vois laittaa huomenna välipäivän reeneissä poijjaat lämimää kiekkoja maaliin jossa on vaa semmone vaneri missä on reijät kulmissa.

Hyvä ja hieno peli suomen osalta mut se perinteinen viimeistely!

Nojoo, loppua kohe taas parani, mutta se viimeistely..

Keskiviikkona sitten Itävaltaa vastaan kunnon maalikarkelot jookos?

Vai että sellanen matsi. Ei jumankauta kyllä tää meni nyt jo vähän huumorin puolelle. Täysin yhtä päätä koko matsi, mutta kun ei niin ei. Kuin hemmetin vaikeeta se maalin tekeminen voi olla? Eikä tainnu saada edes Venäjän maalivahti palkintoa :lol2:

No eipä se mitään. Jos tuolla samalla pelillisellä tasolla jatketaan, niin ei tässä mitään hätää. Pakkohan ne maalit on joskus tulla.

No olipahan nousu! Itse luovutin 3-0 tilanteessa ja rupesin pelaamaan. Sitten huomasin, että peli päättyi 3-4. Vituttaa :D HIENOA SUOMI! Jortsu on kone!

Just. Vaikka Jortsu onkin teijän Jokereitten valmentaja, niin kyllä minusta Vatanen & kumppanit tuolla niitä koneita oli, kun nostivat Suomen voittoon... :jahas:

Ja venäjä pelistä! Voi perseen perse, kyllä noista muutamasta paikasta nyt ois mielellään saanu pari maalia iskee. :curs:

Tuo peli oli ihan voitettavissa, ei Venäjä saanut mitään aikaiseksi, paitsi tietysti maalit jotka ratkaisee. Suomelta ihan älytön myllytys koko ajan mut vedot luokattomia ja ei yhtään ees pomppinu meille. Tätä pelii jos jatketaan Itävaltaa vastaan niin pakkohan niitä maalejakin on tulla. Nyt jos vaan saadaan maalinteko kuntoon niin ei tässä turnauksessa oo meillä mitään hätää ja puolivälieriin mennään kevyesti ja ehkä siitäkin eteenpäin. No, ei mennä asioiden edelle.

Mitäs veikkailette illan pelistä? Itse veikkaan, että suomi voittaa 6-2 tänään.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuskin löytyy kyseisestä matsista streamia mistään? Omat lähteet aika kuivia asian suhtee..

Joo , 4-0 lievää teurastusta.. Onks se molari Itävallal torjunu yhtäkään?

Luulisin, et aika nihkeetä on varmaan sen streamin kans tähän peliin.

Uskon vahvasti, et Ruotsi on todella kusessa Suomen kans huomenna. Sen verran vaisusti mun mielestä Ruotsi on pelannu mitä nyt pari matsia oon silmäilly.

5-0 :rock:

Vaisusti tai ei, mutta 3-0-0, kun suomella 2-0-1 (Oletan, että voitetaan nyt Itävalta).

Ei tollasii pelei jaksa ees kattoo, kun peli on jo 5-0, laskee se tempo niin paljon. Puolivälieris palataan asiaan sit taas!!

Oho kahdeksan maalia ylivoimalla Suomi tehtaillut. Melko kova prosentti kun tilastojen mukaan Itävalta ottanut 11 jäähyä...eiköhän se Ruotsi kaadu sitten seuraavaksi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom