Tyttölapselle nimeksi Metallica!

Eipäs mitään, olen tuntenut Taisto-nimisen tytön(näytti ajokorttia ku en uskonu) ja Miska- nimisen pojan.

Eipäs mitään, olen tuntenut Miska- nimisen pojan.
Ikävä kertoa, mutta Suomessa on vain 2304 Miska-nimistä poikaa ja 34 Miska-nimistä tyttöä. Mishka-nimisiä poikia 18.

Noille nimillehän on muuten oma threadi..

Edit. Suomessa on yksi Borgir-niminen mies :D

Metallica ei kelvannut lapsen nimeksi Ruotsissa

Ruotsissa ei saa antaa tyttövauvalle nimeä Metallica. Valtion viranomaiset torppasivat vanhempien harmiksi Göteborgin alueen viranomaisten jo hyväksymän nimen.

- Tuntuu pahalta, Metallican äiti Karolina Tomaro puhisee.

- Tytöllä on ikää puoli vuotta, ja hän tietää nimensä olevan Metallica. Emme me voi enää lähteä nimeä muuttamaankaan, Tomaro sanoo.

Heavyrockin jättiläisen kunniaksi annetun nimen hyllyttämisestä seuraa myös käytännön ongelmia.

- Meidän piti matkustaa jouluksi Saksaan, mutta kun Metallica-nimellä ei saanut passia, niin matka peruuntui. Nyt joudumme peruuttamaan myös pääsiäismatkamme Saksaan. Emmekä taida päästä sinne kesälläkään, Metallican äiti kertoo.

Karolina Tomaro ja hänen aviomiehensä aikovat vielä valittaa viranomaisten päätöksestä. Heidän on vaikea ymmärtää, miten Ruotsissa voi olla olemassa yksi Metallica-niminen tyttö, jos kerran nimi ei ole mitenkään hyväksyttävissä.

(MTV3-STT)

Heh.Ei saakeli.Mitähän nimiä vois omalle lapselle antaa:

-Martti vainaa
-Testament
-Martti servo(tytövauva tietysti)

Onhan näitä.No joo,ei mulla muuta...

Mädäntyvä Kristus Möttönen.
Ihmissyöjän Raato Kolehmainen.

Olisi ihan hauskaa esitellä itsensä jossain työpalaverissä tyyliin: Hei olen Ihmissyöjän Raato mutta kutsukaan vaan Raadoksi.

Back
Ylös Bottom