Tyttölapselle nimeksi Metallica!

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Älytöntä touhua. Onneksi omat vanhemmat oli vähän fiksumpia mun nimen kanssa, eikä laittaneet lempibändin nimeä tms. Tälläkin hetkellä mun etunimi vois olla Abba, The mamas and the papas tai Shadows. :jahas:

Nojoo, onhan tuossa nimessä toki toisaalta munaa, mutta tulevaisuutta ajatellen ei mikään järkevin ratkaisu.

Jes! Tätä onkin odotettu. Sen nyt vielä "ymmärtää" jos ihmiset vaihtavat oman nimensä vaikka playstationiksi kun silloin vain he kärsivät siitä, mutta lapsen nimeäminen joksikin idioottimaiseksi ei ole kivaa :(. Toisaalta olisihan se miehekästä jos oma nimi olisi Leevi & the Leavings - Keskiviikko 40 parasta. + sukunimi.

kunnon idiootteja. noh eivätköhän vanhemmatkin saa osansa häpeästä kun huutelevat kaupassa ja kaduilla metallicaa.

Toivottavasti ne saa vielä poikalapsen niin voi antaa sen nimeksi Slayer, sitten ois täydellinen perhe!
Nykyään ihmiset antaa lapsilleen niin vitun typeriä nimiä, ettei vaan voi tajuta. Mitä erikoisempi, sen parempi -periaate on joku trendi kun katsoo hesarin kastesivua.

Hoho. Mikähän se koko nimi sitten on?
Metallica Maria Pettersson?

Olis kyllä hieno saada Suomessakin kirjoille vähintään Lauri Motörhead Toropainen tai vastaava.

Hmmm. Miten Lemmy ei kuulosta mun korvaan suomalaisen pennun etunimenä yhtään huonolta. Pitäis kyllä olla ihan vitun ruma ja viiksekäs vauva, että olis nimi miestä/naista myöten.
:lol2:

Tytön vanhemmat halusivat antaa lapselle nimen, joka yhdistää molempien vanhempien etunimet. Ruotsissa on jo entuudestaan Metallica etunimen omaava tyttö.

Tytön vanhemmat halusivat antaa lapselle nimen, joka yhdistää molempien vanhempien etunimet. Ruotsissa on jo entuudestaan Metallica etunimen omaava tyttö.

Mulla ei tuo ruotsi taitu sitten yhtään, niin en sen kummemmin tuota lukenut. Mutta mitä wittua, isän nimi Metal ja äitin Lica, vai mitä?

Kauankohan menee ennen kuin tyttö haluaa vaihtaa nimensä..? Tuommoisesta nimestä saa kyllä kuulla ja paljon. Toivottavasti tuosta nyt ei tule mitään trendiä, pian meillä varmaan vilisee jaloissa Gorgorotheja ja Dimmuja..

...hitto, pitäskö vaihtaa omaks nimeks Dio..

Saatanan hipit meni kans antaa mulle jonkun bändin nimen. Onneks ei oo kuitenkaan hirveen tunnettu.

ei saatana...taidan antaa omalle penskalleni nimeksi Slipknot.tai toiseksi nimeksi.Jussi Slipknot Virtanen (sukunimi muutettu).
tai miten ois vaikka kaksiosainen nimi? Dark-Tranquillity Virtanen?oisko kova?Type Olavi Negative Virtanen?

mitä mahdollisuuksia...

onkos tollaset nimet suomessa edes mahdollisia?eikö tuo nimilaki ole aika tiukka kuitenkin?

Metallicahan on niin sopiva ja selvä naisen nimi, ettei parempaa löydytkään. Tyhmäähän se silti on, sillä Metallica on tuomittu matkimaan naapurin Venom poikaa (ainakin niin kauan kun haluaa säilyttää katu-uskottavuutensa). Tai ehkei nimi olekaan enne.

Jaa-a. Sitä vastaan Suomen nimilailla varmaan ei ainakaan ole mitään, että annan mahdolliselle tulevalle pojalleni nimeksi Lemmy.

Sitten se alkaa 6-kuukautisena juomaan aivan vitusti kaljaa.

Back
Ylös Bottom