Tyttöjä pulassa auton kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja no-body
  • Aloitettu Aloitettu

no-body

huuhaa
VIP
Toivottavasti tää ei oo wanha, ainakin koitin söörtsiä kaikki mahdolliset hakusanat...

Sivustolla http://www.carstuckgirls.com/ näyttäisi olevan kaupan aikasta mielenkiintoisia videoita. Esimakua saa tästä, täydellinen kataloogi löytyy tästä. Kaikista videoista löytyy previewit, jos tällainen miellyttää...
Ihan kivannäköisiä tytteleitähän filmillä on, mutta en mä silti viittäkymppiä kappaleelta ehkä maksaisi. No, fetissinsä kullakin ja ilmeisesti kauppa käy :thumbs: Harmitonta hupiahan tuo sitäpaitsi loppujen lopuksi on, pitäisköhän sittenkin pistää tilaus menemään :lol2:

carstuckgirls_vid012_mudwrestling_028.jpg

Jees, voisin kyllä tuupata.. tuon auton pois tuolta mutakosta nimittäin. :D

Toisilla on paremmat fetissit kuin toisilla.

mä olen joskus tän postannut tänne vuonna kivi ja keihäs... Mistähän toi posti löytyis...

Edit: Noista fetisseistä tuli mieleen.. Muistaako joku sen sivuston jossa porukalla oli niitä paineilma-muovipukuja päällä?? Ihan häiriintyneitä. :eek:

ironchef sanoi:
mä olen joskus tän postannut tänne vuonna kivi ja keihäs... Mistähän toi posti löytyis...

Hehehe aika kova pätemisen tarve :D Elä ota pahalla... sä teet arvokasta työtä kun päivittelet tota laatua pojille trediä. Oot kunkku! :thumbs:

Elä välitä irocfhef. Se on vaan kei ja siten siis kade.

nyt meni kyllä ohi ei helevetti :D koko homma siis.. eihän tossa ees näy mitää! Fetissikö on sitä että haluaa likaisen kengän joka vielä lisäksi painaa auton kaasua. Ni tollako pitäs tirrin heilahtaa housuis? :rolleyes:

Pforce sanoi:
nyt meni kyllä ohi ei helevetti :D koko homma siis.. eihän tossa ees näy mitää! Fetissikö on sitä että haluaa likaisen kengän joka vielä lisäksi painaa auton kaasua. Ni tollako pitäs tirrin heilahtaa housuis? :rolleyes:

Ohi meni täälläkin! Olihan ne tytöt herkkuja mut en mä vielä siitä syttynyt että käytiin likastamassa kengät ja sitten kuvattiin likaista kenkää polkimilla :D

Tulipa tuossa nyt sitten tuo videokin katsottua ja fiilikset tosiaankin on että MITÄ VITTUA :confused:

Back
Ylös Bottom