Tytööt! Missä salilla käytte?(Helsinki)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tatiq
  • Aloitettu Aloitettu

tatiq

Banned
Heippa..

Missä salilla siis käytte helsingissä? ja paljonko maksaa kerta?
ajattelin et tarvisin varmaan jotai treenikaveria(naista..)iteki tyttö,
koska en kertakaikkiaan osaa mitään, ja tarvisin jonku kokeneen apua lihasten kasvattamiseen..

ja personal trainerit maksaa nii liikaa, joten ei kiitos :(

Mä käyn Hakaniemessä Solanassa. Kerta maksaa 10€, vuosikortti 37€/kuussa. :)

Haetko siis nyt treenikaveria vai vinkkiä hyvästä salista? Sorry nyt vaan, mutta mä ainakaan en lähtis kenenkään treenikaveriks salille pelkästään neuvojaksi. Mitä omasta treenistä silloin tulis? Eikä se PT maksa edes liikaa verrattuna hyötyyn, varmaan menee rahaa paljon turhempaankin.

Eikä se PT maksa edes liikaa verrattuna hyötyyn, varmaan menee rahaa paljon turhempaankin.

Sen enempää kommentoimatta niin kaikilla ei ole varaa PT:hen, vaikka tahtoa olisikin sellaisen palveluja käyttää. Ainakaan itsellä ei mene rahaa juuri mihinkään turhaan ja se vähä, mikä menee, ei riittäisi kattamaan PT:n palveluja.

mun mielestä tuo on ihan hyvä ajatus, että salin aloittamisen myötä sais samalta salilta myös reenikaverin tai edes mukavan alun. Eihän sitä tarvi alvariinsa pt:illä toista, yks kerta on varmasti jo riittävä asian alulle panoon. Jossain vaiheessa mietin samaa ehdotusta itsekkin, tosin oisin kysynyt yleiseltä puolelta ja lähinnä miespuolista apua oisin odottanut saavani...:D
Itsehän en voi asiassa auttaa, kun en paljon puuta pidemmälle oo salistellu, mut ainakin blue fitnesillä on runsaasti salistarttitunteja lukkarissaan (rymäliikunnan lisäksi). Opiskelijalle kk maksu on 49,90€/ vapaa liikkuvuus kaikissa toimipisteissä, hesan alueella sörkkä, myllypuro ja pasila.

Eihän sitä PTtä tartte jotta voisi saliharjoittelun aloittaa. Kuntosaleilla on myös ohjaajia (kuntosaliohjaajia, ei välttämättä personal trainerin koulutusta, tai sitten on pt koulutus mutta tekee hommia kuntosaliohjaajana ko salilla) jotka ovat edukkaampia, selvinnee muutamalla kympillä ja useilla (ketju)saleilla kuuluu tuo saliohjaaja/pt siihen liittymiseen kaupan päälle.

Ja ennenkun joku tulee huutelemaan että niitä ohjaajia nyt on moneen lähtöön niin totean, että on, mutta kaikkien pitäisi kuitenkin kyetä neuvomaan perustekniikat oikein niin laitteissa kuin vapailla painoilla.

Ainakin Finnbodyssä on ollut asiallinen ohjaajapalvelu, kuuluu kuukausimaksuun. Itse käyn Ogelin naisten salilla. Sali on siisti ja tunnelma hyvä. Eikä liian täyttä ole ollut vielä koskaan. Samalla kortilla on oikeus vierailla kaikilla muillakin Finnbodyn saleilla ja K-saleissa pari kertaa kuussa. Matkalaiselle ihan rahanarvoinen etu.
Tuo salikiertäminen on ollut mun mielestä ihan mukavaa aina välillä, vaihtelu virkistää. Laitteet/painot on aina vähän erilaisia, luulenpa että se on kehon aktivoinnin kannalta myös hyvä.

Sporttikuja, herttoniemenranta. kerta maksaa vissii 6-7egee ja ei pakkojäsenyyttä :)

Hei tänks, oonkin miettiny että oisko Hertsikassa salia kun käyn siellä siskon luona aika usein! Sinne heti ensi kerralla kokeileen! :D

Mie käyn Töölö Gymillä, ja salikaveri puuttuu vielä, eli seuraan voi toki liittyä:) Uskoisin osaavani neuvoa ainakin alkuun pääsemiseksi, sen verran jo karttunut kokemusta salitreenistä.. Kertamaksu tonne salille on opiskelijalta 7 egee, muilta 10. 10x-kortti 50 (65) tulee tietysti vähän halvemmaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom