Tyron "The Chosen One" Woodley

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Woodley itse sai titleshotin lahjaksi, nyt itkee Hendon shotista. Hendo sentään pisti kylmäks kaverin jota vastaa Tyron ei uskaltanut matsata.

Lahjaksi ja lahjaksi. Woodleyltä ryöstettiin title shot aikoinaan, kun voitti Conditin ja oli (muistaakseni) selvä #1 haastaja.

Lahjaksi ja lahjaksi. Woodleyltä ryöstettiin title shot aikoinaan, kun voitti Conditin ja oli (muistaakseni) selvä #1 haastaja.
Selvästi "lahja" meni oikeaan paikkaan kun pisti Lawlerin kylmäksi ekassa erässä.

Kuitenki sai shotin, vaikka viimesin to5 voitto oli loukkaantunut Condit yli kahden vuoden takaa, ja oli ollut ottelematta puolitoista vuotta.

Turha se on mitään rasismijuttuja alkaa heitteläämään :D

Harmi et muutama kauneusvirhe jäi recordiin tuolta alkuvuosilta mut ei tule kyllä enää yhtään punasta merkkiä loppu-uralla. Täältä ku lukee noita porukan hienoja ennakointeja niin on kyllä arvaukset menny niin päin persettä ku vaan mahdollista. 36 vuotta lasissa Woodleyllä niin tuskin enää montaa vuotta jälellä mut ei tuolle kengittäjää tulla löytämään. Tuostaki videolta ku kattoo niin onko koskaan noin kokonaisvaltaista ottelijaa ollu tässä lajissa. Voima, nopeus, kestävyys, kippiä käsissä, paini, mattotaidot, ttd, pelisilmä, jopa alapotkut. Taitaa keskiverto ufc seuraaja vaan olla sen verran just bleed ettei ylivoimaisesti (mutta riskittä) voittavaa osata arvostaa, kun Floyd tehdessään samaa on nero.

Onhan Woodley todella kova, ei siitä pääse mihinkään. Tämä twiitti esimerkiksi on kuitenkin täydellinen esimerkki siitä miksi ei fanit kaverista pidä. Kova ottelija, ja samaan aikaan itkijä, valittaja, mielensäpahoittaja ja ennenkaikkiaan miespillu.

Kaverin otteluita kuitenkin mielenkiinnolla katson, mutta kovin vaikeaksi hän itse tekee hänen fanittamisen

Kyllä sen tavallaan ymmärtää Woodleyn tarpeen huomautella tosta kokemastaan jatkuvasta vääryydestä. Mies tulee kuitenki paskasilta narkkikujilta ja on 12 sisaruksen kaa siellä asustellu nuoruutesa kaksiossa. Varmaan sieltä tullu jonkilainen minä vastaan maailma ajatusmalli ja oppinu pitämään puolesa. Jokainenhan voi verrata tuota omaan elämäänsä onko joskus (esim. työelämässä tai harrastuksissa) kokenut jatkuvaa vääryyttä, johon kukaan ei ikinä tartu (eikä ketään näy kiinnostavan, koska ei koske heitä itseään) niin onko tullut tarve siitä vääryydestä huomautella kun kaikki muut saa kuitenki aina ne punaiset nallekarkit? MMM:ssa tuo on vielä vielä sata kertaa pahempi, kun lajissa on tasan yks journalisti (Helwani) joka pitää kii journalistisista arvoista. Loputhan on näitä julkkiksia, jotka kertoo omilla kanavillaa vaan mitä ihmiset haluaa kuulla ja ottaa klikit talteen. Oisko Conor, Ronda, GSP tai kukaa muukaa iso tähti tässä lajissa jos (ei ainoastaan et UFCn markkinointikoneisto puhaltaa voimakaasti selän takana) UFCn markkinointikoneisto puhaltaa vastaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hauskaa että juuri Woodley ja Askren ovat bestiksiä. Tämä Danan unelmakaksikko on sitä todellista mma-eliittiä urheilullisessa mielessä, joka suurelta yleisöltä menee ohi.

Itse näkisin mielelläni Rory MacDonald vs Woodley uusinnan. Rory kuitenkin hakkasi Woodlyn edellisessä matsissa kuin punatukkaisen ottolapsen. Pieni ongelma on tietysti siinä, että Rory ottelee Bellatorissa (sopimuksesta mulla ei ole tarkempaa tietoa).

BsNGQfoHR_-

Kings reconais kings

20190104_110521.jpg

Roryn urahan on tosta menny 3-3 joissa tukkapölly Lawlerilta, Thompsonilta ja Mousasilta. Woodleyin suunta 7-0. En usko et Roryllä montaa vuotta jälellä niin sairaita ne sen ottelut ollu jo pitkän aikaa. Miehestä kyllä tykkään mut on se vaan joka kerta viimestää kolmannen erän kohalla kaiveltava rauhottavat yöpöydän laatikosta vaikka oon pelkästään katsoja.

Itse näkisin mielelläni Rory MacDonald vs Woodley uusinnan. Rory kuitenkin hakkasi Woodlyn edellisessä matsissa kuin punatukkaisen ottolapsen. Pieni ongelma on tietysti siinä, että Rory ottelee Bellatorissa (sopimuksesta mulla ei ole tarkempaa tietoa).

Varmaan epätodennäköisempää matsia saa hakea kuin tämä. Rorylla ei ole mitään syytä palata UFC:n leipiin ainakaan lähitulevaisuudessa.

Aika hyvä veikkaus, blanket usman väsyttää itsensä Ekassa erässä ja nukahtaa viimeistään kolmannessa. Helppo matsi mestarille.

Aika erikoinen veikkaus väsymisen suhteen siinä mielessä että Usmanin cardio on osoittautunut erinomaiseksi siinä missä Tyronilla tuo on ehkä ainoa mahdollinen kompastuskivi. :woot:

Suositut

Back
Ylös Bottom