Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin käy kun joku saa löysiä niin sitä alkaa jokainen vaatimaan.
Woodley itse sai titleshotin lahjaksi, nyt itkee Hendon shotista. Hendo sentään pisti kylmäks kaverin jota vastaa Tyron ei uskaltanut matsata.
Selvästi "lahja" meni oikeaan paikkaan kun pisti Lawlerin kylmäksi ekassa erässä.Lahjaksi ja lahjaksi. Woodleyltä ryöstettiin title shot aikoinaan, kun voitti Conditin ja oli (muistaakseni) selvä #1 haastaja.
Itse näkisin mielelläni Rory MacDonald vs Woodley uusinnan. Rory kuitenkin hakkasi Woodlyn edellisessä matsissa kuin punatukkaisen ottolapsen. Pieni ongelma on tietysti siinä, että Rory ottelee Bellatorissa (sopimuksesta mulla ei ole tarkempaa tietoa).
Aika hyvä veikkaus, blanket usman väsyttää itsensä Ekassa erässä ja nukahtaa viimeistään kolmannessa. Helppo matsi mestarille.Veikkauksia seuraavaan matsiin? Veikkaan että Usmanilta taju pois RD2.
Aika hyvä veikkaus, blanket usman väsyttää itsensä Ekassa erässä ja nukahtaa viimeistään kolmannessa. Helppo matsi mestarille.