SUPERCARB 1kg -40%

Tykkäättekös rintakarvoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LadyT
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Eli näin kesäpäivän piristykseksi pieni galluppi. Kun nyt paidattomia miehiä alkaa taas olla katukuvassa melkoisen paljon, niin miten on ladies, tykkäättekös rintakarvoista? Niin saa miehetkin toki vastata, jos rintakarvoitus sattuu kiihottamaan:D

Itse kyllä tykkään enempi sellaisesta siloisesta rintamuksesta, mutta uskon että muitakin mielipiteitä löytyy. Niin että vastailkaahan! Jos ei muuta, niin ainakin tästä saattaa aiheutua palstan miespuoleisille lukijoille kauhea rintakarvankasvatus- tai poistobuumi :p

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
heh.. joo, mielipiteitä kehiin!
itse vetäsin just kevyen karvoitukseni pois.(mikälie hetken mielijohde olikin :rolleyes: )
emäntä ei oikein tykännyt tosta ideasta!

Pojjaat heti ehtineet vastaamaan ennen muita ;) Mun mielestä karvoilla tai ilman, aivan sama, kunhan se rintakehä ei ole kuin13-vuotiaan pojannulikan :rolleyes: Ja karvaiset jalathan tunnetusti ovat meikäläisen mieleen :)

Moro !

Olen huomannut että varttuneemmat naiset tykkää.

Mutta tykkäävätkö naiset gynotisuista miehillä??? hehe..

Sekä että

Aikalailla se ja sama. Joillekin sopii ja joillekin ei. Vois sanoo että ne jolla sellaset on kelpaa ja ne joilla ei oo kelpaa. Rajansa kuitenki kaikella. Mutta miehekkyys nyt ei ainakaan oo rintakarvoista kiinni!

En pidä miehekkäänä rintakarvojen ajelua. Gynotisuista sen verran, että miehellä ei saa olla ainakaan isommat rinnat kuin itselläni (d-kuppi), heh heh!

Äääh, mun mielestä rinta-/minkä tahansa karvojen ajelu on naisten hommaa...kyllä kunnon karvaisessa "apinamiehessä" on sitä jotain...:D

Minä tykkään omistani, ja varmaan tykkäisin karvattomastakin rinnasta jos sellainen ois mulle sattunut. ;)

Re: Karvat

Originally posted by Antton

ps. en muuten käytä alkkareita kesällä

Eikö sulle tule sellainen ärsyttävän ilmava olo tuosta? Mä en edes pysty nukkumaan alasti, kun koko ajan on sellanen ärsyttävän ilmava fiilis.

Nimimerkillä: "Gillette Mach3 ja partageeli tuo bileet palleihin", Helsinki.

Mulla on ollut sekä karvattomia että karvallisia miehiä. Karvattomille karvattomuus passaa ja karvaiset taas ovat ihania sellaisenaan. Mikäs sen mukavampaa kuin silitellä oman kullan rintakarvoja sen iiiihanan jykevän rinnan päällä :p

Olen kyllä ihan aina ollut sitä mieltä, että miehellä pitää olla tissit. Siis korjaan: rintalihakset. Mikään ei ole enemmän turn-off kuin sellainen lattarinta. Karvainen lattarinta on vielä pahempi... Ei tietty mitään gynoja, mutta sellaiset käteensopivat tissit, heh heh :D (eli kunhan ukko pysyy pois mun rintaliivikaapilta...)

Entäs kainalo ja ala...nkarvoista?

Miehille se suokoon jos on karvoja mitä näyttää, pääasia on ettei haise hiki!Luulenpa vaan että salilla käyneet maskuliinit ajavat rintakarvansa pois jos ovat rintalihaksiaan treenanneet.Eihän ne lihakset karvojen alta näy mihkään.
Mutta naisilla on kainalokarvat sitten ällöttävän näköiset, olkoon ne sitten vaaleat tai tummat.Mikä olisi paras konsti pitää karvat pois, on tympeätä ajaa niitä ladyshawesilla joka viikko.Naisilla on myöskin varsin tuuhea "tukka",huom.hiukset ja tukka on eri asia ja eri paikassa,uimahalleissa näkee jos jonkin näköisiä pehkoa, kyllä älköttää.Minä ainakin pyrin siihen että bikinien ja stringien alta ei näy minkään sortin haiventa, olkoonkin sitten vaikka posliinia.

Re: Entäs kainalo ja ala...nkarvoista?

Originally posted by ramona
Minä ainakin pyrin siihen että bikinien ja stringien alta ei näy minkään sortin haiventa, olkoonkin sitten vaikka posliinia.

uuuuuuuuuuuuuuuuuu-mama!!!!!!!!!!!:p

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Luulen, että naiset, jotka pitävät karvaisista miehistä, ovat usein sellaisia välimeren miehiin/kroaatteihin-meneviä...

Se on varmaan se koko olemus. Joillekin rintakarvat sopii joillekin ei.

Eipä se partakaan kaikille sovi, mutta joillekin se sopii kuin nakutettu.

Re: Entäs kainalo ja ala...nkarvoista?

Originally posted by ramona
Miehille se suokoon jos on karvoja mitä näyttää, pääasia on ettei haise hiki!Luulenpa vaan että salilla käyneet maskuliinit ajavat rintakarvansa pois jos ovat rintalihaksiaan treenanneet.Eihän ne lihakset karvojen alta näy mihkään.

se on semmonen homma että jollei tissit miehellä näy karvojen alta niin joko sillä A. ei ole lihaa rinnassa B. sillä on helevetin kovat testotasot ja karvankasvu tai C. katsoja on likinäiköinen. Itse epäilen 99% todennäköisyydella vaihtoehto A:ta. pitää miehellä karvat olla!! ne lämmittää mukavasti talvella ja suojaa ihoa liialliselta UV-säteilyltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom