Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

AM sanoi:
Broidi tekee samaa.
Kun on vähän enemmälti sitä massaa ja pituutta, ei tahdo istuvia housuja löytyä mistään, joten on helpompaa käyttää shortseja ympäri vuoden.

Siis vetääkö broidis Suomen talvessa shortsit jalassa?:eek: :eek: :worship:

Pohjoisvirta sanoi:
Juuri loppuneen Basic leffan juoni kuvio spoilattuna, mitä vittua tapahtui?
Epäilen, että mitään ei tapahtunut:eek:.

Kuitenkin pari kuoli.:) Joo ehkä leffahistorian paskin lopetus.

rusakko-600 sanoi:
Kuitenkin pari kuoli.:) Joo ehkä leffahistorian paskin lopetus.

Niin paljon vitutti tämä leffan päätös, että katsoin IMDB.com foorumia vähän läpi.

Elokuvan alussa Mueller jahtaa Dunbar:ia, joka leffan puolivälissä osoittautuu Pikeksi, joka kantaa Kendall:ia harteillaan.

Dundar/Pike ampuu Muellerin.

Samaan aikaan yläilmoissa pörrää helikopteri, jonka miehistö todistaa ampumisen.

Seuraa Hardyn ja Osbornen kuulustelua ja sekavaa tarinaa tulee Kendall:ilta ja Pikeltä(ns. Dunbar koska hänellä Dundar:in tuntolevy mutta Dundar on mustaihoinen...).

Näillä kuulusteluilla ei juuri ole vitunkaan väliä paitsi se, että Mueller ja Kendall myivät huumeita ja Dr. Vilmer antoi niitä heille.

Dr. Vilmer tappaa Kendallin myrkyttämällä, ettei tämä todistaisi asiaa oikeudessa.

Tom Hardy tapaa Kenraali Stylesin, joka paljastuu myös osalliseksi huumebisnekseen(eikä sen takia tehnyt mitään huumebisneksen lopettamiseksi vaikka Sgt. West hänelle avautui siitä).

Osborne ampuu Stylesin lasin läpi, kun tämä yrittää ampua Tom Hardya selkään.

Tom Hardy lähtee ajelemaan jeepillä ja kas kummaa Pike juoksee miehen kyytiin kasarmilta(miten Pike pakenee vankeudesta? vapauttiko Hardy hänet?)
ja miekkoset ajavat johonkin Panaman kaupunkiin ja Osborne seuraa heitä talolle, jolla on iso "kasipallo" kyltti.

Seuraavaksi Osborne osoittaa Hardyä aseella ja sanoo, että tämä tappoi Sgt. West:in.

West tulee taka-alalta esiin ja onkin hengissä(@jippiii).

Ja loppujen lopuksi muutkin ovat hengissä paitsi Kendall, Mueller, jotka diilasivat kamaa. Kenraali Styles taisi kuolla myös.

Castro, Nunez, Pike, Dunbar ovatkin kaikki Tom Hardyn ryhmä 8:n jäseniä ja Sgt. West liittyi tähän ryhmään mukaan.

Juoni tiivistettynä:

Kendall ja Mueller oli laitettu Dr. Vilmer:in toimesta tappamaan Sgt. West ja West oletti, että tämä tapahtuisi viidakossa.

Joten valitsi mukaansa ryhmä 8:n jäseniä: Castro, Nunez, Pike, Dunbar.

West sai ilmeisesti tietää ryhmä 8:sta Tom Hardylta ja Tom Hardy otti West:in mukaan ryhmään ja suunnitteli koko viidakkoepisodin ja esti West:in murhan.

Koko viidakkoharjoituksen tarkoitus oli estää Sgt. West:in murha ja paljastaa ketkä kaikki ovat mukana huumebisneksessä.
Eli nämä:
Mueller, Kendall, Dr. Vilmer ja koko paikan johtaja: Col. Styles.

Lopussa Tom Hardy:lle sanotaan: "Here you go colonel" ja Tom Hardy vinkkaa silmää kameralle.

Erikoista, että Tom Hardy olisi kenraali, koska hänen käytös esim. leffan alussa oli aivan muutama, "älä sanoa mua Sir:iksi" ja Neiti Osbornen pokailua leffan aikana ja ei kovin kankea/kenraalimainen käytös muutenkaan.

IMDB.com löytää englannin kielisenä vastauksia, sieltä mäkin nämä ongin.

Castro(M) ja Nunez(N) ilmeisesti nussivat leffan loppupuolella ja siitä ne äänet&varjot, jotka Osborne huomaa, kun hiipii "kasipallo" talon käytävällä.

Miksi joka kolmannen VIP pakkislaisen avatarissa on alushousut? :rolleyes:
Tuntuu, että joka päivä noi alushousut vaan lisääntyy..

Eleonoora sanoi:
Miksi joka kolmannen VIP pakkislaisen avatarissa on alushousut? :rolleyes:
Tuntuu, että joka päivä noi alushousut vaan lisääntyy..

Oon ihmetelly ihan samaa itekkin

Mä olen ihan puhtaasti laumaa seuraava ihminen jolla ei ole omaa ajatusmaailmaa laisinkaan...

Mitä aineita shampoo sisältää? Pitäis kirjoittaa logistiikan kurssille raportti ko. tuotteesta. Vast pikaisesti. Tänks!

Colin sanoi:
Siis vetääkö broidis Suomen talvessa shortsit jalassa?:eek: :eek: :worship:

Ei sentään, mutta melkein, se asuu/opiskelee Oregon USA.
Lunta sielläkin talvisin.

D sanoi:
Maksa mulle 5euroa niin menen vakoilemaan.

Minä välitän tietoja 4,5 eurolla. :rolleyes:

edit. Olihan mullakin kysyttävää:

Mitä Suomen kansantaloudelle merkittävää tapahtui vuonna 1967 ?

Back
Ylös Bottom