Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

modified sanoi:
Toi AfterDawn hieman kummastuttaa. Muka 500 000 jäsentä, enkä ole siitä edes koskaan kuullut.

On kyllä laskettu samaan tapaan ku liikuntatoimen apurahat käyntien mukaan.

Meinaamisetkin lasketaan :jahas:

modified sanoi:
enkä ole siitä edes koskaan kuullut.
Missä tynnyrissä sä oot elänyt? Et oo tainnu paljoo päivitellä kodekkeja? Kirjoita vaikka googleen ffdshow ja hae suomenkielisiltä sivuilta, niin toi hyppää ekana naamalle.

Nyt faktaa pöytään että kumpi on Uusiksen virallinen lempinimi U-15 vai M-15.
Ite olen käsittänyt et markku olis M-15 ja U-15 kuuluu isoveli Jussille, kun aikanaan miehet curlasivat yhdessä, jolloin miehet erotettiin tällä tavalla.

total13 sanoi:
AAHHAHAA!! the attack of the nerds!!!:hyper: :whip:

On kyllä kieltämättä aika outoa jos porukka ei ole ikinä törmännyt afterdawniin:jahas:

Tässä minua askarruttanut kysymys: Miten määrittelet todellisuuden? :lol2:

En jaksa minäkään uskoa tuohon 500.000 afterdawnin kohdalla. Itsekin sieltäkautta jonkun kodekin hakenut, mutta ei mua kai voi sen palstan käyttäjäksi laskea kun mihinkään en ole sinne koskaan reggautunut?

Timba79 sanoi:
En jaksa minäkään uskoa tuohon 500.000 afterdawnin kohdalla. Itsekin sieltäkautta jonkun kodekin hakenut, mutta ei mua kai voi sen palstan käyttäjäksi laskea kun mihinkään en ole sinne koskaan reggautunut?
Afterdawn on kansainvälinen forum ja tuohon lukuun on laskettu sekä suomi-puoli että eng-puoli. Ei niitä suomalaisia jäseniä ole kuin jotain reilut 30 000.

edit. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/297658

Haha, naureskelkaas vielä sille Sillanpäälle, se tuli just Iltiksen kannessa ulos kaapista :D .

Nyt odotellaan ketä ekana ärsyttää että tästäkin tehdään numero ja Jartsasta sankari.

Hyvä Sillanpää :rock:

Onhan se hienoa, että tulee itse kaapista eikä jonkin salakavalan sisäpiirin tietoa paljastuksen kautta. Sinänsä mutufaktaa tuo asia ollut jo useita vuosia.

Ultimecia sanoi:
Haha, naureskelkaas vielä sille Sillanpäälle, se tuli just Iltiksen kannessa ulos kaapista :D

Ja myös eilen Tuomas&Juuso Experiencessä.

Ultimecia sanoi:
Haha, naureskelkaas vielä sille Sillanpäälle, se tuli just Iltiksen kannessa ulos kaapista :D .

Nyt odotellaan ketä ekana ärsyttää että tästäkin tehdään numero ja Jartsasta sankari.

Ei liene syytä nauraa Sillanpäälle, vaan Sillanpään umpiheteroudesta viimeiseen saakka vakuuttuneille täti-ihmisille.
En malta odottaa että pääsee kyselemään lähes itkuraivareita Jarin heteroutta vannoessaan ottaneilta tutuilta tätsyköiltä että kuis se asia nyt sitten olikin näin.

Jartsa :thumbs:
Tädit :david:

Back
Ylös Bottom