Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

training_addict sanoi:
Voiko tohon väliin mennä sanoon oman mielipiteen miten niitä kannattais tehdä, vai onko se isän varpaille astumista(nolaamista pojan silmissä) kun oon isää nuorempi ja isäkin oli kuitenkin jonkun verran reenanneen näkönen? :confused:

Voipi olla että tulisi notta "kuules POIKA, mie nostelin näitä puntteja kun sinä olit vielä isäsi kiveksissä, joten älä sinä tule neuvomaan jaadajaada" :D

Paras olisi varmaan antaa opettaa oma tyylinsä ja sitten kun joskus poika on ilman isäänsä salilla, niin sitten valistamaan...

Minkälaisissa meedioissa pakkotoisto mainostaa ja on mainostanut itseään? ei ole tullut yhtään mainosta vielä vastaan (en kylläkään ole keskittynyt pääkaupunkiseudulle, mikä on todennäköisesti se syy), mutta en suostu uskomaan, että tämä pulju pyörisi pelkän puskaradion varassa.

Jolli sanoi:
Minkälaisissa meedioissa pakkotoisto mainostaa ja on mainostanut itseään? ei ole tullut yhtään mainosta vielä vastaan (en kylläkään ole keskittynyt pääkaupunkiseudulle, mikä on todennäköisesti se syy), mutta en suostu uskomaan, että tämä pulju pyörisi pelkän puskaradion varassa.

Todella vähän on missään medioissa näkynyt, joten ei tämä ainakaan niiden medioiden varassa ole pyörinyt. ;)

Ja tuo isän opastamisjuttu on kyllä paha, minä olisin ainakin puuttumatta jos ei nyt ihan kissanselällä mevea opeta takemään. Siinäkin tapauksessa ehkä tsekkaisin menisikö joku henkilökunnasta puuttumaan, ei riitä vain pokka tuollaiseen. Olisi nimittäin kohtuu nöyryytys isälle kuitenkin.

Tuskinpa se poika olkapäitään aivan heti rikkoo vipunostoissa, joten asian voi antaa ollakin. Toisaalta, ihmisiä voi opastaa heitä nolaamatta asettamalla sanansa niin, ettei asetu heidän yläpuolelleen "opettajaksi". Tässä tapauksessa esimerkiksi voisi muotoilla sanansa jotenkin seuraavasti: "Moi, kuuntelin tossa vieressä kun teitte noita vipareita. Oli vaan pakko tulla sanomaan, ku sain ite kuukausi sitten pirun hyvän neuvon. Tein meinaan itekin just noin siihen asti. Sitte yks iso kaveri tuli neuvomaan, että...(tähän väliin oikea suoritustekniikka)...Toivottavasti näihin omiin pulkannaruihin alkais kertymään lihaa, hehheh... Jatkakaa vaan noin ku äskenki, mutta kokeilkaa ihmeessä jossain välissä tolla mun tavalla, on meinaan hyvä liike." Pojalle voisi sanoa jossain vaiheessa myöhemmin isän kuullen, "On muuten hiton hienoo nähä että faijas tuo sut mukana salille ja opettaa, olispa mullakin ollu joku jeesaamassa kun alottelin."
Tällä tavoin ketään ei saada näyttämään tyhmältä, tunnustaahan neuvoja itsekin tehneensä aivan samalla tavalla. Isän ei myöskään suoraan sanota olleen väärässä, vaan hänelle annetaan mahdollisuus perääntyä tyylikkäästi. Lopuksi vielä kehutaan isää epäsuorasti. Sama tekniikka toimii monessa muussakin yhteydessä, ihmisiä on kohtalaisen helppo ohjailla antamalla heidän luulla, että he itse keksivät ratkaisun ja saavat vapaasti päättää siitä.

Keila sanoi:
Voipi olla että tulisi notta "kuules POIKA, mie nostelin näitä puntteja kun sinä olit vielä isäsi kiveksissä, joten älä sinä tule neuvomaan jaadajaada" :D
Tuohoin voisi heittää biologisen faktan perusteella jotain: Ai oot sä sitte mun faija ja panit mun mutsii, tiesikkö että siittiöt elävät maksimissaan 30 tuntia, joten aika tarkan ajan kerroit :D

Willie sanoi:
Tuskinpa se poika olkapäitään aivan heti rikkoo vipunostoissa, joten asian voi antaa ollakin. Toisaalta, ihmisiä voi opastaa heitä nolaamatta asettamalla sanansa niin, ettei asetu heidän yläpuolelleen "opettajaksi". Tässä tapauksessa esimerkiksi voisi muotoilla sanansa jotenkin seuraavasti: "Moi, kuuntelin tossa vieressä kun teitte noita vipareita. Oli vaan pakko tulla sanomaan, ku sain ite kuukausi sitten pirun hyvän neuvon. Tein meinaan itekin just noin siihen asti. Sitte yks iso kaveri tuli neuvomaan, että...(tähän väliin oikea suoritustekniikka)...Toivottavasti näihin omiin pulkannaruihin alkais kertymään lihaa, hehheh... Jatkakaa vaan noin ku äskenki, mutta kokeilkaa ihmeessä jossain välissä tolla mun tavalla, on meinaan hyvä liike." Pojalle voisi sanoa jossain vaiheessa myöhemmin isän kuullen, "On muuten hiton hienoo nähä että faijas tuo sut mukana salille ja opettaa, olispa mullakin ollu joku jeesaamassa kun alottelin."
Tällä tavoin ketään ei saada näyttämään tyhmältä, tunnustaahan neuvoja itsekin tehneensä aivan samalla tavalla. Isän ei myöskään suoraan sanota olleen väärässä, vaan hänelle annetaan mahdollisuus perääntyä tyylikkäästi. Lopuksi vielä kehutaan isää epäsuorasti. Sama tekniikka toimii monessa muussakin yhteydessä, ihmisiä on kohtalaisen helppo ohjailla antamalla heidän luulla, että he itse keksivät ratkaisun ja saavat vapaasti päättää siitä.

Kiitokset tästä, oli hiton hyvää vinkkiä ihan kenen tahansa tekniikasta huomauttaessa. Ihan selkeästi aloittelijat on erikseen, heille voi sanoa että tarkistappa vähän tekniikkaa, tuo näyttää vähän vaaralliselta olkapäille tai vastaavaa. Mutta vähän kokeneempaa kaveriakin pitää lähestyä vähän varovaisemmin ja tuo Willien tapa esittää asiat toimii varmasti jos vastassa on täysipäinen ihminen.

Montako latoa on kossupullon etiketissä?

Tuli kaverin väiteltyä asiasta, eikä satu olemaan lähettyvillä pulloa, josta voisi asian tarkistaa.

SC042116 sanoi:
Montako latoa on kossupullon etiketissä?

Mä sain äkkiä laskettuna 11... Tarkista ite.
kossu_6.jpg

Jos parkkipaikalla saa pysäköidä 24 h, niin miksi tarvitaan kiekko?

Miksi helvetissä Otto-automaateissa ei ole sellaista c-nappia, jolla pyyhkiä väärin näppäillyn tunnusluvun sen sijaan, että pitäisi aina keskeyttää koko touhu ja tunkea se kortti uudestaan koneeseen.

Minkä takia ottoautomaatit ei nykyään aina anna saldon katselun jälkeen vaihtoehtoa "alkuun" vaan pelkästään "lopeta"? Pitää syöttää kortti ja tunnusluku uudestaan jos haluaa rahaa. ***tu mä voi aina tietää paljon siellä on rahaa, jos on tullu höyläiltyä :curs: !!

Sitä paitsi jos joku tuntee sen hepuun joka keksi että automaatti ampuu sen lasten Visan satasen tuntivauhtia rinnuksille tapahtuman päätteeksi, pankaa osoite tänne. Mulla olis vähän asiaa.

Ultimecia sanoi:
Minkä takia ottoautomaatit ei nykyään aina...

Eikös nykyään pankit veloita automaatin käytöstä jotain hiluja tililtä joten kortin renkkaaminen automaattiin ja ulos on selvää seteliä pankille. KJOVMOKTEKTKNKJKK.

mr.black sanoi:
jeah. tää on aika tyhmä. Mutta miten ton keskustelu kuvakkeen saa toimii.:nolo:
Mina ei ummarrra

Jos meinaat avataria (on siis nimen alapuolella) ni siihen pitää olla VIP.

BadTaste sanoi:
Onko Irlannissa Brittein saarten parhaat pubit tai oluet? Joka kaupungissa on varmasti yksi tai useampi irkkupubi, mutta missä on kaikki enkku- ja skottipubit?
:kippis1:
Tais löytyä tyhmä kysymys, mihin ei löydy pakkikselta vastausta. :evil:

ribu sanoi:
Eikös nykyään pankit veloita automaatin käytöstä jotain hiluja tililtä joten kortin renkkaaminen automaattiin ja ulos on selvää seteliä pankille. KJOVMOKTEKTKNKJKK.

ei kaikki pankit veloita..

BadTaste sanoi:
Tais löytyä tyhmä kysymys, mihin ei löydy pakkikselta vastausta. :evil:

No pah, vastaus on vain liian ilmeinen, että jaksaisi vaivautua sen antamaan. Kaikki pubit englannissa, jotka ei oo irkkupubeja on enkkupubeja. Samoin kaikki pubit skotlannissa, jotka ei oo irkkupubeja, on skottipubeja.

Ziisus, mikä ajatushärö oli tossa mun alkuperäisessä kysymyksessä...
Siis miksi SUOMEN jokaisessa kaupungissa on yksi tai useampi irkkupubi, mutta missä ovat kaikki enkku- ja skottipubit?

Menen :wall:

Raskolnikov sanoi:
No pah, vastaus on vain liian ilmeinen, että jaksaisi vaivautua sen antamaan. Kaikki pubit englannissa, jotka ei oo irkkupubeja on enkkupubeja. Samoin kaikki pubit skotlannissa, jotka ei oo irkkupubeja, on skottipubeja.

Mä ymmärsin BadTasten kysymykseksi, että miksi Suomessa on joka kaupungissa irkkupubeja, muttei enkku/skottipubeja.

EDIT: Minuutin liian hidas

Back
Ylös Bottom