Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Keila sanoi:
Ärsyttävää kun mustista sukista irtoaa aina sellaista mustaa nukkaa varpaisiin ainakin ensimmäisen sadan pesukerran jälkeen. Onko mitään kikkakolmosta millä tuota voisi vähentää?

Voi jehna että tekisi mieli sanoa että osta valkoisia sukkia. No, takaisin studioon: en tiedä missä sukkashoppailet, mutta oma kokemus on että mitä halvemmat sukat, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se nukkasato ei lopu ennen kuin sukista on pelkkä varsi jäljellä.

Jos Martha Stewart lukee, vastaanotan myös mielelläni niksejä.

Keila sanoi:
Ärsyttävää kun mustista sukista irtoaa aina sellaista mustaa nukkaa varpaisiin ainakin ensimmäisen sadan pesukerran jälkeen. Onko mitään kikkakolmosta millä tuota voisi vähentää?
T-paidastakin irtoo ja jää napaan, eikä värillä oo väliä.
Ja boxereista tota irtoo kans ja jää sinne häntäluu/pyllyvako-alueelle. :(

Ultimecia sanoi:
mxm, olen perustellut tätä pekoninmussutusta sillä, että jollen vaienna sisäistä miestäni ruoalla mulle kasvaa kyrpä otsaan, mutta taidat kyllä olla kovempi äijä. Eikö ne säikeet tms tartu hampaisiin ja möhnä kitalakeen? Hyi helvetti, yöunet meni taas. Ukko kyllä syö raakaa jauhelihaa mutta...

Raaka pekoni - ruoka, joka antaa sinulle vastusta! Kun laittaa siivun tai pari leivälle niin on kyllä suuren työn takana saada se siivu muuten kuin kokonaisena suuhun. Hullu irvistys kasvoilla, revit ohutta mutta silti niin vahvaa pekonia rikki, jotta pääset nauttimaan sen ihanasta mausta. Parit säikeet on pieni hinta suuresta nautinnosta:D Tuota raa`an jauhelihan syömistä mä en taas ihan tajua, lentäis laatta komeassa kaaressa jos edes yrittäisin.

roa sanoi:
Miksi lentokoneissa on pelastusliivit, laskuvarjojen sijaan...?

Pelastusliivit on halvempia ja riittävän luomaan illuusion turvallisuudesta.
Yhtä järkevää on se, että junissa tai metroissa on hätäjarrut vaunuissa, millä helvetin perusteella niitä voisi käyttää? Ehkä jos jää lehti ostamatta niin voi nykäistä hätäjarrusta, kipittää Ärrälle ja tulla takas jatkamaan matkaa.

MIkä on feminismin vastakohta? Se ei voi olla sovinismi, koska se on negatiivinen asia ja tarkoittaa miesten ylivaltaa naisten yli. Mikä sana tarkottaisi miesten tasa-arvon parantamista?

Itse itselleni vastaten: Se on maskulismi. Uusi kysymys, jos on feministejä, niin mitä ovat maskulismin aatteen omaavat? Maskulismit?

mxm sanoi:
Yhtä järkevää on se, että junissa tai metroissa on hätäjarrut vaunuissa, millä helvetin perusteella niitä voisi käyttää?

Jos näet jonkun urpon pää oven välissä ja jalat sätkimässä ulkopuolella, etkö vetäisi hätäjarrusta?

blobbari sanoi:
MIkä on feminismin vastakohta? Se ei voi olla sovinismi, koska se on negatiivinen asia ja tarkoittaa miesten ylivaltaa naisten yli. Mikä sana tarkottaisi miesten tasa-arvon parantamista?

Itse itselleni vastaten: Se on maskulismi. Uusi kysymys, jos on feministejä, niin mitä ovat maskulismin aatteen omaavat? Maskulismit?
Täten julistan Itseni Maskulistiksi :D

ribu sanoi:
Jos näet jonkun urpon pää oven välissä ja jalat sätkimässä ulkopuolella, etkö vetäisi hätäjarrusta?

Juu toki, heti kun olen ikuistanut tämän tapahtuman kameralle!

blobbari sanoi:
MIkä on feminismin vastakohta? Se ei voi olla sovinismi, koska se on negatiivinen asia ja tarkoittaa miesten ylivaltaa naisten yli.
Ja feminismikö ei ole negatiivinen asia? Kaikki kukkahattufeministit ainakin pyrkii polkemaan kaikki miehet maan rakoon ja valloittamaan maailman. Mitä tasa-arvoa se on? Miesten vihaajia ne on eikä tasa-arvon puolestapuhujia. Mielestäni vielä negatiivisempi asia kuin sovinismi.

steven_seagal sanoi:
T-paidastakin irtoo ja jää napaan, eikä värillä oo väliä.
Ja boxereista tota irtoo kans ja jää sinne häntäluu/pyllyvako-alueelle. :(

Pystyiskö joku kertomaan että minkä ihmeen takia se napanöyhtä on (ainakin mulla) aina sinistä?? Eli riippumatta siitä minkä värinen paita on ollut päällä niin nöyhtä on kuitenkin aina melkein samanväristä. Pieniä sävyeroja saattaa tosin olla...

roa sanoi:
Jos laskuvarjojen reput olisivat kelluvaa mallia?

Erittäin hyvä pointti, voisi myös vähän harmittaa hukkua sen jälkeen kun olisi saanut hirveässä sekasorrossa varjon selkään, päässyt koneesta ulos 10000 metrissä, elänyt pudotuksen ajan ja saanut vielä varjon auki.
Pelastautumisvarustuksen pitää siis sisältää laskuvarjo, pelastusliivit, harppuuna, hätäraketteja ja helposti syötävää muonaa esim jotain patukoita tms. Sitten kun hyppäisin koneesta, selviäisin mereen asti, taistelisin hailaumaa vastaan, en kuolisi nälkään ja saisin apua juuri playboy-kuvauksia tekevältä huvijahdilta kävelisin seuraavalla viikolla punaisia päin -> auton alle ja hautaan.

Jasba sanoi:
Pystyiskö joku kertomaan että minkä ihmeen takia se napanöyhtä on (ainakin mulla) aina sinistä?? Eli riippumatta siitä minkä värinen paita on ollut päällä niin nöyhtä on kuitenkin aina melkein samanväristä. Pieniä sävyeroja saattaa tosin olla...

Olisko se napa kuitenkin persreijän sivuhaara?

Pitääkin tutkia. Apurahoja? :)

kpsk sanoi:
Miksi sekuntikello kehitettiin?

Joku halus varmaan kellottaa johonkin tapahtumaan kuluvaa aikaa tarkemmin kun aurinkokellolla oli mahdollista.

mxm sanoi:
Yhtä järkevää on se, että junissa tai metroissa on hätäjarrut vaunuissa, millä helvetin perusteella niitä voisi käyttää?

Jos vaunu vaikka palaa?

Back
Ylös Bottom