Koukkari sanoi:Onko taikinassa liian vähän jauhoja?
On
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koukkari sanoi:Onko taikinassa liian vähän jauhoja?
Sitä pitää vaivata tarpeeksi. Otat sen taikinan ja työnnät kämmenellä pöytää vasten itsestä poispäin, taitat ja toistat. (Jauhoja kannattaa tässä vaiheesa lisätä, jos taikina on niin löysää, että se tarttuuu pöytään kiinni ihan totaalisesti.) Käännä aina välillä. Toistetaan viitisen minuuttia, ja pehmeäkään taikina ei tartu enää. Vehnäjauhon gluteeni tekee siihen sitkoa, eikä se muodostu ihan hetkessä.Koukkari sanoi:Miksi pizzataikina tarttuu aina niin perk....sti sormiin ja kaulimeen, ei auta vaikka kuinka ripottelisi jauhoa päälle. Onko taikina kohonnut liikaa/liian vähän aikaa? Onko taikinassa liian vähän jauhoja?
Jakob sanoi:Mulle uimahallintäti piti teininä puhuttelun ja kertoi, että isot kangasshortsit kerää bakteereja ja muuta kuonaa helvetisti ja tällä tavalla likastuttaa vettä.
Ei siinä ainakaan kaloreita ole: Olvi, eikä KevytOloissa natriumiakaan kuin "ainoastaan pohjaveden luontaisesti sisältämä määrä."Eleonoora sanoi:Kun vettä pitäisi litkiä joitain litrjoja päivässä ja mua alkaa tympiä pelkkä vesi, niin onko se edes suunnilleen sama, että juon jotain vichyvettä?
Eleonoora sanoi:Kun vettä pitäisi litkiä joitain litrjoja päivässä ja mua alkaa tympiä pelkkä vesi, niin onko se edes suunnilleen sama, että juon jotain vichyvettä?
Peppe Halti sanoi:Miksi kaikki paska aina tapahtuu samanaikaisesti, eikä tasaisesti pitkin vuotta?
Peppe Halti sanoi:Miksi kaikki paska aina tapahtuu samanaikaisesti, eikä tasaisesti pitkin vuotta?
mxm sanoi:Ettei sinne tulla ihan vaan kattomaan chikcsejä, koska tiukoissa pöksyissä näkyy stondis paremmin:jahas:
Tätä kyllä oon itekin ihmetellyt...
Se on ajellut sen?Tupla-J sanoi:Hei nyt tulee visainen knoppi:
Miksei Tarzanilla ole partaa?
Milläs ajelee kun viidakossa elää apinain kasvattamana?SuBi sanoi:Se on ajellut sen?
Tupla-J sanoi:Hei nyt tulee visainen knoppi:
Miksei Tarzanilla ole partaa?
Mää muistelin et se ois ollu terävällä simpukan kuorella, mut se tais olla Robinson Crusoe tms.Volcano sanoi:Tarzan kirjojen mukaan se ajoi partaansa veitsellään. Sillä isältään jääneellä. Toimitus oli tuskallinen mutta Tarzan luonnollisesti kesti sen kuin mies. Kuten aatelismiehen ja apinoiden kuninkaan kuuluukin.
Mistä Tarzan tiesi ettei kuulu olla partaa, ts. kun ympärillä oli vaan karvasia apinoita, miksi ajeli vaan naamansa muttei kaljuksi ?Volcano sanoi:Tarzan kirjojen mukaan se ajoi partaansa veitsellään. Sillä isältään jääneellä. Toimitus oli tuskallinen mutta Tarzan luonnollisesti kesti sen kuin mies. Kuten aatelismiehen ja apinoiden kuninkaan kuuluukin.
Kunnon herrarodun edustaja ja yläluokan perillinen tietää tuollaiset asiat automaattisesti. Alemman luokan edustaja olisi varmaan kasvattanut hirveän parran ja pannut niitä apinoita.Tikari sanoi:Mistä Tarzan tiesi ettei kuulu olla partaa, ts. kun ympärillä oli vaan karvasia apinoita, miksi ajeli vaan naamansa muttei kaljuksi ?