Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eiei, en tarkoita sellasta "tuoretta" tupakantuoksua, jota voi jossain tapauksessa pitää melkein miellyttävänä.
Tarkotan sellasta erittäin pistävää, tympäisevää hajua, jonka oon haistanu monesta tupakoivasta naisesta :urjo: , mutta äkkiseltään ei tule mieleen, että oisin samanlaista haistanu miehestä. Voisikohan oikeasti johtua sisällä polttamisesta..Mutta miksi ihmeessä sitten vain naiset haisee niin pahalle, luulis että miehet vähintään yhtä usein polttaa sisällä kuin naiset?

EDIT: tarkennetaan sen verran, että tapana ei ole sen ihmeemmin haistella ihmisiä, tuon hajun huomaa väkisinkin. :D

EDIT2: Nyt vasta huomasin että minun avatar sopii todella hyvin juuri tähän threadiin, ryhdynkin oikein vakioasiakkaaksi täällä. :hyper:

Miten määräytyy äitiyspäiväraha? Vaikuttaako siihen jos on työttömänä muutaman kuukauden ennen äityisloman alkua mutta saa kuitenkin ansiosidonnaista päivärahaa?

Jos voittaa lotossa niin meneekö siitä jotain arpajaisveroa tms.? Ja kuinka paljon?
Vai onko se ihan puhtaana tassuun koko komeus? kyse siis päävoitosta (7oikein)

Timba79 sanoi:
Miten määräytyy äitiyspäiväraha? Vaikuttaako siihen jos on työttömänä muutaman kuukauden ennen äityisloman alkua mutta saa kuitenkin ansiosidonnaista päivärahaa?

Vahva muistaakseni fiilis on se, että se lasketaan edellisen vuoden tulojen perusteella, mutta kelan sivuilta löytynee faktaa.

Miksi uimahalleissa on usein (aina?) kielletty poijjiilta uimashortsien käyttö?
Siis että tarttee niitä tiukkoja pöksyjä pitää? :D

Timba79 sanoi:

Vapaavalintaisesti joko edellisen vuoden tulot tai viimeisten kuuden kuukauden.

Ripsuh sanoi:

Mulle uimahallintäti piti teininä puhuttelun ja kertoi, että isot kangasshortsit kerää bakteereja ja muuta kuonaa helvetisti ja tällä tavalla likastuttaa vettä.

Ripsuh sanoi:

Ettei sinne tulla ihan vaan kattomaan chikcsejä, koska tiukoissa pöksyissä näkyy stondis paremmin:jahas:
Tätä kyllä oon itekin ihmetellyt...

Jakob sanoi:
Mulle uimahallintäti piti teininä puhuttelun ja kertoi, että isot kangasshortsit kerää bakteereja ja muuta kuonaa helvetisti ja tällä tavalla likastuttaa vettä.

Liekö tuollakaan enää väliä, koska uimahallien vedet on pumpattu niin tuhannen täyteen kaikkia myrkyjä hygienian tuvaamiseksi.
Mulla silmät verestää noin viikon verran uinti reissun jälkeen.

Tiilisukassa sanoi:
Liekö tuollakaan enää väliä, koska uimahallien vedet on pumpattu niin tuhannen täyteen kaikkia myrkyjä hygienian tuvaamiseksi.
Mulla silmät verestää noin viikon verran uinti reissun jälkeen.

Kloori on perseestä eikä munkaan silmät sitä kestä. Yhdessä vaiheessa kävin aina kerran viikossa aamuinnilla ennen duunia. Muutaman kerran unohtui lasit kotiin ja kyllä töissä jengi kyseli krapulan perään :D. Räjähtää silmät aivan punaiseksi tuosta kamasta.

Vaikka vedessä on "kaiken maajilman myrkyt", niin ei kai se sitä tarkoita, että sinne altaaseen voi ehdoin tahdoin paskaa kantaa?

Jakob sanoi:
Vaikka vedessä on "kaiken maajilman myrkyt", niin ei kai se sitä tarkoita, että sinne altaaseen voi ehdoin tahdoin paskaa kantaa?

Minusta tuo tarkoittaa lähinnä sitä, ettei uimahalliin tarvi mennä ollenkaan. Sieltä saa kaikki mahdolliset hyppykupat, mitä vaan on liikenteessä.

mxm sanoi:
Minusta tuo tarkoittaa lähinnä sitä, ettei uimahalliin tarvi mennä ollenkaan. Sieltä saa kaikki mahdolliset hyppykupat, mitä vaan on liikenteessä.

En minä tiedä, minulle tämän kertoi varmaan professori uimavalvoja tiukkaan sävyyn. Kyllä tuo musta tuntuu ihan järkevältä.

Lopettakaa se inttäminen mä olen oikeassa :D tai sitten todistakaa vääräksi

Mikä siinä on ettei pysty aivastamaan silmät auki vaan niillä on tapana umpeutua h-hetkellä? Tekniikkavirhe aivastuksessa, en vain osaa? Juu kato kertokee.

Mites se menikään? Aivastaessa ne saattaa pullistautuu ulos ja vaikka tulla jotai vaurioo (siis pahimmassa tapauksessa) niin ihminen kai suojaa itse itseään pistämällä silmät kiinni. Varma en ole.

Alna sanoi:
Mites se menikään? Aivastaessa ne saattaa pullistautuu ulos ja vaikka tulla jotai vaurioo (siis pahimmassa tapauksessa) niin ihminen kai suojaa itse itseään pistämällä silmät kiinni. Varma en ole.
Kaikessa ei kannata luottaa Lassi ja Leevi -sarjakuvaan.

lej sanoi:
Kaikessa ei kannata luottaa Lassi ja Leevi -sarjakuvaan.
Mutta onhan se ihan totta, että jos aivastaessa peittää nenän ja suun, pää voi räjähtää. Olen pari kertaa nähnyt ton töissä.

Mitenkäs ansiotulot saa selville, verovirastosta paikan päällä kysymälläkö?
Ei muuten mutta työtehtävät vaihtuvat aikalailla radikaalisti ja olisi hyvä edes vähän tietää paljonko hommasta pitäisi osapuilleen tienata...

Miksi pizzataikina tarttuu aina niin perk....sti sormiin ja kaulimeen, ei auta vaikka kuinka ripottelisi jauhoa päälle. Onko taikina kohonnut liikaa/liian vähän aikaa? Onko taikinassa liian vähän jauhoja?

Back
Ylös Bottom