Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tomi sanoi:

Nuori herra tarkoittaa varmaan penetraatiota naisen/miehen kanssa ja sen jälkeistä kusemista minne sattuu..Ehkä :)

Onko muita ketsuppeja kuin tomaattiketsuppi (herne, maissi, paprika...)? Ja jos tomaattiketsuppi on ainoa, miksi se mainitaan erikseen purkin kyljessä?

Mitä tarkoittaa goatseus?

Jos valkoihoista haukkuu neekeriksi, saako sakot?

Dragon sanoi:
Tässä hauska kuva elohopeasta
merc16b.jpg
Siiiiiiiiiistiä :) Jos uima-altaan täyttäis elohopealla niin pystyisköhän siinä perusjannu kävelemään sen päällä :) ? Ei varmaan kovin terveellistä ois, mutta silti.

Edit: Nyt kun miettii niin tuskimpa :P Jalkojen suoma pinta-ala taitaapi olla roimasti liian pieni vaikka aine olisikin niin tiheää tms.

Dragon sanoi:
Joku ATK-guru voisi kertoa mulle miksi PDF-tiedostot ovat niin suosittuja nykyään dokumenttitiedostoina ja muutenkin. Mitä etua niistä on jos verrataan txt- tai doc-tiedostoihin, kun pdf:ät pakkaavat olemaan aika isoja.

PDF:än etu verrattuna esim. .doc filuun on se, että se pysyy "muuttumattomana" aikaistiin se millä alustalla tahansa.

Esim. Teet .docin vaikka Wordin jollain vanhalla versiolla ja avaat sen sitten uudemmalla Wordilla niin ulkonäkö ja asettelut eivät olekaan samat enää. Tai jos osaa kunnolla käyttää Wordia niin saa varmaan asetukset säilymään, mutta en mä vain osaa. Ja monesti juuri aikesi .doc eri Wordin versioilla erilailla.

.pdf tiedosto aukeaa aina samassa muodossa johon se on tehty.

Korjatkaa jos väärässä olen.

ribu sanoi:
Mitä tarkoittaa goatseus?
Taytyy vastustaa... taytyy vastustaa... pakkopakkopakko uuumgh aaaarghhhh : http://goatse.cx/hello.jpg ... eihh

No joo, toi alkuperainenhan on jo poistettu verkosta mutta legenda elaa.
(Tuon linkin takaa paljastuu goatsetuksen tausta, eika itse goatse.)

Tää on epäilemättä muille ihan selvää pässinlihaa. Itellä ei mitään käsitystä. Miksi lihaa keitettäessä kuuluu poistaa se kuoha siitä pinnalta? Kuoleeko jos syö? Onko jokin gastronomisesteettinen juttu?

tokkopaisto sanoi:
Tää on epäilemättä muille ihan selvää pässinlihaa. Itellä ei mitään käsitystä. Miksi lihaa keitettäessä kuuluu poistaa se kuoha siitä pinnalta? Kuoleeko jos syö? Onko jokin gastronomisesteettinen juttu?

Liemi pysyy kirkkaana, kun siitä poistaa sen vaahdon. Käsittääkseni tuo on lähinnä ruoan ulkonäkökysymys, mutta voihan se makuunkin hieman vaikuttaa.

Se vaahto on muuten ilmeisesti (mutu) lihasta irtoavaa valkuaisainetta, joten tositreenaaja ei tietenkään heitä sitä hukkaan. :)

Miksi vanhat ihmiset päivittelevät?

Kaikesta jauhetaan ja paasataan mahdollisimman hitaalla tempolla, jokaisesta pienestäkin aiheesta n. 20 kertaa, eikä tulla mihinkään tulokseen eikä millekkään tehdä yhtään mitään?

Lhw sanoi:
Miksi vanhat ihmiset päivittelevät?

Kaikesta jauhetaan ja paasataan mahdollisimman hitaalla tempolla, jokaisesta pienestäkin aiheesta n. 20 kertaa, eikä tulla mihinkään tulokseen eikä millekkään tehdä yhtään mitään?

niillä on tylsää?

Pattismurffi sanoi:
Nuori herra tarkoittaa varmaan penetraatiota naisen/miehen kanssa ja sen jälkeistä kusemista minne sattuu..Ehkä :)

Toi muuten kiinnostaa muakin, ihan sama onko se sitte runkki vai pimppi ni aina menee vedet reunoille. Mistä tää oikeesti johtuu? Kikkeli rauhottuu niin paljo ettei osaa enää tähdätä?

Jansq- sanoi:
Toi muuten kiinnostaa muakin, ihan sama onko se sitte runkki vai pimppi ni aina menee vedet reunoille. Mistä tää oikeesti johtuu? Kikkeli rauhottuu niin paljo ettei osaa enää tähdätä?

Hähä, ei mulla ainakaan tällaisia ongelmia ole ilmennyt. :hyper:

Nyt on noita teiden maalauksia menossa monessa paikkaan. Mitä on se vaahto, mitä on noin 200-300 metrin välein tuolla teillä maalausten kohdalla? Onko siinä jotain maalia ja saako sitä irti auton kyljistä jos sitä sattuu sinne lentämään? Mitä varten sitä vaahtoa on siellä? Onko se vain, että hoxhox täällä on maalattu vai onko sillä jotain käytännön tarkoitustakin?

Jansq- sanoi:

mun teorian mukaan verenpaine mulkussa puristaa virtsatietä sen verran kasaan että kusi lentää mihin sattuu. Sama efektihän tulee jos kastelet puutarhaletkulla kukkia ja puristat letkun kasaan jolloin vesi lentää eri tavalla.

TiMe^ sanoi:
mun teorian mukaan verenpaine mulkussa puristaa virtsatietä sen verran kasaan että kusi lentää mihin sattuu. Sama efektihän tulee jos kastelet puutarhaletkulla kukkia ja puristat letkun kasaan jolloin vesi lentää eri tavalla.

Hoo, hyvä teoria, enpä itse älynnyt noin ajatella. Taas olen yleismaailmallisesti paljonpaljon viisaampi :worship:

BadTaste sanoi:
Mitä on se vaahto, mitä on noin 200-300 metrin välein tuolla teillä maalausten kohdalla?
Ne on keilojen korvike. Ennen maalauksissa käytettiin keiloja merkkinä siitä että älä ylitä viivaa, se on maalattu. Nykyään vaahto on niiden tilalla. Se häviää itsestään, jolloin ei tarvitse kerätä keiloja pois.

Powerhousu sanoi:
Ne on keilojen korvike. Ennen maalauksissa käytettiin keiloja merkkinä siitä että älä ylitä viivaa, se on maalattu. Nykyään vaahto on niiden tilalla. Se häviää itsestään, jolloin ei tarvitse kerätä keiloja pois.
Kiitoksia. Ei tarvi meikäläisen enää vaivata päätä tällä tämän enempää.

TiMe^ sanoi:
Elikkäs kun pistää letkusta tulemaan isommalla paineella "puristus" pienenee ja kus...eikun vesi lentää suoraan.

Miksi miehen iskuarkojen kivesten pitää sijaita just nivusissa hikoomassa? Onko tämä Suuren Insinöörin hairahdus vai peräti v***uilua? Onhan se sijainti niin epäkäytännöllinen. Toisaalta en kyllä oikein tiedä missä olisi parempikaan ...

Back
Ylös Bottom