Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mmn sanoi:
Mihin kainalokarvoja tarvitaan? Eikö karvat ole alunperin sitä varten, että ruumis pysyisi lämpimänä ? Mutta kyllähän kainalot pysyy lämpimänä ilman karvojakin, joten mikä tarkoitus noilla on, kun kehitys ei oo karsinu niitä vielä pois ?

Ne haalii planktonia vedestä kun sä uit.

Mmn sanoi:
Mihin kainalokarvoja tarvitaan? Eikö karvat ole alunperin sitä varten, että ruumis pysyisi lämpimänä ? Mutta kyllähän kainalot pysyy lämpimänä ilman karvojakin, joten mikä tarkoitus noilla on, kun kehitys ei oo karsinu niitä vielä pois ?

Karvoituksen tarkoitus on paitsi lämmittää, myös suojata arkoja osia ruhjeilta sekä lialta. Eräs tarkoitus saattaisi olla myös hien haihtumisen edistäminen ja feromonien levittäminen ilmaan, eli haiseminen :)

Mä en silti tajua mitä hauskaa tossa Neonin jutussa on.:confused:

Noh, henkinen ikäni vaihtelee :david: (siis tarkoitan tuolla itteäni, en kysyjää)
14wee pissis kuvaa tällä hetkellä mua parhaiten :hyper:

Mikäli kiinnostaa kovasti tuo biologinen ikäni, niin se on 22.
Tyhmä kysymys takaisin: Miksi olet noin tarkasti katsellut mun ikää? Mää en kyllä muista kenenkään ikiä täällä.

Heh, en kyllä ajatellut että minua pidettäis oikeasti 14wee (vaikka juttuni sitä tasoa välillä ovatkin). Noh, ajatuksena niin epämiellyttävä, jotta vaihdoin oikean tilalle. :arvi:

Meitsi sanoi:
Minkä ihmeen takia tiedemiehet ja ihmiset yleensä, haluavat vastauksen joka helevetin asiaan...? Miksi?! Onko kaikki asiat/ilmiöt pakko tutkia ja saada tietää? (Joku vois melkein perustaa keskustelun tyhmistä, siis todella aivan tyhjän päiväisista tutkimuksista,gallupeista yms.. :hyper: ) Tieto lisää tuskaa... :curs:

Taitaa tuo jatkuva kysyminen, ja vastauksien etsiminen, olla ihmiskunnan kehityksen kannalta aika tärkeä juttu. Mitä luulet, kuinka paljon meillä olisi käsitystä esim. painovoimasta, ellei joku olisi joskus ihmetellyt ja kysynyt: "miksi kivi tippuu alaspäin, kun sen pudottaa kädestä?"

Piti tehdä ensin tredi tonne aloittelijoiden osiolle mutta heitetään tää ny tänne:

Onko sellaista tilaa olemassa elimistöllä, että pelkkä lihas palaa, läski ei...?
...ja jos on, niin miten tähän tilaan voidaan päästä...?
ei mitenkään ettäkö itse aikoisin näin tehdä :D

Miksi nappikuulokkeissa on yleensä se toinen piuha pidempi?

lej sanoi:
Miksi nappikuulokkeissa on yleensä se toinen piuha pidempi?
Oisko sen takia, että ne kuuluu laittaa niskan takaa ympäri. siis se pidempi kiertää ja ne ne piuhat yhtyy sen korvan alle, jossa on se lyhempi. Tästä sitten piuha menee suoraan alas taskuun tjs. Mikä hyöty tästä sitten? No se, ettei se piuha roiku tossa naaman edessä niin pahasti. Ja takakautta jos se kulkee, niin molemmat päät ei voi olla yhtä pitkiä.

Pitää nyt kysyä teiltä, kun tuo avokki joka päivä kyselee tämmöisiä typeryyksiä...
Saako kaupasta valmiiksi kuorittuja pähkinöitä? Entäs paahdettuja pähkinöitä, ei suolattuja? Meidän pienestä lähikaupasta ei...

Missukka sanoi:
Pitää nyt kysyä teiltä, kun tuo avokki joka päivä kyselee tämmöisiä typeryyksiä...
Saako kaupasta valmiiksi kuorittuja pähkinöitä? Entäs paahdettuja pähkinöitä, ei suolattuja? Meidän pienestä lähikaupasta ei...
Kuorittuja pähkinöitä olen ainakin ostanu, mutta ne oli suolattuja.

jtt1983 sanoi:
Kuorittuja pähkinöitä olen ainakin ostanu, mutta ne oli suolattuja.
Ei tunnu ainakaan kitymarketista löytyvän. Jossain kauppahalleissa voisi olla. Tai joissain ulkomaanelävien kaupoissa missä myydään kaiken maailman etnisiä elintarvikkeita.

Edit: siis kuorittuja suolaamattomia

Back
Ylös Bottom