Kiitos vastauksesta! On toi ruotti vähän retuperällä :DSukulaku sanoi:Minä rakastan sinua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vastauksesta! On toi ruotti vähän retuperällä :DSukulaku sanoi:Minä rakastan sinua
Strappado sanoi:Entäs isompi hätä? Saako kadulla paskantaa ilman pelkoa sakoista?
Uskomatonta.jtt1983 sanoi:menee vähänMutta auttakaa joku mitä tarkoittaa: jag älskar dig

haavevahva sanoi:Nyt jos hatarat muistikuvani pitävät paikkansa niin soitto kaapeliyhtiölle ja tilaus ppv-eventistä ja lasku lisätään normaaliin laskuun sitten tulevaisuudessa.
Mitäs uskomatonta tuossa nyt on?Tomi sanoi:Uskomatonta.![]()
Lopetin kuule 7 luokal ruotsin lukemisen! Eli otin siitä vapautuksen. Luuletko että suomes jokainen 20 kymppinen osaa ruotsia.Tomi sanoi:Uskomatonta.![]()
jtt1983 sanoi:Lopetin kuule 7 luokal ruotsin lukemisen! Eli otin siitä vapautuksen. Luuletko että suomes jokainen 20 kymppinen osaa ruotsia.
joku&jokumuu sanoi:hlö1: svenskan svenskan
hlö2: Uskomatonta.![]()
Niin mäkin ajattelin sen takia kysyin! Tais olla liian tyhmä kysymys :lol2:JeanS sanoi:Eikö tämä olekaan tyhmien kysymysten threadi?
In My Opinion?number_one sanoi:Hei mitä tarkottaa sana IMO mitä täällä käytetän suhteellisen usein? :(
Tämä on kalvanut minua jo hetkisen...
number_one sanoi:Hei mitä tarkottaa sana IMO mitä täällä käytetän suhteellisen usein? :(
Tämä on kalvanut minua jo hetkisen...
jtt1983 sanoi:Lopetin kuule 7 luokal ruotsin lukemisen! Eli otin siitä vapautuksen. Luuletko että suomes jokainen 20 kymppinen osaa ruotsia.
Kyllä voi! Vapautuksen saa yllättävän helposti. Kirjoittaa vaan kirjeen missä perustelee miksei halua opiskella ruotsia.Enkkua luin kyllä kun se kiinnosti,mutta ruotsi ei nyt oikeen sujunu.Ei sitä kyllä siellä koulus mainostetu että ruotsista voi saada vapautuksen,muutenhan sitä hakis aika helvetin moni teini.matrix sanoi:Voiko tosiaan ruotsinkielestä saada vapautuksen ja miten?
jtt1983 sanoi:Kyllä voi! Vapautuksen saa yllättävän helposti. Kirjoittaa vaan kirjeen missä perustelee miksei halua opiskella ruotsia.Enkkua luin kyllä kun se kiinnosti,mutta ruotsi ei nyt oikeen sujunu.Ei sitä kyllä siellä koulus mainostetu että ruotsista voi saada vapautuksen,muutenhan sitä hakis aika helvetin moni teini.
Olisit tullu kysyy :DPercele sanoi:Mitä helvettiä? Vad i helvete? Olisit aikaisemmin kertonut, vaikka 15 vuotta sitten.
JMP75 sanoi:Mistä löytyy edit-nappi?