Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos jäähdytyt nopeasti, niin voit syödä. ( Suosittelevat silti lämmittämään). Meillä menee rapiat 60kg riisiä vuodessa, joten kaikkia versioita on kokeiltu. ( Puoliksi aasialainen perhe ) Eipä ole avovaimonkaan suvussa riisistä ongelmia tullut, vaikka eivät varmaankaan kaikkea riisiä kerralla syö tai jäähdytä.

Ei lisäänny, kun jäähdytetään. Lisääntyy, jos ei jäähdytetä nopeasti ja sen jälkeen keittäminen tai lämmittäminen ei sitä enää poista. Alla vielä se artikkeli.

Tutkija varoittaa: Älä lämmitä keitettyä riisiä!

Ja nyt vasta kuulen tästä. Aina riisi jäähtyy pöydällä tupperwaressa, ja seuraavana päivänä lounaalla lämmitys. Mulla taitaakin olla ollut jo vuosikausia ruokamyrkytys tietämättäni, ilmeisesti myös päässä.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Kylmä basmatiriisi on jostain syystä törkeän hyvää. :nolo:

Riisi on kyllä hyvää. Meillä pääasiassa kyllä, lähes aina viime vuoden sadon Jasminea. :)

Ja nyt vasta kuulen tästä. Aina riisi jäähtyy pöydällä tupperwaressa, ja seuraavana päivänä lounaalla lämmitys. Mulla taitaakin olla ollut jo vuosikausia ruokamyrkytys tietämättäni, ilmeisesti myös päässä.

Jepulis,
itse olen tästä artikkeista myös ajatellut, että täyttä höpöhöpöä. Ihan noin käytännön kokemuksen pohjalta. Kaikkea pitää toki tutkia...:rolleyes:

Jos jäähdytyt nopeasti, niin voit syödä. ( Suosittelevat silti lämmittämään). Meillä menee rapiat 60kg riisiä vuodessa, joten kaikkia versioita on kokeiltu. ( Puoliksi aasialainen perhe ) Eipä ole avovaimonkaan suvussa riisistä ongelmia tullut, vaikka eivät varmaankaan kaikkea riisiä kerralla syö tai jäähdytä.

Ei lisäänny, kun jäähdytetään. Lisääntyy, jos ei jäähdytetä nopeasti ja sen jälkeen keittäminen tai lämmittäminen ei sitä enää poista. Alla vielä se artikkeli.

Tutkija varoittaa: Älä lämmitä keitettyä riisiä!
No enpä ole moista kuullut minäkään, varmaankin tulen sitten joskus kuolemaan riisipöpöön, itsehän syön monta päivää samaa riisiä, jonka lämmitän mikrossa eikä kyllä koskaan ole tullut mitään vaivoja...

Mitä tän pitäis niinku näpytellä että pystyis tähän soittaan?
Finland:
+358.94.241.7781

Kännykkään kannattaa kirjoittaa sellaisenaan, jätät vain pisteet pois. Plussan saat painamalla nollaa pitkään. Lankapuhelimella monimutkaisempaa.

+358 tarkoittaa, että numero on suomalainen, mutta tuossa muodossa soitto onnistuu kaikkialta maailmassa. Kännykkään kannattaa numerot tallettaa näin niin soitto onnistuu tarvittaessa myös ulkomaanmatkalla.

Onko kukaan koskaan pistänyt uttia sanattomaksi tällä foorumilla? Tuntuu että aina kun Utti kirjoittaa jotain tai vastaa johonkin niin se tyhjentää pajatson.

Valitsemanne numero ei ole käytössä, ilmankos en päässyt edes teidän avulla läpi, hienoa palvelua kyseiseltä firmalta.

Onko kukaan koskaan pistänyt uttia sanattomaksi tällä foorumilla? Tuntuu että aina kun Utti kirjoittaa jotain tai vastaa johonkin niin se tyhjentää pajatson.

Sanattomaksi ja sanattomaksi. Kyllä aika kovia vääntöjä ovat pakkiksen historian aikana, Miken kanssa vääntäneet. Eivät enää nykyään. Välillä asiasta ja toki myös sitten asian vierestä...:)

Mikä on paras tapa putsata vaatehuoneen peiliovien ovet? En oikeestaan oo putsaillut kun vessan peiliä ja siihenkin jää aina sellasia viiruja kun pyyhkii.

Mikä on paras tapa putsata vaatehuoneen peiliovien ovet? En oikeestaan oo putsaillut kun vessan peiliä ja siihenkin jää aina sellasia viiruja kun pyyhkii.

Ei pidä tehdä niinkuin

maxresdefault.jpg

vaan suihkuta ensin pesuaine rättiin/kankaaseen ja pyyhi sillä. Ja lopuks mikroliinalla

Nyt palaa käämit kun ei numerot yhdistä, tämmöinen kuin 1-866-246-7164 ja ei muka ole käytössä, on suht ison firman palvelunumero. Laitoin noi tylysti putkeen ja tulos oli failure.
Ja mihin muotoon mun numero että kelpaa niille, leikitään vaikka että mun numero on 046-5352876.

Nyt palaa käämit kun ei numerot yhdistä, tämmöinen kuin 1-866-246-7164 ja ei muka ole käytössä, on suht ison firman palvelunumero. Laitoin noi tylysti putkeen ja tulos oli failure.
Ja mihin muotoon mun numero että kelpaa niille, leikitään vaikka että mun numero on 046-5352876.

Minkä maan numero tuo eka on? Oliko sen alussa plussa, jota et meille kertonut?

Jälkimmäiseen: korvaa etunolla +358:lla. Siis +358 46 5352876.

Väärä pesuaine ja/tai rätti - ei jää raitoja, kun on ikkunanpesuun tarkoitettu pesuaine (taitavat olla ammoniakki- tai isopropanolipohjaisia hajusta päätellen) ja lasin pyyhkimiseen tarkoitettu rätti. Mikrokuituliina siis, mieluiten sellainen sileä. LCD-näyttöjen ja silmälasien putsaamiseen tarkoitetut rätit antavat virheettömän lopputuloksen, mutta kaupasta saa ikkunoillekin tarkoitettuja.

Peileihin oon käyttänyt väkiviinaetikkaa ja vettä, eli lantrannut väkiviinaetikkaa vähän vedellä ja pyyhkinyt mikrokuituliinalla, tulee paljon kikkaammat ja ei oo raitoja jäänyt.

Väärä pesuaine ja/tai rätti - ei jää raitoja, kun on ikkunanpesuun tarkoitettu pesuaine (taitavat olla ammoniakki- tai isopropanolipohjaisia hajusta päätellen) ja lasin pyyhkimiseen tarkoitettu rätti. Mikrokuituliina siis, mieluiten sellainen sileä. LCD-näyttöjen ja silmälasien putsaamiseen tarkoitetut rätit antavat virheettömän lopputuloksen, mutta kaupasta saa ikkunoillekin tarkoitettuja.
Eipä niihin kyllä ole jäänyt tähän mennessä viirun viirua riippumatta millä lääppii, kunhan vain kuivaa heti.
Jollain tarkoituksenmukaisella voi tietty varmaan skippaa ton kuivaamisen.

Minkä maan numero tuo eka on? Oliko sen alussa plussa, jota et meille kertonut?

Jälkimmäiseen: korvaa etunolla +358:lla. Siis +358 46 5352876.

Jenkkien numero ei ollut +.
Ja herjaa jos numeron laittaa noin, kokeilin sitä heti alussa.

Back
Ylös Bottom