Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos on armeijan kutsuntojen ja itse intin alkamisajan välillä saanut lihotetuksi itsensä reilusti ylipainoiseks ja rapakuntoiseksi, miten palvelusluokan alentaminen/lykkäys/vapautus käytännössä haetaan? Perus terveyskeskuslääkärin visiitillä, jolta hommataan todistukset? Vai armeijan lääkärin?

Jos on armeijan kutsuntojen ja itse intin alkamisajan välillä saanut lihotetuksi itsensä reilusti ylipainoiseks ja rapakuntoiseksi, miten palvelusluokan alentaminen/lykkäys/vapautus käytännössä haetaan? Perus terveyskeskuslääkärin visiitillä, jolta hommataan todistukset? Vai armeijan lääkärin?

Tähän on pakko takertua. Miksi, oi miksi? Korjaa jos olen toivottavasti väärässä: Etkai todellakin ole lihottanu itteäs ihan vaan sen takia ettei tarvi astua palvelukseen?

B-mies sinusta tulee. Todennäköisesti et tule saamaan edes lykkäystä, saatikaan vapautusta, sillä että menit kuntos ryssimään kutsuntojen jälkeen.

Lähteekö vesi ohenteinen remontti ässä maali vaatteista pesukoneessa esim 60 asteessa, jos ei niin millä saa pois? Tietysti selviää kokeilemalla mutta en aatellu vielä tän päivän nimissä laittaan noita pesuun.

:D.

Ei lähde. Tärpätti tms voi jeesata, mutta saattaa tehdä sitten omat tuhonsa vaatteeseen. Veikkaan, että roskiin menee!

Oon siinä toivossa että lähtee :D Ei mene roskiin, kun on vaan pari tahraa hupparin hihassa ja alahelmassa. Onneks ei ole kyse gaspin hupparista ;)

Oon siinä toivossa että lähtee :D Ei mene roskiin, kun on vaan pari tahraa hupparin hihassa ja alahelmassa. Onneks ei ole kyse gaspin hupparista ;)

Ei ole ainakaan itsellä lähtenyt työhousuista (mustat), vaikka samantien on alkanu pyyhkimään. Mummo yritti joskus tahranpoistoaineella ottaa kuukausia vanhoja maalilaikkuja pois :D

Kannattaako katsoa Star Warssit 4,5,6,1,2,3 järjestyksessä (Valmistusvuoden mukaan) vaiko ihan 1-6. Perusteluita mielellään ilman, että pilaatte mahdollisen nautintoni elokuvista.

Itse jättäisin katsomatta koko paskan. Säästää monta tuntia hyvää aikaa vaikkapa perseen kaivamiseen. Mulla on semmonen vaiva että jos valkokankaalla edes vilahtaa joku suippokorva niin ei kiitos!

Itse jättäisin katsomatta koko paskan. Säästää monta tuntia hyvää aikaa vaikkapa perseen kaivamiseen. Mulla on semmonen vaiva että jos valkokankaalla edes vilahtaa joku suippokorva niin ei kiitos!

No on se tietysti ihan perusteltua ettei kenenkään muunkaan kannata katsoa mitään mikä ei sulle uppoa.

Kannattaako katsoa Star Warssit 4,5,6,1,2,3 järjestyksessä (Valmistusvuoden mukaan) vaiko ihan 1-6. Perusteluita mielellään ilman, että pilaatte mahdollisen nautintoni elokuvista.

Katso järjestyksessä 4-5-1-2-3-6. Perusteluina kliimaksi kivasti lopussa ja mitään ei spoilaudu ennen aikojaan. Tosin tämä hieman ontuvalla oletuksella, ettet tiedä ennakolta mitään Star Warsista. Kohta joku tulee myös kertomaan miten paskoja episodit I-III on, ja ettei niitä kannatta katsoa ollenkaan. Tämä kuuluu aina Star Wars-keskusteluihin.

Offtopic, mutta nyt mä tiedän mitä teen jos sairastun johonkin kunnon influenssaan talven aikana.

Muuttaako pelkkä kolmio asiaa? Ei se nyt noin yksinkertasta voi olla, pakkohan siinä nyt vilkuttajallakin on jokin vastuu oltava jos liikenteessä vääriä signaaleja antaa.. Muutenhan tuolla jengit vetelis tuollaisia nokkakolareita hyvien rahojen toivossa tuon tuosta :rolleyes:

Ei sillä toisella autollakaan ole päälleajo-oikeutta. Jos on silminnäkijöitä niin mennee tapauskohtaisesti. Todennäköisesti tasan ja molemmille sakot.

Apropos, jos olet tulossa STOPin takaa oikealta, ja vasemmalta lähestyvällä on kolmio, sinä ajat ensin, jos olet jo pysähtymisen suorittanut. Tätä on selvästi Tampereella Laiskolankujan ja Mariankadun risteyksessä monen Pyynikin suunnasta tulevan mahdotonta käsittää.

- - - Updated - - -

Lähteekö vesi ohenteinen remontti ässä maali vaatteista pesukoneessa esim 60 asteessa, jos ei niin millä saa pois?

Heti märkänä lähtee lutraamalla tarpeeksi. Kuivuttuaan lähinnä saksilla.

Katsoisin 1 -> 6. Perusteluksi, että ne aiemmin ilmestyneet on tietyllä tapaa parempia, ja on kivaa kun laatu paranee, kun taas 456123 -järjestys jotenkin vaan aiheuttaa sellaisen häiritsevän spoilausfiiliksen, siinä vaiheessa kun rupeaa katsomaan niitä myöhemmin valmistuneita.

1 -> 6 ehdottomasti. Tämä siksi, että näin leffasarja menee tapahtumien suhteen kronologisessa järjestyksessä.

Muistaako kukaan sellasta tutkimusta, jossa koehenkilöt pistettiin kyykkää erinäisillä tavoilla ja joku 7xmax oli äärettömän paras? Tai jotain siihen suuntaan...

Muistaako kukaan sellasta tutkimusta, jossa koehenkilöt pistettiin kyykkää erinäisillä tavoilla ja joku 7xmax oli äärettömän paras? Tai jotain siihen suuntaan...
En muista. Mä oon siinä mielessä todella liberaali, että annan ihmisten kyykätä miten parhaaksi näkevät. Tai olla kyykkäämättä kokonaan.

Back
Ylös Bottom