Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tena(t) virtsankarkailuu
Onko vanhemmilla rouvashenkilöillä useinkin/aina taipumusta virtsan karkailuun? Ei varmaan yhtä hc:sti kuin sillä yhdellä pikku britanniasta tutulla rouvalla? Ja selvennettäköön epäselvyyksien poistamiseksi että ei liity mun elämään mitenkään tämä kysymys vaan tuli vaan mieleen.
Pitäisi eräälle ikääntymisen raskaasti ottavalle naisihmiselle keksiä joku erittäin paljon ikääntymiseen liittyvä lahja :D
Tyyliin ryppyvoide tms. Mitä muuta tulisi mieleen? Minkälaisen lahjan saatuasi tuntisit itsesi entistä vanhemmaksi?
Tukisukkahousut, lukulasit (Tiimarista parin euron), ryppyvoide, Iisakin ristikot, lahjakortti bingoon, mummobaskeri, järkevät ja käytännölliset lohenpunaiset puuvillakalsongit koossa XL. Pakattuna mustaan surunauhaan.Pitäisi eräälle ikääntymisen raskaasti ottavalle naisihmiselle keksiä joku erittäin paljon ikääntymiseen liittyvä lahja :D
Tyyliin ryppyvoide tms. Mitä muuta tulisi mieleen? Minkälaisen lahjan saatuasi tuntisit itsesi entistä vanhemmaksi?
Muutin omaan kämppään. Oon hoitanu sähkösopimuksen, muutto-ilmotuksen ja vakuutukset. Mitäs vielä on hoitamatta?
Miten yhtiövastikkeet maksetaan?
Asunto-osakeyhtiöltä tulee lippu-laput, joissa on tilinumerot ja summat. Kannattaa vieläottaa varmuuden vuoksi yhteyttä isännöitsijäntoimistoon. Ne kertoo kyllä sulle, mitä sun pitää tehdä
Tää oli ensi-asunto, eli miten se varainsiirtovero mene/mihin vien sen lapun?
Omasta asunnonostosta on jo niin pitkäaika, etten enää muista yksityiskohtia, mutta muistaakseni maksoin sen ihann ormaalisti jollain lippu-lapulla verottajalle. Verottajalta saa lisää tietoa.
Varainsiirtovero: http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Varainsiirtovero
http://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_...maksaminen/Varainsiirtoveron_maksaminen(9242)
Oletko minkä ikäinen? Koska kyseessä on ensiasunto, katso linkistä kohta 8: http://asunnot.oikotie.fi/ohjeita-asuntokauppaan
Hautakivi tai ruumisarkku.
Tukisukkahousut, lukulasit (Tiimarista parin euron), ryppyvoide, Iisakin ristikot, lahjakortti bingoon, mummobaskeri, järkevät ja käytännölliset lohenpunaiset puuvillakalsongit koossa XL. Pakattuna mustaan surunauhaan.
Silloin tällöin tulee kieleen noita pikkuruisia ja vitun kipeitä valkoisia näppyjä, esim nyt on kielen sivussa yksi ja ärsyttävästi koskee lähes kokojan. Uskaltaako/voiko tommosta mennä jollain kynsleikkureilla tms leikkaamaan vittuun, verta siinä varmaan jonkunverran tulee mut onko suotavaa? Potuttaa vaan kun useita päiviä aina viihtyvät ennenkun lähtevät.

Eiköhän tolla jo Karhuryhmän saa paikalle :D
Muutin omaan kämppään. Oon hoitanu sähkösopimuksen, muutto-ilmotuksen ja vakuutukset. Mitäs vielä on hoitamatta?
Miten yhtiövastikkeet maksetaan?
Tää oli ensi-asunto, eli miten se varainsiirtovero mene/mihin vien sen lapun?
Ja pitääkö mun ilmottaa isännöitsijälle vai tuleeks sille tieto mun muutosta?
Käy ostamassa lelukaupasta joku taatusti epäaidon näköinen, jos haluat aseen mukaan. Säästyt pahalta silmältä jos ei muuta.Penkkarit ovat parin viikon päästä, joissa olen sotilas. Asuuni kuuluu pienoiskivääriä jäljittelevä muovinen leluase, tarkoitus olisi pitää sitä olalla roikkumassa. Olen nyt kuullut useammalta eri taholta kehoituksen jättää ase pois, sen turhan provosoivan sävyn takia. Nykyään kun pitää olla kovin varovainen sanomisistaan ja kaikesta, ettei tule turhia vaikeuksia. Itse olen sitä mieltä, että ihmiset ymmärtävät että kyseessä on penkkarit, eivätkä rupea vetämään sen kummempia johtopäätöksiä leluaseestani. Lisäksi sen roolina on tosiaan vain olalla roikkuminen.
Sanokaahan nyt pakkislaiset, kannattaisiko ase jättää pois, vai voinko huoletta painella menemään se olalla? Ala-asteelle kiertelemään mennessä ja rekkaan en sitä luultavasti ota, mutta kai minä nyt yhden abigaalan voin vetäistä (aidohkon näköinen) muoviase olalla?![]()
Pitäisi eräälle ikääntymisen raskaasti ottavalle naisihmiselle keksiä joku erittäin paljon ikääntymiseen liittyvä lahja :D
Käy ostamassa lelukaupasta joku taatusti epäaidon näköinen, jos haluat aseen mukaan. Säästyt pahalta silmältä jos ei muuta.
Mutta mihin tarkoitukseen noita edes tehdään? Onko tuollaiset jotakin larppaukseen liittyviä leluja?