Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tietäisikö kukaan mitään pätevää, Bebanthenin kaltaista yleisvoidetta? Bebanthen on tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan kyllä hyvää, mutta se haju on vaan niin epämiellyttävä. Erityisesti huulille sen laittaminen on hieman inhottavaa, kun voide haisee ihan perseeltä.
Muistaakseni Dexpanthenol on aika samaa tavaraa kuin Bepanthen, hajusta en osaa sanoa.

Tästä on kaksi eri koulukuntaa ja kysyn vielä teiltäkin. Mulla on tietokoneeseen yhistetyt kaiuttimet ja niihin kuuluu subbari. Kuuluuko subbarin olla esim. lattialla pöydän alla vai pöydän päällä jotta basso kuuluu parhaiten?

Tästä on kaksi eri koulukuntaa ja kysyn vielä teiltäkin. Mulla on tietokoneeseen yhistetyt kaiuttimet ja niihin kuuluu subbari. Kuuluuko subbarin olla esim. lattialla pöydän alla vai pöydän päällä jotta basso kuuluu parhaiten?
Täysillä, ja asetettuna ehkä nurkkaan/jykevään kaappiin, että basso ylikorostuu parhaiten.

T. Amis.

Täysillä, ja asetettuna ehkä nurkkaan/jykevään kaappiin, että basso ylikorostuu parhaiten.

T. Amis.

Täysillä se on (muut tyrmäs jo sen basso-ominaisuudet :(). Mut ei voi oikein tunkea muualle ku tohon lattialle halutessaan.

Parhaiten kuulet, kun otat sen nurkasta/seinästä pois ja väännät sitä volyymia pienemmäksi ja väännät alipäästösuodatinta isomille hertseille.

Muutenkin nuo valmispakettikaiuttimien "subbarit" on ku hamppi paskoo öiseen porttikonkiin.

Mikä on vapaaohjelma englanniksi ? Kai Greenen vapaaohjelmaa 2012 mr. olympiassa etsin mutta ei meinaa löytyä kun en tiedä oikeeta hakusanaa :D sanakirja tietenkin väittää että olis freeware, mutta mikä on oikea termi BB-maailmassa ?

Mikä on vapaaohjelma englanniksi ? Kai Greenen vapaaohjelmaa 2012 mr. olympiassa etsin mutta ei meinaa löytyä kun en tiedä oikeeta hakusanaa :D sanakirja tietenkin väittää että olis freeware, mutta mikä on oikea termi BB-maailmassa ?

Posing routine.

EDIT: Tää on ainoa, minkä ite löysin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muutin omaan kämppään. Oon hoitanu sähkösopimuksen, muutto-ilmotuksen ja vakuutukset. Mitäs vielä on hoitamatta?

Miten yhtiövastikkeet maksetaan?

Tää oli ensi-asunto, eli miten se varainsiirtovero mene/mihin vien sen lapun?

Ja pitääkö mun ilmottaa isännöitsijälle vai tuleeks sille tieto mun muutosta?

Pitäisi eräälle ikääntymisen raskaasti ottavalle naisihmiselle keksiä joku erittäin paljon ikääntymiseen liittyvä lahja :D
Tyyliin ryppyvoide tms. Mitä muuta tulisi mieleen? Minkälaisen lahjan saatuasi tuntisit itsesi entistä vanhemmaksi?

Back
Ylös Bottom