Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai postimaksuista kyllä täytyy. Ja muistakaa että 1.1-13 muuttuu alvit 13>14 ja 23>24. Esim jos tilaat lisäravinteita jenkeistä niin niistä menee 14% ja postikuluista sitten 24%. Ja alvit menevät niistä tuotteiden normaalihinnoista ei esim osta kaksi niin saat toisen puoleen hintaan tai esim jotain alennus juttuja ei huomioida vaikkapa iherbin koodeilla jne.Täytyykömuka rahtimaksuista maksaa myös alvia?
Millä ohjelmalla saisi piirrettyä erilaisia yksinkertaisia kuvia selostamaan esim. mekaniikan laskuja tms? Millä voisin piirtää helposti vaikka palkin, johon piirtäisi nuolia osoittamaan kuormitusta? Millä ne opettajat niitä piirtelee? Käytännössä tarvitsisi siis piirrellä erilaisia yksinkertaisia rakenteita, pistää niihin kuormitukset ja joitain mittoja. Kuvankäsittelyohjelmat on vähän hankalia tähän eikä Paint ole yhtään sen parempi.

Tuo voisi olla ihan hyvä tapa. Googlettelin sen verran, että löysin englanninkielisiltä sivuilta suosituksia LibreOffice Drawista, joka oikeastaan on tosi hyvä kyllä tuohon käyttöön. Sillä pystyy käyttämään valmiita mittaviivojakin, ja nuolia löytyy valmiiksi kuormituksiin.Ite oon koulutöihin ja joihinkin duunijuttuihin ottanut vaan kuvia Solidworks/inventor malleista. Paintissa tai powerpointissa lisännyt tarvittavat nuolet, tekstit ja kaavat. Tulee ihan siistejä, varsinkin jos jaksaa tehdä mallin kunnolla ja renderöi sen![]()
Kiitos ihan hemmetisti! Et tiedäkkään kuinka kauan oon tätä ettiny :D Kiitos vielä!
Milläs aineella lähtee tuo palanut rasva uuniluukun sisäpuolelta parhaiten, koitin äsken Vimiä, Fairya, konetiskiainetta ja raakaa lasinpesuainetta kehnoin tuloksin. Tosin mulla ei oo karhunkieltä, pitäiskö vaan liottaa pitempään?

Millä ohjelmalla saisi piirrettyä erilaisia yksinkertaisia kuvia selostamaan esim. mekaniikan laskuja tms? Millä voisin piirtää helposti vaikka palkin, johon piirtäisi nuolia osoittamaan kuormitusta? Millä ne opettajat niitä piirtelee? Käytännössä tarvitsisi siis piirrellä erilaisia yksinkertaisia rakenteita, pistää niihin kuormitukset ja joitain mittoja. Kuvankäsittelyohjelmat on vähän hankalia tähän eikä Paint ole yhtään sen parempi.