Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pezku aiemmin kuvailikin käsineistä. Sen voin luvata että kylmä tulee jos on taipumusta muutenkin siihen että paikat palelee. Maihareihin ei kannata hirveesti yrittää tunkea mitään villasukkia ja muuta sälää koska siitä tulee sitte niin tiivis paketti että kylmä on. niin ja muutenkin sellaiset harjoitukset missä yli tunti pitää pihalla olla, ei niitä maihareita ees oo jalassa vaan ne huopakumpparit mitkä kyllä estää paleltumisen kohtuu hyvin jos liikkuu paljon. Yks vinkki mikä auttaa pitämään maiharin lämpöisenä on se, että laittaa pohjallisen päälle ja maiharin kärkeen vähä sanomalehteä.Osaisko kukaan sanoa, että millaiset käsineet armeijassa on käytössä talvisin ja syksyisin ? Itse olen inttiin lähdössä, ja kaikkein huolestunein olen sormistani ja varpaistani. Minulla on surkea ääreisverenkierto, jota yritän treenata ennen armeijaa (pitää päivittäin n. 15 min niin kuumassa ja kylmässä vedessä kun sietää). Varsinkin varpaani ovat pari kertaa olleet erittäin lähellä paleltumista. Yhdet villasukat eivät riitä minulle sisällä, saati sitten ulkona. Myöskään tavalliset lapaset eivät riitä, eivätkä nahkasormikkaat. Täytyisi melkein olla lapaset ja niiden päällä nahkarukkaset. Villasukkiahan voin maihareihin tunkea niin monta kun vaan mahtuu, mutta miten käsineet ? Ne kun näkyvät, niin omia en voi ottaa.
Engilab Bean 2D ohjelmalla ainakin saa piirreltyä, ohjelma myös laskee tarvittaessaMillä ohjelmalla saisi piirrettyä erilaisia yksinkertaisia kuvia selostamaan esim. mekaniikan laskuja tms? Millä voisin piirtää helposti vaikka palkin, johon piirtäisi nuolia osoittamaan kuormitusta? Millä ne opettajat niitä piirtelee? Käytännössä tarvitsisi siis piirrellä erilaisia yksinkertaisia rakenteita, pistää niihin kuormitukset ja joitain mittoja. Kuvankäsittelyohjelmat on vähän hankalia tähän eikä Paint ole yhtään sen parempi.
mikä helvetin kolmas maa? Kolmas vasemmalta? Vai oikeelta? Keksis vittu tollekin jonku selkeemmän termin.
= EU:n ulkopuolinen maa.
^
Jos tilaamasi tuotteen hinta ylittää 22,00 euroa, niin joudut maksamaan arvonlisäveroa 5 euroa tai yli silloin, kun tuote tulee...
- kolmansista maista
- Ahvenanmaalta manner-Suomeen
- Manner-Suomesta Ahvenanmaalle
- Sellaisen EU-maan osasta, jossa on verovapaus (esim. Kanariansaaret)
Tätä lakia ei sovelleta...
- Matkustajan mukana tuomiin alkoholi- ja tupakkatuotteisiin
- Suomen ja kolmannen maan välisessä liikenteessä olevan kulkuneuvon henkilökuntaan kuuluvan henkilön mukanaan tuomiin alkoholi- tai tupakkatuotteisiin (esim. lentoemäntä)
- Yksityishenkilöille lähetettyihin alkoholijuomiin ja tupakkatuotteisiin Suomen ja kolmannen maan välillä (oletan, että tämä tarkoittaa jotain kenen tahansa lähettämää lahjaa suomalaiselle henkilölle ilmeiesti kohtuuden rajoissa. Vai liittyykö tämä sittenkin tuohon yllä olevaan "kulkuneuvon henkilökuntaan" kuuluvan oikeuksiin vai voiko lähettäjä olla kuka tahansa)
Näin itse luin ja tulkitsin tuon. Selkenikö yhtään?