Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä siinä on, että mun suht uusilla kuulokkeilla liittäessä ne kiinni kannettavaan toisesta kuulokkeesta ei kuulu mitään, mutta kun liittää kännykkään/ipodiin niin kuuluu? wtf ei mahdu meikäläisen tajuntaan. :david:

meneehän se sinne reikään tarpeeks hyvin? :D

Tekee vähän tiukkaa jos ei tarkkaan katso että oikeaan paikaan tuikkaa eikun oho mistäs me puhuttiinkaan, mutta kyllä kai? no ehkä möhlin tossa vaiheessa sitten vaikka mielenkiintoista että vain toisesta kuului silti vaikka huonosti olisikin ollut liitettynä hmmmm on mene ja tiedä, jospa mun toinen korva on sitten kuuro :david:

Jep, kuulostaa siltä ettei ole työnnetty läppärissä tarpeeksi syvälle sinne kuulokeliitäntään tai sitten läppärin liitännässä on kosketushäiriö. Toimiiko muut kuulokkeet kuitenkin nätisti myös siinä läppärissä?

Ostin rikkinäisen rahkan ja pari sellast uuni patonkia, mites ku noi patongit nyt oliki hyvi homeessa ni eikai siit mitää haittaa oo jos safkaa? On ne ennenki menny mut kuha kelasin viel kysästä..Muuteki sairas olo tost tän päiväsest vitu sali paskast ku pää lohkes 7 osaa

Voiko K-kaupassa oleville tarjoustuotteille tarkoitettuja rajoituksia kiertää ostamalla toisesta kaupasta? Näkyykö tuo rajoitus siis kortilla, kaupan sisällä vai miten homma pelaa?

Jos nyt oli hankalasti selitetty, niin onnistuuko, että haen

1) kaupasta x tuotetta y*3
ja
2) kaupasta z tuotetta y*3,
kun rajoitus kyseiselle tuotteelle on kolme per naama.

Voiko K-kaupassa oleville tarjoustuotteille tarkoitettuja rajoituksia kiertää ostamalla toisesta kaupasta? Näkyykö tuo rajoitus siis kortilla, kaupan sisällä vai miten homma pelaa?

Jos nyt oli hankalasti selitetty, niin onnistuuko, että haen

1) kaupasta x tuotetta y*3
ja
2) kaupasta z tuotetta y*3,
kun rajoitus kyseiselle tuotteelle on kolme per naama.

Ei näy kortilla, eli voit tehdä juurikin noin. Täysin varma en ole, mutta mielestäni itse ainakin olen saman päivän aikana käyttänyt samoja tarjouksia.

Kanasuikaleet oli alennuksessa taannoin K-marketissa. Oliko euron paketti. Hain kahesta k-marketista vissiin 20 euron edestä kanaa, oli 5per/asiakas niin kävin parilta eri kassalta per kauppa ostamassa.. Ei viittiny ostaa kaikkia kanoja samasta kauppaa. Ei noita missään näy paljonko oot hyödyntäny tarjouksia. Myyjää kun pyytää tekemään kaks erillistä maksutapahtumaa niin kaikki ok. Eivät oo kertaakaan kieltäytyneet.

Mikä siinä on, että mun suht uusilla kuulokkeilla liittäessä ne kiinni kannettavaan toisesta kuulokkeesta ei kuulu mitään, mutta kun liittää kännykkään/ipodiin niin kuuluu? wtf ei mahdu meikäläisen tajuntaan. :david:
Kannattaa tosiaan tarkistaa, et se liitin menee läppärissäkin kunnolla pohjaan, ennen käyttämättömät kuulokeliittimet voi olla ekoilla kerroilla yllättävänkin tiukkoja joskus.. :whip:

Back
Ylös Bottom